Inhoud blog
  • leukemie!
  • 20 jaar
  • in de ipod van Rihanna
  • roddels over Rihanna
  • Rihanna ziet het niet meer zitten...
  • hoe het allemaal begon
  • wist je dat...
  • de laatste keren van Rihanna
  • favoriet
  • alle liedjes van cd 'Music of the sun'
  • concert van rihanna II
  • 5 tips van Rihanna om mooi te zijn
  • liedjes van rihanna beluisteren
  • Rihanna's nr 1
  • tekst van umbrella
  • liedjes van cd: good girl gone bad
  • haar liedjes van cd 'a girl like me'
  • paspoortje rihanna
  • concert van rihanna
    Heej, nodig iedereen uit op m'n blog! Veel plezier!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Welkom op mijn blog!
    Over mijzelf
    Ik ben yasmin
    Ik ben een vrouw en woon in Gent (Belgie) en mijn beroep is school .
    Ik ben geboren op 01/07/1997 en ben nu dus 26 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: toneel spelen, muziek luisteren.....
    Hallo, ik ben Yasmin. Ik speel graag toneel en ben zot van muziek luisteren. Liefst r&b en pop! Xxx, Yasmin.
    Laatste commentaren
  • Leuk (Annibella)
        op concert van rihanna II
  • Rihanna (hikje)
        op alle liedjes van cd 'Music of the sun'
  • faal (hoi)
        op leukemie!
  • + (Rihanna)
        op alle liedjes van cd 'Music of the sun'
  • rihanna (arkina)
        op alle liedjes van cd 'Music of the sun'
  • Rondvraag / Poll
    hoeveel op tien zou je deze blog geven?
    1/10 (superslecht, weinig info)
    5/10(valt mee, maar niet zo goed)
    10/10(heel goed!!!)
    tussen 5/10 en 10/10
    tussen 1/10 en 5/10
    Bekijk resultaat

    Foto
    Een interessant adres?
    Rondvraag / Poll
    ben jij naar het concert van rihanna gegaan?
    ja
    nee
    nee, maar normaal gezien wel.
    anders
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    (voor iedereen die naar het concert van Rihanna geweest is) hoe vonden jullie Rihanna's concert?
    goed!!
    geen comentaar
    valt mee
    slecht!!
    anders
    Bekijk resultaat

    Foto
    heej iedereen, nodig je vrienden uit en bekijk mijn blog op uw gemak!
    Rihanna
    voor elke fan van Rihanna
    Alle informatie en co... van Rihanna!
    11-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rihanna's nr 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen 1ste album: Music of the Sun
    1ste song: Pon De Replay
    1ste woord: mam
    1ste keer op het podium: dansend op de achtergrond

    11-11-2007 om 19:51 geschreven door Yasmin  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (109 Stemmen)
    10-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tekst van umbrella
    Klik op de afbeelding om de link te volgen No clouds in my storms.
    Let it rain, I had glame in a fame, coming down to the Dow Jones.
    When the clouds come we gone
    We roc-a-fella, we fly higher than weather and G 5's are better.
    You know me, an anticipation, for precipitation, back chicks in the rainy day.
    Jayy.
    Rain man is back, with little miss sunshine, Rihanna where you at?

    You had my hart.
    And we'll never be world apart.
    They be in magazines.
    But you'll still be my star.
    Baby,cause in the dark.
    You can see shiny cars.
    And that's when you need me there.
    With you I'll always share.
    Because...
    (refrein)
    When the sun shines, we'll shine together.
    Told you I'll be here forever.
    Said I'll always be a friend.
    Took an oath, Ima stick it out till the end.
    Now it's raining more than ever.
    Know that we still have each other.
    You can stay under my umbrella,
    you can stay under my umbrella, ella, ella, e, e, e,
    Under my umbrella, ella,ella,e,e,e,
    Under my umbrella, ella,ella,e,e,e,
    Under my umbrella, ella, ella, e, e, e,
    Under my umbrella, ella, ella, e,e,e,e,e,e

    These funky things.
    Will never come between.
    You're part of my entity
    If for infity.
    When the world has took us part.
    When the world has done its cause.
    If the hand is hard.
    Together we'll mend your hart.
    Because...

    (refrein)

    You can run into my arms.
    It's okay, don't be alarm.
    Come in to me, there's no discatce in between, our love.
    So gon' and let the rain pour.
    I'll be all you need and more.
    Because...

    (refrein)


    It's raining.
    Oooh baby it's raining.
    Baby come in to me, come in to me.
    It's raining.
    Oooh baby it's raining.
    You can always come in to me, come in to me...




    10-11-2007 om 14:03 geschreven door Yasmin  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (42 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liedjes van cd: good girl gone bad
    Klik op de afbeelding om de link te volgen 1. umbrella
    2. push up on me
    3. don't stop the music
    4.breakin' dishes
    5.shut up and drive
    6.hate that i love you
    7.say it
    8. sell me candy
    9.lemme get that
    10.rehab
    11.question existing
    12.good girl gone bad
    13.cry

    10-11-2007 om 08:27 geschreven door Yasmin  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (94 Stemmen)
    07-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.haar liedjes van cd 'a girl like me'
    Klik op de afbeelding om de link te volgen 1. SOS
    2.kisses don't lie
    3.unfaithful
    4.we ride
    5.den haters
    6.final goodbye
    7.break it off
    8.crazy little thing
    9.selfish girl
    10. ps(i'm still not over you)
    11.a girl like me
    12.a milion miles away
    13. if it's love that you want

    07-11-2007 om 00:00 geschreven door Yasmin  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (381 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.paspoortje rihanna
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Naam: Robyn Rihanna Fenty

    Geboortedatum: 20 februari 1988

    Geboorteplaats: St. Michael, Barbados

    Hobby's: zingen, dansen en lekkere dingen eten.

    Tips voor zangeres te worden: Veel zelfvertrouwen hebben, jezelf kunnen tonen
                                                   en natuurlijk kunnen zingen.




    07-11-2007 om 00:00 geschreven door Yasmin  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (70 Stemmen)
    06-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.concert van rihanna
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo, wil je Rihanna nog deze maand in het echt zien? En dan nog wel in Belgie? In Brussel is er een concert in Vors National.
    Wil je er meer over weten? Kijk dan op www.forestnational.be/pages/eventdetailinfo.asp?id=374

    Groetjes, Yasmin

    06-11-2007 om 20:21 geschreven door Yasmin  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (108 Stemmen)



    Welkom op mijn blog!
    Archief per week
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007

    heej iedereen, geniet van mijn blog en nodig iedereen uit!

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Rondvraag / Poll
    ga jij naar het concert van rihanna?
    ja, ik heb de tickets al bestelt!
    nee, maar ik wil wel.
    ja, maar ik mag of kan niet!
    nee, ik wil het niet.
    anders
    Bekijk resultaat



    Startpagina !

    Foto

    Zoeken met MSN




    Foto

    Rondvraag / Poll
    ben je een jongen of meisje?
    jongen
    meisje
    Bekijk resultaat


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • clipjes.nl
  • rihannanow.com

  • Gastenboek
  • Rihanna, eerder rihahahahahana
  • OMG
  • weetjes over Rihanna
  • ik haat rihanna
  • Hoeveel cd`s heb je geschreven ??????

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Gastenboek
  • Rihanna, eerder rihahahahahana
  • OMG
  • weetjes over Rihanna
  • ik haat rihanna
  • Hoeveel cd`s heb je geschreven ??????

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs