oefeningen Nederlands
blog Nederlands
Inhoud blog
  • de wintertrekking
  • over de krokusvakantie
  • over mijn hobby
  • over mezelf
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    klasgenoten
  • jan roggen
  • jonas vlayen
  • olivier vanistendael
  • stef heeren
  • kris vanheer
  • willem herbots
  • brecht bellen
  • christophe theyskens
  • nick moors
  • Rondvraag / Poll
    voor welke voetbalclub supporter jij in de Engelse premier league ?
    Arsenal
    Chelsea
    Manchester United
    Manchester City
    Liverpool
    Portsmouth
    Tottenham
    Sunderland
    Blackburn Rovers
    West Ham United
    Aston Villa
    Birmigham
    anderen ...
    Bekijk resultaat

    01-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de wintertrekking

    Op 23 februari 2010 zijn we met de school op wintertrekking geweest naar Eupen. Ik persoonlijk had er op het begin niet zoveel zin in, want het was aan het regenen en ik wandel ook niet zo graag. De busreis verliep goed alleen stonden we al een half uurke in de file op de weg naar Hasselt. Toen we Hasselt voorbij waren waren we al gauw in Eupen. We moesten wandelschoenen meenemen maar natuurlijk was ik dat vergeten, dus moest ik mijn sportschoenen maar aandoen. In het bos was heel veel modder en plassen water, na de eerste stap die ik zetten waren mijn voeten al direct nat. Toen we een uurke onderweg waren was ik helemaal nat, mijn broek hing vol modder en mijn jas was doorweekt. Na 2 uur wandelen hebben we ons neergezet op boomstammen en hebben we iets mogen eten. Iedereen was blij dat hij/zij mocht eten want we hadden allemaal honger. Na een halfuurke moesten we weer verder wandelen, maar toen had iedereen koud aan hun voeten en hadden we geen zin meer om te wandelen. De sportleerkrachten hadden de route een beetje ingekort, na 3.5 uur in totaal wandelen bereikte we eindelijk de eindbestemming. We gingen direct andere kleren aandoen, ik had het saai verwacht de wandeling maar al bij al viel het nogwel best mee.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    01-03-2010, 11:00 geschreven door yens benaets  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.over de krokusvakantie

    Tijdens de krokusvakantie heb ik niet zo heel veel gedaan, ik ben eens gaan shoppen en ergens gaan eten. Ik ben ook wel eens een paar keer naar de kermis geweest maar dit jaar vond ik het niet zo fijn omdat de carnaval ging niet door en het was ook heel slecht weer. Ik hoop dat de krokusvakantie van volgend jaar fijner word en WARMER.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-03-2010, 00:00 geschreven door yens benaets  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.over mijn hobby
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mijn hobby is dus voetbal, ik speel momenteel bij zepperen, we spelen in 4de provinciale, ik heb 2 maal per week training maar ik ga ook nog op mijn eigen lopen want ik wil een goede conditie hebben. De ploeg waar ik bij speel staat 2de dus we maken nog kans op kampioenschap. Onze clubkleuren zijn paarse en witte strepen. De website is: http://www.vkzepperen.net/home.htm ga gerust eens kijken, er staan foto's van al de ploegen en dergelijke. de vestigingsplaats is Sportpleinstraat 3800 Zepperen.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    01-03-2010, 00:00 geschreven door yens benaets  
    Archief per week
  • 01/03-07/03 2010
  • 08/02-14/02 2010
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Blog als favoriet !
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs