Welkom iedereen!!!
Vriendenboek
  • Meer bezoekers
  • Forum

    Willen jullie een berichtje schrijven in mijn vriendenboek? Klik dan hieronder?

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Inhoud blog
  • Proficiat!
  • gedoopt
  • In blijde verwachting
    Zoeken in blog

    yaro simons
    wat doe en kan ik allemaal
    27-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedoopt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vandaag is het een grote dag. Ik wordt gedoopt. En er is nog iets speciaal vandaag. Mijn lieve tante Dorien is jarig vandaag.
    's Middags wordt ik in een mooi kleedje gestopt (nog gedragen door mijn papa en mijn peter op hun doopsel) om met mijn mama en papa naar de Basiliek te gaan. Daar hebben we afgesproken met de oma's, opa's, peter, meter, tante, nonkel overgrootouders en de rest van de familie. Ik ben heel braaf in de kerk ook wanneer ik het water over mijn hoofdje krijg.
    Daarna gaan we allemaal samen naar Hof Ter Nering in Beersel. Dankzij mijn mama en papa krijgt iedereen hier lekker eten voorgeschoteld. Ik heb er ook mooie cadeautjes gekregen, maar ik niet alleen. Niemand is met lege handen naar huis gegaan.
    Het was een leuke dag. Iedereen heeft ervan genoten.

    27-11-2005 om 00:00 geschreven door kim en gunter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    22-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In blijde verwachting

    Mama en papa waren dolblij wanneer ze vernamen dat er een kleine spruit opkomst was. Nog 9 lange maanden wachten en dan is het eindelijk zover.
    Hihi, ik had ze al direct goed liggen, want ik wou er nog niet uit. Mijn aankomst was gepland op 12/09/2005. Uiteindelijk ben ik geboren op 17/09/2005 om 17u30. Alles is prima verlopen en ik heb onmiddellijk van mij laten horen. Iedereen wist dat ik er was.
    Na even uitgerust te zijn stond ik al in het middelpunt van de belangstelling. Bezoek van de oma's en opa's, peter, meter, tante, nonkel, overgrootouders. Ook de dagen die volgden bleven enorm druk. Vooral voor mama en papa. Vele familie, vrienden, collega's brachten ons een bezoekje. Maar ik sliep meestal.
    Ik liet me wel horen wanneer ik uit bad moets, honger had of een vuile pamper.
    En dan breekt de dag aan dat we rustig naar huis kunnen om te genieten met ons 3-tjes.

    22-09-2005 om 00:00 geschreven door kim en gunter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    Archief per week
  • 31/07-06/08 2006
  • 21/11-27/11 2005
  • 19/09-25/09 2005



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs