Inhoud blog
  • Filmlijstje
  • Emma Watson
  • Heej
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Sleepoverqueens
    al onze verhalen op 1 blog
    De avonturen van 3 gestoorde pubers xp
    08-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filmlijstje

    Heej Bloggers,

    Hier ben ik weer.
    Deze keer maak een lijstje voor jullie van films die je zeker moet gezien hebben en dus ook echt de moeite waard zijn.

    * Wild Child
    * Bride Wars
    * It's Complicated
    * Avatar
    * Confessions of a Shopaholic

    Zo dit was het lijstje voorlopig als er nieuwe films uitkomen die de moeite waard zijn om  te zien dan laat ik het jullie zeker weten.
    Als jullie onderwerpen weten om over te schrijven dan mag je gerust reageren

    xxx

    08-08-2010 om 22:09 geschreven door Juultje_X3  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Emma Watson

    Emma Watson is nu trotse eigenaar van een kort kopje, ze dacht weg met dat lange haar en ging voor kort. Heel kort.

    Emma twitterde het volgende over haar nieuwe look: ‘Ja, ik heb een paar dagen geleden mijn haar geknipt. Het voelt geweldig. I love it. Ik heb dit al jaren willen doen en het voelt echt bevrijdend. Hope you like it.’

    Hieronder zie een foto van haar nieuwe look.



    En wat denken jullie ervan ? Reageer gerust !!!!!!

    08-08-2010 om 14:24 geschreven door Juultje_X3  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heej

    Heej bloggers,
    dit is onze blog, ja je hoort het goed.
    Wij zijn drie bff's die samen een blog maken en iedere schoolvakantie een sleepover organiseren met z'n drietjes het is echt fun.
    Dit is het eerste bericht dus het is nog een beetje onwennig, maar daar hopen we snel verandering in te brengen dus, sit back, relax and enjoy

    tot schrijfs bloggers,

    Julie
    1 van de 3 sleepovermeiden

    08-08-2010 om 14:15 geschreven door Juultje_X3  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 02/08-08/08 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs