Mode en alles wat ik kan bedenken
vanalles
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Welkom op mijn blog!
Hallo allemaal ik heb pas een eigen webblog gemaakt dus weet ik totaal niet wat ik hier zou moeten schrijven. amuzeer u allemaal en veel plezier. dikke kussen Yana xxx
Guestbook
  • Ik wens je veel succes met je blogje!

    Oke als je op mijn BLOG komt gelieven dan even iets te zeggen of gewoon hier iets te schrijven. xxx

    Rondvraag / Poll
    Wat eet ik het liefst?
    Belgisch
    Italiaans
    Mexicaans
    Italiaans en Mexicaans
    Chinees en Italiaans
    Chinees en Mexicaans
    Belgisch en Chinees
    Chinees , Italiaans en Mexicaans
    Belgisch , Italiaans en Chinees
    Bekijk resultaat

    Foto
    27-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.einde van schooljaar in zicht

    Nog 100 dagen te gaan


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-03-2007, 15:55 geschreven door paradise  
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Yana, en gebruik soms ook wel de schuilnaam paradise.
    Ik ben een vrouw en woon in (Belgiƫ) en mijn beroep is school.
    Ik ben geboren op 01/01/1990 en ben nu dus 34 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: plezier maken.
    they'll be lining down the block just to watch what I got (i'm fergalicious)
    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs