Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Startpagina !
Rondvraag / Poll
ga je "nee" antwoorden??
ja
nee
Bekijk resultaat

Become friends with my star-doll: Piraatmeisje! word vriend(innen) met mijn star-doll:piraatmeisje!
Mon Journal
Dé site met dagboekdromen...
07-02-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerste dag...
Klik op de afbeelding om de link te volgen heey blogje, dit is mijn eerste dag :)
ik hoop echt dat dit leuk word, met jouw,
ik denk het wel  :)
sorry dat ik nogal aan het zeuren ben, maar hier is een paspoortje:
Naam: Aline
Leeftijd: 11
Hobby's: Muziekschool,Tekenschool,Atletiek,Viool,Voor de spiegel dansen,...
School: College

Tofste liedjes:
  • Les Marionettes : Christophe
  • Aline  : Christophe
  • Rain : Mika
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Dat was het voor vandaag.
morgen begin ik pas met het echte begin.

07-02-2010 om 15:12 geschreven door Aline  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


Archief per week
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda


    i love you - je 't aime - i love you - ich liebe dich - eu te amo - te amo - ti amo - je
    Foto

    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs