Inhoud blog
  • ik HACK niet en ik waarschuw je voor een echte HACK site!!!
  • de quest goblin diplomacy
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    mijn favorite runescape sites!!!!!!!
  • runescape!!!
  • skills van runescape!
  • quest's van runescape!
  • music!!!!!!luister hem helemaal uit!
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben melissa, en gebruik soms ook wel de schuilnaam melitn.
    Ik ben een vrouw en woon in torhout (belgië) en mijn beroep is schoolier in middelbaar.
    Ik ben geboren op 10/10/1995 en ben nu dus 28 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: tekenen,runescape,....
    ik train graag anderen omdat ik graag help maar dan moet je me ook vertrouwen komop meisjes hacken geen accounts!ik ben
    Rondvraag / Poll
    wat zou jij kiezen op runescape?
    1M coins
    full guthex
    full rune
    full bronze
    membership
    niks ik verzamel zelf wel genoeg geld!
    Bekijk resultaat

    Foto
    runescape is the best!
    runescape info op mijn site!
    11-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    hoi hoi tis hier weer met melissa ik heb een geweldig voorstel voor members en non-members mail je username en pass naar melissa4101@hotmail.com dan maak ik je gratis member en mense die al member zijn daar doe ik nog 62 dage bij
    is dat nie geweldig?
    ook als je wil dak je account zeer hoog train stuur dan je pass en username naar melissa4101@hotmail.com dit is volledig betrouwbaar want ik ben tenminste nie z'on hacker die accounts hackt!NEE ik ben eerlijk en zou nooit geen vlieg kwaad doen zelfs
    dus ik hack NOOIT accounts!!!
    ik train je account makkelijk tot combat 100!
    ik ben daar zeer goew in dus doen he



    heel veel groetjes en kusjes van de beste trainer van runescape
    allee nog nie zo goew als zezima!

    11-09-2007 om 20:40 geschreven door XxrunescapegirlxX  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (111 Stemmen)
    20-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik HACK niet en ik waarschuw je voor een echte HACK site!!!

    geef nooit je pass op de site www.runescapemember.nl het lijkt net op de echte site maar...
    dat is het niet ik heb da vertrouwd me pass gegeve en toen ik trug inlogde zag ik da al me spulle gedropt ware
    ik had haast geld genoeg voor full rune
    ik had zoveel mooie spulle waar ik zolang voor heb moete werke en spare dus vertrouw het NOOIT DIE SITE
    daarom richte ik dees site op  om jullie tenminste ECHT member te maken en nie te hacken en ik ben er tenminste om je ECHT te traine en ook nie om te hacken!!!

    20-01-2007 om 00:00 geschreven door XxrunescapegirlxX  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (99 Stemmen)
    04-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de quest goblin diplomacy

    Goblin Diplomacy
    Moeilijkheidsgraad: gemiddeld
    Start locatie: Praat tegen de Barman in Port Sarim om de quest te starten.

    Wat heb je nodig:
    Items: 3 goblin mail (dood wat goblins om ze te pakken), wat gp ( 50-100), 3 rode bessen, 2 onions (uien) en 2 woad leaves
    Quests: geen


    Onderzoek:
    1 – Het probleem
    Ga naar goblin village in het noorden van Falador en spreek met 1 van de generalen. Zeg dat je wilt helpen om hun meningsverschil tussen de kleur van de goblin mail op te lossen.

    2 – Oranje armour.
    De generalen zullen vragen om hen een oranje armour te tonen. Dus je zal wat oranje verf nodig hebben. Je kan dit krijgen van Aggie in Draynor village. Je zal rode verf met gele verf moeten mengen
                - Om rode verf te maken, heeft Aggie 3 redberries nodig. Je
                   kan deze halen in het ZO van varrock, in het bos dat in het
                    O ligt van de stonehenge
                   er ook kopen van de eten winkel in Port Sarim, of members
                    kunnen er laten groeien met het Farming level

                - Om gele verf te maken, heeft Aggie 2 onions nodig. Deze
                    kunnen gevonden worden juist in het Westen van de
                   rimmington mijnen.
                   Of members kunnen ze laten groeien door de Farming skill.

    Wanneer je oranje verf hebt, gebruik het dan met een goblin mail om een oranje goblin mail. Lat de goblin mail zien aan de generalen, ze zullen zeggen dat ze het niet mooi vinden en ze zullen je vragen om blauwe goblin armour te vragen.

    3 – Blauwe armour
    Om blauwe verf te maken, heb je 2 woad leaves nodig die je moet geven aan Aggie. Woad leaves zijn verkrijgbaar bij Wyson the gardener, die kan gevonden worden in het noorden van de oostelijke bank van Falador. Als jij hem 20 gp voor 1 stuk geeft, zal hij je er 2 geven voor je vrijgevigheid, anders moet je 15 gp voor 1 stuk betalen. Woad leaves kan ook worden geplant door members met het Farming lvl. Neem de woad leaves mee naar Aggie om blauwe verf te krijgen. Wanneer je de verf hebt, gebruik het dan op de goblin armour om blauwe goblin armour te krijgen. Gebruik het op 1 van de generalen, maar ze zullen weer zeggen dat ze het niet mooi is en ze zeggen dat je hen wat brown goblin armour moet meebrengen.

    4 – De brown armour
    De brown armour waarover ze aan het praten is eigenlijk een gewone goblin armour dat kan gekregen worden door gewoon goblins te killen. Dus krijg gewoon een andere goblin mail en praat weer met de generalen om de opdracht te voltooien.

    Beloning: een gouden bar en 200 crafting exp.
    Quest punten: 5

    04-01-2007 om 00:00 geschreven door XxrunescapegirlxX  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (51 Stemmen)


    Archief per jaar
  • 2007

    doen!z'on uniek aanbod krijg je nooit meer!

    email me als je wil dak je member maak of langer laat zijn en ook als je wilt dak je zeker tot combat 100 train ik train pas als je zelf al tot combat lvl 27 hebt getraind!!!


    XxrunegirlxX boekske schrijf ook hier wat in!

    heb je vragen over da membergedoe en da traingedoe vraag dan in dit boekje of mail het me!


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs