Inhoud blog
  • Jij bent..
  • Gelukkige vaderdag !
  • Voor jou
  • Juanes- La camisa negra
    Foto
    Je bent een super papa!
    Mijn papa
    van Leen
    07-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jij bent..

    Dag pap! Ik wou je gewoon even zeggen hoe tof ik je wel vind!
     Je kookt lekker, je maakt grappen, ...
    Als er een probleem is ofzo, of er is iets stuk dan zeg ik dat tegen jou en jij maakt het weer!
    Je bent niet vaak boos, en dat is superleuk!
     
    Zo een papa als jou is er maar één!
     En ik heb geluk, want je bent mijn papa.

    Gelukkige vaderdag!


    05-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkige vaderdag !

    Omdat Je mijn papa bent!

    30-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor jou
    Papa, nu is het vaderdag alle papa's hebben feest daar ze nu al zoveel jaren steeds maar papa zijn geweest. Papa zijn, dat is heel moeilijk, want dan kun je toch zoveel ! Al wat mama stuk laat vallen dat maakt papa wel weer heel ! Als ik later eens ga trouwen dat wordt vast een reuzefeest wil ik net zo'n papa naast me als u altijd bent geweest !

    29-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Juanes- La camisa negra
    Alsjeblief! Voor jou


    Rondvraag / Poll
    Vind je dit een mooie vaderdag?
    Ja
    Nee
    Valt mee..
    Vreselijk!
    Bekijk resultaat



    Foto

    Je bent mijn papa!

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs