Willekeurig Bloggen.be Blogs
lovemsn
www.bloggen.be/lovemsn
Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto
Inhoud blog
  • #023
  • #022
  • #021
  • #020
  • #019
  • #020
  • #018
  • #017
  • #016
  • #015
  • #014
  • #013
  • #012
  • #011
  • #010
  • #009
  • #008
  • #007
  • #006
  • #005
  • #004
  • #003
  • #002
  • #001
  • Mn vroegere beste vriendin
  • Gebroken hart
  • mooiie dingen x3,,
  • heejj
    xMELLx
    xMELLx
    08-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.#006
    er zijn zo van die vreidschappen ...
    die na een tijd vergaan ...
    zoals ze plots waren ontstaan ...
    een ding weet ik zeker ....
    dat deze vriendschap niet plots is ontstaan...
    dus mag hij niet snel vergaan ...
    of beter...
    hij moet blijven bestaan...


    hanné cc
    hanné ll
    Goan

    ilu..
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.#005
    Klik op de afbeelding om de link te volgen zeg het nooit...
    zeg dat het niet waar is...
    zeg...
    dat ik je alles bent...
    dat...
    je niet zonder mij kan...
    dat...
    je niet zonder mij wil...
    zeg het...
    zeg het nu...
    ik heb je nodig...
    niet alleen nu..
    of straks...
    mr ook morgen...
    en al die dagen daarna...
    jij moet bij mij zijn...
    voor eeuwig en altijd x3,,
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.#004

    mensen rodelen,,
    ze vragen zich af,,
    iets,,
    ze weten niet wat het is,,
    ze komen kijken,,
    ze bellen,,
    om te vragen of het echt is,,
    wat moet ik zeggen ?
    ja,,
    zodat ze mij kunne laten vallen ?
    nee,,
    en liegen tegen iedereen ?
    we hebben spijt,,
    we geven toe,,
    zo heb ik het verkeert gedaan,,
    maar dat is niet genoegd,,
    om het ongedaan te maken,,
    waarom is de wereld toch zo slecht ?
    waarom kan niemand er van slapen ?
    waarom maakt iedereen het zo moeilijk ?

    weet je,,
    ik vergeef het je,,
    jij zal voor mij,,
    nog altijd de allerliefste zijn !!
    het is misschien moeilijk,,
    maar het gaat ons lukken,,
    allemaal... samen,,

                 ©

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.#003

    Robin X3,,

    Ick vroeg je ooit ..
    Wil je mij kwijt ..
    Je antwoorde …
    Nee …
    Nooit vn mn leve…
    Jij bnt mn alles…
    Als Ick jou niet hb dn weet Ick niet eens wie Ick bn…
    Jij bent mn hart…
    Zonder jou kan Ick nie leve…
    Ick vroeg je ooit…
    Ick wil u dus .. jij mij ook ??
    Je antwoorde…
    Nee…
    Eigenlijk wil Ick u niet meer…
    Ick heb u al…
    En je zal altijd van mij blijve hoop Ick…

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.#002
    Jij Betekent voor me,,
    alles,,
    gwn alles,,
    Jij bent vr mij,,
    Dé zon in Mn leve,,
    Ick kan niet zonder je,,
    Zoals,,
    Theepot zonder thee,,
    Een kraan zonder water,,
    Een baby zionder Mama,,
    Een vijver zonder vissen,,
    Een zwembad zonder zwemers,,
    Een school zonder leerkrachte,,
    Weet je,,
    Ick heb u nodig,,
    je lieve smse,,
    je mooie lach,,
    Je grappige accent,,
    Je arme,,
    Om me heen,,
    Elke dag,,
    && elke nacht,,
    Vr eeuwig,,
    && altijd,,
    Moet jij bij me zijn x3,,
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.#001

    Jou leven..
    Is de mijn geworde..
    Jou ogen..
    Zijn de mijn geworde..
    Jou hande..
    Zijn de mijn geworde..
    Jou speciale lach..
    Is alleen vr mij geworde..
    Je lieve woordj..
    Fluister je alleen nr mij..
    && jou hartj..
    Zal ik voor altijd..
    Dicht bij mij bewaren !!
    && je moet weten..
    wat van mij is..
    Zal ook vn jou zijn..
    zolang..
    jij vn mij houdt x3,,

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mn vroegere beste vriendin
    vroeger was je een goede vriedin,,
    ik stond altijd klaar voor je,,
    als je ergens naartoe ging,,
    dan was ik de 1e die dat wist,,
    wij waren nooit bij elkaar weg te slaan,,
    we konden altijd over alles praten,,
    ik begreep je en jij begreep mij !
    zonder dat je iets zei wist ik wat je dacht,,
    niemand kende je zo goed als ik,,
    dat was toch wat ik dacht !
    totdat jij plots veranderd was,,
    ik deed Mn best om jou niet te laten gaan,,
    maar nu weet ik dat ik alles verkeerd heb gedaan !
    nu ben ik je kwijt !
    je was jaloers op iets wat er niet was,,
    ik dacht dat ik goed bezig was,,
    maar jij probeerde te zeggen dat je mij niet meer mocht,,
    en toen ik dat eindelijk door had,,
    toen was ik je kwijt,,
    daar ging onze leuke vriendschap,,
    ik heb mij nog nooit zo rot gevoelt als die nacht,,
    toen ik je zo gekwetst had,,
    zo zijn nooit Mn bedoelingen geweest!
    ik hoop dat je Mn vroegere "ik" een beetj mist,,
    en weet dat ik je ook mis,,
    het spijt me !
    na alles wat ik heb gedaan,,
    ik wou dat ik nooit naar de kermis was gegaan,,
    Die jongen is alleen voor jou !!
    dat weet jij net zo goed als ik !!
    het spijt me echt..
    ik hoop dat je mij ooit vergeefd!!

    x3,,
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gebroken hart
    dit is niet zelf gemaakt mr..

    ik ben niet het type dat zijn hart breekt
    ik ben niet het type dat overtsteurd geraakt en weent
    want ik zal nooit Mn hart open laten
    het doet me nooit pijn om vaarwel te zeggen.
    relaties gaan niet diep bij me
    ik heb nooit dat hele verliefd zijn begrepen
    en iemand kan zeggen dat hij echt van mij houdt
    maar toen betekende het eigelijk niets
    mijn gedachte is weg
    ik draai maar in het rond
    en diep vanbinnen
    Mn tranen
    ik zal verdrinken
    ik verlies mijn grip
    wat is er toch aan het gebeuren ?
    ik ga vreemd van liefde
    dit is hoe ik mij voel
    deze keer was anders
    ik voel me alsof ik het slachttoffer was
    het sneed in me als een mas
    toen jij uit Mn leven wegliep
    nu ben ik in deze staat
    en ik heb alles synoniemen van een meisje met een gebroken hart
    maar hoe dan ook.
    je za mij nooit zien huilen
    het gebeurde toen we voor het 1e kuste
    want het doet pijn om je te laten gaan
    messchien omdat we zoveel samen waren
    en ik weet dat het niet meer zo is
    ik had je nooit mij laten vasthouden
    waarom ben ik zo verdrietig om ons uit elkaar te zien ?
    ik heb je het niet exspres gegeven.
    om uit te zoeken hoe je mijn hart hebt gestolen
    hoe ben ik hier met jou gekomen ?
    ik zal het nooit weten
    het was nooit bedoelt om het zo persoonlijk te maken
    en nadat ik alles heb geprobeerd
    weg te blijven van de liefde met jou
    Mn hart is gebroken
    Ik kan het je niet laten weten
    en ik zal het niet laten zien
    je zal mij nooit zien huilen !!

    Rihanna - Cry
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mooiie dingen x3,,
    Sta eens stil bij de volgende dingen:

    Verliefd worden op iemand

    Zo hard lachen dat je spieren pijn doen

    Een warme douche

    Niemand voor je aan de kassa

    Een speciale blik

    Een fietstochtje in een prachtige buurt

    De radio aanzetten juist op
    het ogenblik dat ze je favoriete liedje draaien

    Op bed blijven liggen,
    terwijl je het tikken van de regen hoort

    De geur van warme handdoeken
    die te drogen hangen in de zon

    De trui vinden die je al lang zocht,
    te koop voor de halve prijs

    Een lekker bad vol schuim

    Een goed gesprek

    Strand, het zand tussen je tenen
    en het ruisen van de mooie blauwe zee

    Een briefje van 50 vinden
    in een jas van vorige winter

    Met jezelf lachen

    Nachtelijke telefoontjes die uuuuuuren duren

    Lachen zonder reden

    Iemand hebben die je zegt dat je mooi bent

    Vrienden

    Per ongeluk mensen iets liefs over je horen zeggen

    In het midden van de nacht wakker worden
    en je realiseren dat je nog een paar uurtjes mag slapen

    Nieuwe vrienden maken
    of tijd doorbrengen met 'oude' vrienden

    Iemand hebben die met je haar speelt



    Een mooie droom

    Een kop warme chocomelk

    Reizen met vrienden

    Pakjes maken voor kerstmis of Sinterklaas,
    met koekjes en een beker warme melk

    De blik tegenkomen van een knappe vreemde

    Een competitieve wedstrijd winnen

    Je vrije tijd doorbrengen met je beste vrienden

    De glimlachen zien
    en de lachbuien horen van je vrienden

    Hand in hand met iemand van wie je houdt

    Een geschenk geven aan een vriend(in) en kijken naar de uitdrukking
    op zijn/haar gezicht terwijl die het pakje opent en
    de inhoud vindt die hij/zij wenste

    Naar een zonsopgang kijken

    ©
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heejj
    heejj,

    vandaag vrij ik 8 maandj met mn lief..
    daarom heb ik deze blog aan gemaakt..
    om gedichten en gebeurtenissen te vertellen
    ..

    x3 mell
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Gastenboek
  • HVJ
  • hallo
  • hllo'
  • Hallo

    Ick zou het ongeloofelijk lief vinden.. als jij je mening hier eens schreef !!


    Over mijzelf
    Ik ben mell
    Ik ben een vrouw en woon in in robin zn hartj x3,, () en mijn beroep is leerkrachte verveele.
    Ik ben geboren op 08/07/1993 en ben nu dus 30 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    robin ilu.. HannéGoanKellArnoo Bf'


    Laatste commentaren
  • xD (mell)
        op #012
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs