Inhoud blog
  • Observatiedag 5
  • Observatiedag 4
  • Observatiedag 3
  • Observatiedag 2
  • Observatiedag 1
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Werkplekleerverslag

    21-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Observatiedag 2
    Dinsdag 21 oktober 2014
    Ik heb heel de dag met creditnota's gewerkt. Eerst moest ik opzoeken welke klant een premie had ontvangen, en ik moest de grootte en de datum van ontvangst in geven. Hierna moest ik erbij schrijven om welk model van auto het ging. Ik moest ook vermelden uit welk filiaal de auto afkomstig was. Hierna moest ik alle bedragen van de ontvange premies optellen. 
    Tijdens de pauze heb ik een intervieuw gehad met de magazijnier. Hij heeft me het magazijn getoond. 

    Na de pauze mocht ik verder doen met het natellen van de creditnota's. 
    Vandaag had ik een kwartiertje vroeger gedaan omdat mijn werk allemaal reeds klaar was.

    21-10-2014 om 18:50 geschreven door yanadeweerdt


    20-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Observatiedag 1
    Maandag 20 oktober 2014
    De eerste observatiedag zit er op. Ik heb al kunnen kennismaken met het bedrijfsleven. Evi, mijn mentor, heeft me zeer goed begeleidt.
    Er werd van me verwacht dar ik om 9 uur in het bedrijf aanwezig zou zijn. Na enkele praktische zaken te hebben overlopen mocht ik onmiddelijk beginnen met het klasseren van de verkoopfacturen. 
    Na alles in het archief te hebben gestoken moest ik de aankoopfacturen boeken. Dit kon elektronisch met behulp van het programma 'flexigar'. Eerst moest ik de facturen manueel een nummer geven en daarna kon ik ze ingeven op de computer. 
    Na de middagpauze mocht ik de ontvangen premies opzoeken, het kasboek controlen en de rappels nakijken en ze  in een envelop stoppen.

    Het ging veel vlotter dan verwacht. Eerst had ik wel stress maar eenmaal ik aan het werk was, was dat snel voorbij.

    20-10-2014 om 18:42 geschreven door yanadeweerdt




    Archief per week
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs