Inhoud blog
  • Andere blog
  • Hey, hallo!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Dropbox

    Wil je iets naar mij sturen? Klik op de knop hieronder!

    Over mijzelf
    Ik ben Esther, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Grace.
    Ik ben een vrouw en woon in (Nederland) en mijn beroep is De aarde onderzoeken.
    Ik ben geboren op 09/04/1999 en ben nu dus 25 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Merlin kijken, Doctor Who kijken, pianospelen, paardrijden, éénwieleren.
    Er zijn een paar dingen die je moet weten; - Ik ben een Alien - Ik ben verslaafd aan Merlin
    Ik ben dus een Alien zoals je hierboven kan lezen.
    Ik ben naar de aarde gestuurd om de aarde te onderzoeken, verder ben ik een Merlian/Time Lord.

    Nu ik hier op aarde leef hou ik heel veel van Merlin, alleen stopt dat op 24-12-12 :'(
    Ik vind Doctor Who ook erg leuk sinds kort, dus als je een leuk plaatje ofzo hebt kan je dat sturen via me dropbox.

    Groetjes Esther
    Welcome to my Life
    Mijn leven hier op aarde
    Uw beoordeling is opgeslagen
    De waardering die u gegeven heeft aan dit blog werd correct opgeslagen.

    U kan hieronder de tussenstand bekijken:


    Heel goed 100 %
    Goed 0 %
    Voldoende 0 %
    Nog wat bijwerken 0 %
    Nog veel werk aan 0 %

    Totaal aantal stemmen: 1



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...



    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Een interessant adres?

    Agenda

    Dit is mijn agenda


    Forum

    Hieronder kan je naar het forum


    Je ben nu op mijn blog en nu kan je nooit meer weg!

    Mijn favorieten
  • Facebook
  • Youtube


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs