Inhoud blog
  • ik en mijn broer
  • BRUGGE
  • WISTJE ?
  • Groepsfoto
  • Even voorstellen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    WELKOM OP HET BLOG VAN YASSINE WOSTIJN
    yassine
    17-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik en mijn broer

    hé wist je dat ik een broer heb jaja maar hij gaat niet meer naar school hij heet :


    DAVID     WOSTIJN


    je vraagt je zich zeker af waarom zijn naam in die kleuren zijn hij is voor RSCA.

    17-05-2010 om 21:19 geschreven door yassine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    15-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRUGGE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    he en kheb nog niets gezegt over brugge amai echt ze zijn aan het verzwaken heb je brugge gezien tegen genk 6-2 allo da had ik nooit gedacht van brugge alé 6-2 das echt nie normaal daarom ben ik nu voor anderlecht dat is pas een ploegke ze zijn beter dan die kakkers van bruge.

    15-05-2010 om 22:59 geschreven door yassine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WISTJE ?

    Wistje dat ik droom dat ik zoals R.LUKAKU of M.BOUSSOUFA word en ik beroemd zou worden dat is is mijn grotste droom en ik zou ook later uitgekozen worden voor beste voetballer van het jaar of een gouden schoen winnen ,weetje wat ik zeg mijn droom in 6 woorden : beste voetballer van de wereld worden dat wil ik worden.





    15-05-2010 om 22:11 geschreven door yassine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groepsfoto
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    GROEPSFOTO U11  2009/2010

    15-05-2010 om 00:00 geschreven door yassine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    14-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even voorstellen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hoi ik ben yassine en ik speel al van mij 5 jaar in harelbeke en daar ben ik trots op nu zit ik bij de u11 bij trainer stefaan ik vind het een hele goeie trainer maar jammer genoeg moeten we afscheid nemen want volgend seizoen zit ik bij de u12 en dan hebben we een nieuwe trainer en die komt uit zulte waregem het scheint dat het ook een goeie trainer is maar onze trainer blijft de beste.

    14-05-2010 om 00:00 geschreven door yassine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)


    Archief per week
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs