Inhoud blog
  • de gangster van t'schooool
  • anti-valentijn
  • saddam
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Archief per week
  • 19/02-25/02 2007
  • 08/01-14/01 2007
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben azzouzi yassine, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bigie.
    Ik ben een man en woon in gangstercity (gansterworld) en mijn beroep is -------------.
    Ik ben geboren op 29/08/1994 en ben nu dus 29 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: football.
    ik zeg geen nee als je met me wilt afspreken op een mooi meisje wacht ik nu al heel wat weken op jou wacht ik zeker
    Zoeken met Google


    maroc boys
    de coolste site
    van yassine az. en ilias el.
    11-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.saddam
    saddam is opgehangen
    boech heeft hem gevangen
    gevonden in een put
    erna de doodstraf
    dat is toch kut

    11-01-2007 om 22:02 geschreven door yassine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (11 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    11-01-2007 om 21:48 geschreven door yassine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    11-01-2007 om 21:47 geschreven door yassine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    11-01-2007 om 21:46 geschreven door yassine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (8 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    11-01-2007 om 21:45 geschreven door yassine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    11-01-2007 om 21:44 geschreven door yassine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de yasssssrapp
    ik ben yassine azzouzi
    s'avonds slaap ik vaak in een grote yakuzi
    met heel veel grieten om me heen
    af en toe likken ze 3x aan men teen
    met heel veel brubbels in het bad 
    zo heb ik veel deugd aan men gat
    strippen kan ik heel goed
    dan zakt de string langs mijn grote bigfoot

    ik neuk op de maan
    k'heb het al 10 keer gedaan
    ik kan haast niet meer wachten
    om haar te gaan verkrachten
    erna gooi ik haar in diepe grachten
    ik neuk je dood
    in de kajuijt van de grote titanickbood
    ze steken een penis in uw vagina
    dat heb ik gezien op een mooie sexpagina

    11-01-2007 om 21:38 geschreven door yassine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (13 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.och jong

    Een heel arm jongetje wil graag een nieuwe fiets voor Sinterklaas maar zijn gescheiden moeder kan die niet betalen.
    Moeder stel voor om een brief aan Sinterklaas te
    schrijven waarin hij desnoods om geld voor een nieuwe fiets kan vragen.
    Afijn zo gezegd zo gedaan en de brief is gepost aan 'Sinterklaas - Madrid - Spanje'.
    Bij DE POST komt deze brief binnen. De
    postmeester opent de brief en leest hardop voor:
    LIEVE SINTERKLAAS, Ik ben een jongetje van 8 jaar en ik wil heel graag een nieuwe fiets. Helaas zijn mijn ouders gescheiden en is mijn vader met de horizon vertrokken en krijgen wij geen alimentatie van hem dus kan mijn moeder die niet betalen. Ik ben altijd heel lief, ik verzorg mijn zieke moeder en oma en pest nooit mijn zusje. Een nieuwe fiets kost maar 5000 frank. Alsjeblieft, Sinterklaas, wilt u mij helpen?
    Liefs, Jongetje.
    Afijn, de afdeling van DE POST is zo ontroerd dat ze een inzamelingsaktie houden voor het jongetje om een nieuwe fiets te kunnen kopen. Ze halen 4800frank op en sturen het geld precies op 5 december op naar het jongetje. Het jochie opent de envelop en treft een brief van Sinterklaas aan met het geld voor de nieuwe fiets.
    Jongetje blij maar toch een beetje teleurgesteld dat het niet precies 5000 frank is zodat hij zijn fiets nog niet kan kopen.
    Het jochie schrijft een brief terug aan Sinterklaas en doet 'm wederom op de post 'Sinterklaas - Madrid - Spanje' De volgende
    dag komt ie bij DE POST aan en alle postmannen (en -vrouwen) gaan helemaal uit hun dak...
    "JONGENS een brief van het jongetje". 1 persoon opent de envelop en leest de brief hardop voor
    LIEVE SINTERKLAAS, Hartelijk bedankt voor het geld voor mijn nieuwe fiets!! Heel lief van u
    maar ik kwam 200 frank tekort dus ik kan nog mijn
    fiets niet kopen. Ik weet zeker dat u 5000 frank heeft gestuurd, dus die 200 frank zullen de
    KLOOTZAKKEN VAN DE POST WEL GEPIKT HEBBEN  .                                   

    11-01-2007 om 21:22 geschreven door yassine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (10 Stemmen)


    Archief per week
  • 19/02-25/02 2007
  • 08/01-14/01 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     



    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs