Inhoud blog
  • artikel deceber
  • Privatisering van drinkwater
  • Meten is weten
  • mijn stage
  • artikel november
    Zoeken in blog

    blog van Yasmine

    23-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.artikel november
     K3 doorbreekt taboe op nieuw album en zingt over holebi's en transgenders.

    Ik vind het zeker een goed initiatief om dit in een liedje te verwerken, maar weet niet als dit bij k3 past. Ze zingen vooral liedjes voor jonge kindjes en zij hebben hier niet veel aan, ja de ouders wel, maar stel dat ze nog een zoon hebben en die kan er niet over praten. Hij gaat echt geen liedje van k3 opzoeken. Ik zeg niet dat het niet goed is want dat is het wel, maar zou eerder bij een andere artiest doen dan bij k3.

    (bron: Het Laatste Nieuws)

    http://www.hln.be/hln/nl/33182/K3-gaat-door/article/detail/2972787/2016/11/10/K3-doorbreekt-taboe-op-nieuw-album-en-zingt-over-holebi-s-en-transgenders.dhtml

    23-11-2016 om 23:17 geschreven door yasmine  


    >> Reageer (0)
    19-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wie ben ik?
    Hallo iedereen
    Ik ben Yasmine Vanawalleghem en ben 18 jaar.

    mijn lievelingsseizoen is de zomer omdat ik dan leuke dingen met mijn vrienden kan doen en kan genieten van de zon. Als kind heb ik altijd de droom gehad om in een dierentuin te werken omdat ik het heel interessante dieren vind, ik ben vooral weg van zebra's. Voor de rest hoop ik dat ik een gelukkig leven kan hebben. Over 10 jaar hoop ik dat ik een leuke job heb, aar ook nog tijd over heb om met vrienden iets te kunnen gaan doen. De beste raad die ik ooit gekregen heb ik dat ik de mensen die mij kwetsen achter mij moet kunnen laten en meer zelfvertrouwen te krijgen. In mijn vrije tijd hou ik mij vooral bezig met mijn hond en in het weekend ga ik werken.




    19-11-2016 om 16:24 geschreven door yasmine  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs