het pleziertje
Inhoud blog
  • beste vrienden
  • mijn klas en vrienden!
  • mijn klas en vrienden!
  • dit ben ik!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Startpagina !
    Zoeken met Google


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggerke
    www.bloggen.be/joggerk
    Laatste commentaren
    Een interessant adres?
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    11-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beste vrienden

    hallo,ik heb 10 beste vrienden een daarvan is hendrik!
    daar kun je al je geheimen  tegen vertellen(hij vertelt nooit iets door)
    en als je verdrietig bent kun je altijd op zijn schouder gaan huilen!
    en mijn beste vriendin is shari daar kun je ook al je geheimen  tegen vertellen!
    mijn vrienden zijn echt de max vind je niet?
     DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGG!



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-11-2006, 16:33 geschreven door yeliz  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn klas en vrienden!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-11-2006, 16:14 geschreven door yeliz  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn klas en vrienden!
    hey,hier ben ik weer!

    ik zit in het zesde leerjaar,bij juf wendy!
    we zitten met 27 kinderen in de klas:20 jongen en 7meisjes !
    elk jaar is er ook een musical,dit heet het:ergens staat mijn huis,nergens ben ik thuis.
    het gaat over sorino(een jongen uit Koerdistan)hij komt met zijn vader naar belgie omdat het in zijn land oorlog is!
    pas 2 jaar later krijgt hij een brief en daarin staat dat hij terug naar Koerdistan moet!
    en dan gaan alle mensen die hem kennen  broberen om hem hier te doen laten wonen!

    de musical is op 8december,als je wil mag je altijd komen kijken!

       yelizxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-11-2006, 16:13 geschreven door yeliz  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dit ben ik!

                                                                                   hey,ik ben yeliz!
                                                                                ik ben 13jaar,zit in het zesde leerjaar bij juf wendy(ze is een leuke juf )
                                                                     ik ga graag opstap met vrienden,en soms als het goed weer is ga ik soms gaan fietsen!
                                                                         ik heb ook nog huisdieren:2katten en 1hond!





                                                                           tot ziens!





                               


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-11-2006, 16:02 geschreven door yeliz  
    Archief per week
  • 06/11-12/11 2006
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Rondvraag / Poll
    beste serie
    thuis
    familie
    one tree hill
    seventh heaven
    lost
    prison break
    Bekijk resultaat

    Inhoud blog
  • beste vrienden
  • mijn klas en vrienden!
  • mijn klas en vrienden!
  • dit ben ik!
    Over mijzelf
    Ik ben Yeliz
    Ik ben een vrouw en woon in Overmere (Belgie) en mijn beroep is nono.
    Ik ben geboren op 22/09/1993 en ben nu dus 30 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: dansen,zingen,fietsen,.......
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Foto
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs