Werkplekleren oktober 2015
Inhoud blog
  • werkplekleren: Dag 5
  • Werkplekleren: Dag 4
  • werkplekleren: Dag 3
  • Werkplekleren: Dag 2
  • Werkplekleren: Dag 1
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    31-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.werkplekleren: Dag 5
    Op de laatste dag werkplekleren heb ik eerst de overstocklijsten aangepast. Ik heb in een excell bestand moeten opgeven hoeveel goederen er nog in voorraad zijn. Ik heb een mail gestuurd naar de firma Caset i.v.m. een retourzending. Daarna heb ik enkele telefoons opgenomen. Het waren vragen over de prijs van enkele goederen. Daarna kreeg ik verschillende taken op de pc. Ik heb een lijst gemaakt in excell van enkele beschadigde motorbotten van TCX die nog in garantie waren. Ik heb 2 mails geschreven in het Frans en het Engels en 3 offertes opgesteld voor de Federale Politie. Tenslotte heb ik geholpen om een catalogus te controleren. Ik moest de omschrijving van een product en de foto er van vergelijken met het product zelf om zeker te zijn dat de catalogus correct is.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2015, 09:46 geschreven door Xander Declercq  
    29-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werkplekleren: Dag 4
    Vandaag heb ik volgende taken gedaan: in de voormiddag heb ik eerst facturen geklasseerd daarna heb ik bestellingen in excell geplaatst. Tussen verschillende opdrachten door heb ik ook een beetje aan mijn GIP opdracht gewerkt voor school. Ik heb ook een klant van de politie bediend voor een nieuw motorpak. Daarna heb ik het adressen- en klantenbestand aangepast. Vervolgens heb ik moeten telefoneren naar een klant in Eindhoven om informatie te krijgen ivm de reden van retour. Na mijn pauze heb ik opnieuw facturen geklasseerd. Na het klasseren heb ik de stock van één type handschoen geteld in het magazijn. Het laatste wat ik vandaag heb gedaan is de overstocklijsten per huidige datum aan te passen.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-10-2015, 19:32 geschreven door Xander Declercq  
    28-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.werkplekleren: Dag 3
    Ik heb deze voormiddag volgende opdracht uitgevoerd: Ik heb de catalogusprijs van de handschoenen vergeleken met de prijzen die ervoor worden gevraagd door de verdelers op het internet. Ik heb een aantal mails verstuurd en 1 klant getelefoneerd voor retour van goederen met een fout in de productie. Vervolgens heb ik een bestelling van motorbroeken klaargemaakt en geïnformeerd bij DHL wat de kostprijs is om het pakket te versturen naar Italië. Tot slot heb ik facturen geklasseerd.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-10-2015, 16:33 geschreven door Xander Declercq  
    27-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werkplekleren: Dag 2
    Mijn eerste opdracht vandaag bestond uit het versturen van mails naar klanten met de vraag om hun onvolledig of fout adres te corrigeren. Vervolgens heb ik het organigram van het bedrijf opgemaakt op mijn laptop en ben ik bezig geweest met mijn opdrachten voor Duits en Frans. Ook heb ik een pakje klaargemaakt om het te versturen naar China. Tevens ben ik met logistiek bezig geweest. Ik heb de stock gecontroleerd van de verdelers. In de namiddag heb ik facturen geklasseerd, nodige documenten bij elkaar gezocht en opnieuw stock van verdelers gecontroleerd. Tot slot heb ik een steekproef gedaan in het magazijn om na te kijken of de motorbroek Short en motorbroek Normal dezelfde breedte hebben.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-10-2015, 18:59 geschreven door Xander Declercq  
    26-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werkplekleren: Dag 1
    Ik kwam deze morgen om half 9 aan in het bedrijf Richa waar meneer Rigaux mij stond op te wachten. Hij stelde me voor aan de collega's op het bureel, in totaal 6 personen vandaag. Mijn mentor Machteld legde me uit hoe het stockbeheer in elkaar zit. Ze legde ook uit hoe ik een verzendkaart correct moet invullen. Na de uitleg kreeg ik de opdracht om een verzendkaart in te vullen. Voor een pickbon moest ik nakijken of de voorraad in het min staat en het aanpassen in het stockbeheer indien nodig. Ik kreeg de opdracht om een mail vanuit Frankrijk te beantwoorden waarbij de klant stickers van het bedrijf vraagt. Tevens heb ik de catalogusprijzen van Richa artikelen vergeleken met de prijzen die klanten aanrekenen. In de namiddag heb ik buitenlandse facturen geklasseerd en een aantal e-mails verstuurd naar klanten met een onvolledig of fout adres. Om 17.00u zat de dagtaak erop. 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-10-2015, 20:02 geschreven door Xander Declercq  
    Archief per week
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs