Inhoud blog
  • Herhaling verleden
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    xPerfume
    Welcome
    05-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herhaling verleden
    'Ik kan er niet tegen als je dingen achter mijn rug doet. 'k Heb het vroeger al genoeg meegemaakt.'
    M'n broertje had weer eens gelogen, waardoor m'n moeder weer over het verleden begon. Iets waar wij niets mee te maken hebben. Een jaar of 6 geleden ging m'n vader vreemd. Liegen en bedriegen. Dit krijgen wij nog maandelijks te horen. Hebben we ruzie, haalt ze er het verleden erbij. Keer op keer. Soms wil je dan beginnen roepen dat je niks met die dingen te maken hebt. Maar dan weet je dat je haar kwetst. Waarom kunnen mensen het verleden niet achter zich laten? Zich terug herpakken en verder gaan. Nee, mijn moeder moest zonodig hebben dat m'n vader terug bij ons kwam wonen. Zo ging er nog een jaar van ruzies door. Elke avond opnieuw. Soms zo erg dat de borden (die ze vroeger als huwelijkscadeau hadden gekregen) door de lucht vlogen. Na dat jaar ging het beter. Nu zijn we weer 'een gelukkig gezinnetje'.

    En dan heb je nog liefde. Liefde. Klein woord met een grote betekenis. Die ene jongen die zo onbereikbaar lijkt. Waar je al sinds Kerstmis een crush op hebt. Zoiets heb ik ook. 't Begon allemaal met 1 blik, zo'n blik die je nooit vergeet. Ik met m'n grote mond die op iedere gast durft af te stappen, bij hem ging het niet. De schrik om afgewezen te worden was te groot. Ergens in mei kreeg hij een vriendin. 'k Had me nog nooit zo ellendig gevoeld. Natuurlijk was ik al verliefd geweest op verschillende jongens, had ik al een relatie gehad, maar deze was speciaal, anders dan de anderen. Ondertussen is hij weer single, dus ik dacht 'Laat ik m'n kans wagen bij het uitgaan'. In het begin van de avond, rond 11 uur, zag ik hem al staan. Ja, zag ik hem staan, ik had de moed natuurlijk niet om op hem af te stappen. Maar ja, wat wil je, je bent er verschrikkelijk verliefd op, je hebt er nog nooit mee gesproken, hij staat bij een groep vrienden van 20 man. 'k Hoop dat mijn kans nog komt. Al een jaar verliefd op die kerel, je kan het je eigenijk bijna niet voorstellen.

    (Dit was btw de eerste keer dat ik 'n blogbericht schreef, het is nog wat wennen en zoeken hoe ik dingen moet verwoorden/vertellen, dus excuse me als het op niks trekt )

    Ciaokes x

    05-09-2008 om 20:12 geschreven door xPerfume  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 01/09-07/09 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs