Zoeken in blog

Inhoud blog
  • El Teide
  • Welkomswoordje
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Xsaartje's Blog
    Tenerife
    Van het kleinste steentje tot de grootste bananenkwekerij... Kortom: Alles over Tenerife!
    06-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.El Teide

    Tenerife heeft de grootste berg van Spanje
    (Tenerife is één van de eilanden van Spanje):
    El Teide.
    De berg is 3718 meter
    hoog. De Teide op Tenerife is veel meer dan zo maar een berg. De Teide is een vulkaan, niet actief maar lang niet dood. De Teide barst met een frequentie van alle 100 jaar uit. De laatste uitbarsting van de Teide dateert uit 1909, dus zetten jullie zich maar schrap ;-) De centrale krater van de Teide, ± 48 km in omtrek, vormt sinds 1954 het decor voor het Nationale Park Del Teide. Dit gebied doorkruisen is al een belevenis op zich. Helemaal tot aan de top (Pico Del Teide) gaan is de max
    Deze ligt ongeveer in het midden van Tenerife.

    06-07-2010 om 16:34 geschreven door Xsaartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    04-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkomswoordje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hoi,
    Ik ben Xsaartje
    en ik wil graag een site over Tenerife beginnen,
    maar daar heb ik jullie hulp wel voor nodig.
    Zouden jullie alsjeblieft op
    mijn Polls, pagina- en blogbeoordeling
    kunnen stemmen?
    Dank u
    nog veel plezier en liefs,

    xxx Xsaartje xxx

    04-07-2010 om 00:00 geschreven door Xsaartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Tags:Welkomswoordje


    Over mijzelf
    Ik ben Xsaartje
    Ik ben een vrouw en woon in Antwerpen (België) en mijn beroep is Journaliste.
    Ik ben geboren op 08/12/1990 en ben nu dus 33 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Chatten met vrienden, fuiven, feesten,....

    Rondvraag / Poll
    Lipgloss of Lippenstift?
    Lipgloss
    Lippenstift
    Bekijk resultaat



    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs