Foto
Foto
Laatste commentaren
  • groetjes (richard en berthe)
        op Terug van vakantie
  • Super (tante zus)
        op Tante Zus
  • amai (nonkel johan)
        op Nonkel Johan
  • veel blogplezier (steffi)
        op Nonkel Marc - Peter
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    XANDER
    Presented by Yves & Marleen
    23-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shanna
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nichtje van mijn mama vindt mij o zo schattig, ik word er helemaal verlegen van

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Papa pap
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    En dan is het eindelijk zover! Eteueueueueueueueueu! Ik vind de pap zeeeer lekker en heb al snel meer pap en zwaarder pap gekregen!
    Ik ben dus een goeie eter, helemaal mijn vader!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moeke
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn moeke met Stanneke (Stan - de - man )

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bomma
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Samen met de mama van mijn papa, de bomma!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bompa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hier lig ik op de arm van de papa van mijn papa, bompa dus!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tante Kelly - Meter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tante Kelly, zus van papa, is mijn allerliefste meter, hier zie je ze samen met mijn neefje Stan.
    Stanneke is 77 dagen ouder dan mij, we zullen nogal samen kunnen spelen amai!

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nonkel Johan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nonkel Johan is aant testen of ik kriebels heb in mijn voeten.
    Voorlopig hou ik mij nog van den domme

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tante Zus
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is de zus van mijn mama, helemaal in de wolken van mij

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tantanita
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    11 dagen later dan gepland kan ik dus in menig armpjes liggen, ook in die van tantanita!
    Mij hoor je niet klagen hoor


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nonkel Marc - Peter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nonkel Marc is mijn peter, hij had speciaal verlof genomen om mij te zien!
    Wel 11 dagen geleden...
    Peter moet dus sebiet nog gaan werken,ik ben heel blij dat hij ons is komen bezoeken!

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Papa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Papa is erg fier en is blij dat hij na al de commotie mij ook eens van dichtbij kan bekijken!


    22-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mama
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hier is mijn mama, ze heeft lang moeten wachten om mij eens te mogen vasthouden want het was een moeilijke nacht! Om 10 uur mocht ik dan toch naar de kamer van mijn mama!

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eerste dag van Xander
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Voila, hier ben ik dan... na lang zwoegen ben ik om 14.05 uur geboren!
    Ik weeg 2,915 kg en ben 49 cm groot



    Foto

    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • Het mooiste kindje ter wereld
  • Schattig boeleke ze...
  • goe bezig
  • wat onzettend lief
  • AMAI

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs