Vick's place to be!
Inhoud blog
  • Jolien..
  • Bompa, Ik Zal Je Nooit Vergeten...
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    23-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jolien..
    Er is heel wat leed onder de mensen

    Het leven is niet altijd rozengeur en maneschijn.

    Het gaat dan ook gepaard met heel veel verdriet en pijn.

    In zo'n klotentijd leer je ook je echte vrienden kennen.

    Vele zetten het dan op een lopen, daar moet je eventjes aan wennen.

    In deze slechte tijden verlies je heel wat mensen om je heen.

    En denk je vaak "Nu sta ik echt helemaal alleen."

    Maar er zijn ook heel wat mensen

    die niet weten hoe ze met emoties om moeten gaan.

    En heel wat moeite hebben een arm om de ander heen te slaan.

    Ook deze mensen moet je respecteren, zoiets hebben ze dan ook nooit geleerd.

    En hebben dan door onmacht de rug naar je toegekeerd.

    Maar heb je van die vrienden die je echt niet laten staan.

    En bieden jou die arm en schouder zomaar gratis aan.

    Waar je dan mag schuilen en huilen van verdriet

    Dan weet je ook, echte vrienden verlaten je niet..


    Dus Jolien, weet dat ik altijd voor je klaarstaat als je het moeilijk hebt!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    23-05-2008, 17:46 geschreven door Xx__ViCk__xX  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bompa, Ik Zal Je Nooit Vergeten...

    Sterven doe je niet ineens
    maar af en toe 'n beetje
    En alle beetjes die je stierf
    't is vreemd, maar die vergeet je
    Het is je dikwijls zelfs ontgaan
    je zegt ik ben wat moe
    Maar op 'n keer dan ben je aan
    je allerlaatste beetje toe..


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-05-2008, 17:37 geschreven door Xx__ViCk__xX  
    Archief per week
  • 19/05-25/05 2008
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs