Inhoud blog
  • Ik ben er weer !
  • Vorig weekend aan zee geweest
  • Liefde van een hond
  • Na de Kerst
  • Een van mijn vriendinnetjes
  • BERNER SENNEN IN HET KORT
  • HALLO
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken met Google


    Archief per maand
  • 06-2006
  • 03-2006
  • 12-2005
  • 11-2005
  • hallo
  • goede morgen
  • nieuwjaar
  • Stemmen
  • HeHe

    YANOS mijn Berner

    24-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben er weer !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ben enige tijd afwezig geweest maar ik moest nog bekomen van mijn "operatie".   Ben gecastreerd !  Maar ik ben nog altijd een stoere & gezonde reu hoor.   De operatie was maar niks.   Ik ging met mijn baasjes naar de dokter, kreeg een spuitje en plots viel ik neer.....  Nadien werd ik thuis terug wakker op een deken en met een "broekje" aan.   Dat broekje was ook maar niets, toen ik terug helemaal wakker was ben ik het ogenblikkelijk gaan uittrekken.....  tot grote paniek van mijn baasjes.   Ja, ik mocht natuurlijk niet aan de draadjes komen ..... maar broekje weg en ik maar snuffelen en likken...... Toen hebben mijn baasjes nog iets beters gevonden "een halskraag".   Het was dan ook de enige manier om te vermijden dat ik de draadjes zou lostrekken.    Een week heeft dat geduurd.....   Zot werd ik ervan.   Normaal moest het 10 dagen van de dokter maar daar had ik al vlug iets op gevonden.   Na een week dus heb ik dat ding in stukken getrokken en ja "kapot" kan ik het toch niet aandoen hé....Ik ben blij dat nu alles achter de rug is, geen broekjes of halskragen meer.   Ik kan weer naar hartelust terug ravotten.    Dezelfde dag is ook ons poesje "Shiva" gesteriliseerd.   Ja bij een vrouwtje ligt dat anders hebben ze me verteld.   Dat is een brave hoor, die kwam helemaal niet aan haar draadjes alsof er bij haar helemaal niets gebeurt was.  Het een karakter tegen het ander hé.    Nu ga ik wandelen en zwemmen...... dus tot de volgende maal.

    24-06-2006 om 00:00 geschreven door anaconda  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vorig weekend aan zee geweest
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vorige week vernam ik van mijn baasjes dat we naar zee gingen.   Een gat in de lucht sprong ik.   Ik ben altijd zo blij dat we naar zee gaan, daar op het eindeloze strand kan ik lopen, snuffelen & zwemmen.   Zwemmen was er echter dit keer niet bij, het was nog veel te koud.   Maar ja, men kan niet alles hebben hé.   Op 30 april gaan we terug voor een lang weekend.   Ik zit al te popelen van ongeduld.  Hopelijk kan ik dan ook gaan zwemmen.

    22-03-2006 om 16:10 geschreven door anaconda  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liefde van een hond
    Een hond is het enige wezen op aarde dat meer van een ander houdt dan van zichzelf

    22-03-2006 om 16:09 geschreven door anaconda  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    26-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Na de Kerst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Sorry, ik heb al enige tijd van mij niets meer laten horen.   Een beetje druk..............de voorbereiding voor het Kerstfeest, kadootjes kopen, enz.....   Nu volgt nog het feest van het eindjaar en toch zou ik nog eventjes jullie Shiva willen voorstellen.   Shiva is nog een zwerfpoesje dat mijn baasjes hebben in huis genomen.   Zij is nu 9 maanden oud.   Een lief, lief ding maar zo zot als een achterdeur.    Ik speel graag met haar, miscchien omdat qua leeftijd we nog dichter bij elkaar staan.    Haar uitdagen vind ik het plezantste, lopen dat ze dan doet of soms haar nageltjes uitsteken.................;en dat heb ik niet zo graag.     Ik ga het er vandaag bij laten, ben een lange wandeling gaan doen en ben een beetje moe.   

    26-12-2005 om 15:59 geschreven door anaconda  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een van mijn vriendinnetjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vandaag zou ik jullie Tartuffe willen voorstellen.    Tartuffe is één van de twee poezen waarmee is samenwoon.   Volgens de DA zou zij ongeveer 6 jaar zijn.   Met zekerheid kan dit echter niet worden aangetoond daar zij een zwerfkatinnetje is die mijn vrouwtje op 3 mei 2003 heeft binnen genomen.
    Ik speel graag met ons Tufke, zij soms iets minder.   Maar ja, ik meen dat het aan de ouderdom ligt.............

    23-11-2005 om 19:27 geschreven door anaconda  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BERNER SENNEN IN HET KORT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een Berner sennen is een grote troetelbeer.   Hij voelt zich echt thuis in het gezin.   Zorg er dan ook voor dat hij het gewend is om geknuffeld te worden.  Het komt hem ten goede bij het benaderen van vreemden.

    Wees altijd vriendelijk met een Berner doch ook correct.  Reuen hebben soms de neiging om dominant te reageren.   Correct behandelen is dus de boodschap.    Roep of schreeuw niet op een Berner.   Doseer je taal ook al moet je (soms tot vervelens toe) hem 10 maal dezelfde commando geven.  

    Berners zijn prachtige lieve honden die van kinderen, honden en poezen houden.   Ze moeten wel echter leren gehoorzamen aan hun baas.   Het vraagt een beetje tijd en geduld maar het is de moeite waard.

     

    22-11-2005 om 18:28 geschreven door anaconda  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
      

    17-11-2005 om 18:29 geschreven door anaconda  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HALLO
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mag ik me effen voorstellen. 

    Ik ben Yanos een fiere Berner, geboren op 17 maart 2004.

    Volgens mijn vrouwtje de allermooiste & de allerliefste hond ter wereld.  

    Ik ben vandaag dus exact 20 maanden oud.   Een mooie dag meen ik om met mijn blog te starten.

    Daar het mijn 1ste blog is zal ik proberen om er dagelijks een anekdote of fotootje aan toe te voegen, van mezelf & mijn 2 allerliefste speelmaatjes.

    Vandaag ga ik het echter hier bij laten want er staat me nog veel te wachten.   Ga lekker met mijn vrouwtje een grote wandeling doen, krijg nadien nog een héél grote been, dus mijn dag is al volledig gevuld. 

    Tot morgen...........




      


     

    17-11-2005 om 10:12 geschreven door anaconda  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)

    Archief per week
  • 19/06-25/06 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Startpagina !

    Mijn favorieten
  • Bloggen.be
  • bradshaira
  • suuzzz
  • zonnegroeten
  • een zee van tijd


  • Welkom op mijn blog!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs