met dat regen weer zelfs te slecht om te werken en te slecht voor naar hofstade te gaan heb ik maar mijn fiets voor 2010 in elkaar gezet een metis om gedoopt tot een peeters veranda bike 2 opgebouwd met ultegra groep 2010 zonder kabels die er uitkomen wel makelijker te plaatsen dan de sl voor de kabels,dat is wel een verbetretering maar wel efkes zoeken ritchey stuur en pen; miche wielen de zadelpen ga ik nog veranderen naar een witte ritchey de pannekoek
Sinds zaterdag zijn een dertigtal wielertoeristen op stage met een aantal renners van Silence-Lotto in het Spaanse Mojacar. Deze eerste editie van de Silence-Lotto wielertoeristenstage is een organisatie van Kortweg. Deze touroperator is gespecialiseerd in trainingsstages en fietsvakanties voor wielerploegen en/of wielertoeristenclubs. e deelnemers kunnen een week lang trainen en leven als een prof. Ze
worden begeleid door enkele Silence-Lotto-renners, onder wie Leif Hoste, Staf Scheirlinckx en Jurgen Van den Broeck, -mecaniciens en -verzorgers.
Hallo Chris, ga morgen niet in bloso domein geraken voor te MTB. Te veel werk. Heb een foto bijgevoegd van de route die we afleggen.Voor diegene die is willen meedoen. Is alternatief voor als de weersomstandigheden slecht zijn om op de baan te fietsen. Klik op bijlage voor vergroting. Luc
17°c was het deze namiddag bij vertrek van de zaterdag rit. Prima weertje dus voor deze periode van het jaar. Vorig jaar was het winter op dit tijdstip. Er was dan ook meer volk als anders, Ik dacht een renner of 9. Ook Ludo was terug onder de renners na een operatie. We hebben een 60 km gefietst met een rustig tempo wat goed is voor de tijd van het jaar. Richting Kampenhout,Meerbeek, Sterrebeek enz. 15u45 terug binnen en bij Rozeke nog wat gedronken en nagepraat wat best gezellig was. Luc
hier ben ik dan ,met mij is het niet goed mee , in de zomer had ik al problemen met mijn schouders,een paar weken terug was het zo erg dat ik het spoed binnen moest.alle testen gedaan en het reseltaat is een CERVICALE DISCUSHERNIA C4 EN C5 . IN DE NEK. nu vrijdag moet ik onder het mes , en ze gaan een discusprothese in plaatsen, dat is rusten tot eindt januari en dan terug op bouwen , normaal ben ik terug tegen het nieuw sezoen om te fietsen , hoop ik .goed ik ga jullie laten en tot binnen kort
zoals gewoonlijk zaterdag 13u30 tilt en als het nog te nat is vluchten naar hofstade zondag naar hofstade maar dan geven ze veel regen dus dat kan de zetel zijn morgen vroeg ga ik een crossfiets halen voor de herman zijn mtb mag weg voor 500 euro tot morgen de pannekoek
Dag allemaal, eerste wil ik Danny bedanken om de mooie blog dat we hebben kunnen gebruik. En dan de luc voor die goed oplossing. Zaterdag geven ze droog dus zal ik jullie op de fiets zien. Wel nog voorzichtig voor mijn kuit. Tot dan.
Nederlandse grensstreek is verkeersproblemen beu! Vandaag in het laatste nieuws was dit één van de titels. Blijkbaar zijn er problemen in de buurt van Sluis met vlaamse wielertoeristen. In Nederland mag men blijkbaar niet op de openbare weg fietsen in groep zoals bij ons maar moet men op het fietspad fietsen. Ook zijn de Nederlandse automobilisten zijn een stuk minder tolerant dan in Vlaanderen. Het punt is dat na dit artikel ook weer in Vlaanderen de automobilisten minder tolerant zullen worden en nog meer agressie op onze wegen zal komen. Luc
Als eventueel alternatief voor een reisje naar de Vogezen, heb ik van vrienden/wielertoeristen heel goede reacties gekregen over een 5-daagse fietsvakantie in het Zwarte Woud (+/- 530 km). Prachtige parcoursen, midden in de natuur met diverse beklimmingen tussen de 1.200m en 1.400m. Mogelijkheden om dagtrippen van min. 70 km tot 135 km uit te stippelen met meer dan 3.000 hoogtemeters. Zij hebben dit jaar in een zeer goed hotel verbleven voor 49 , half pension (= idem zoals wij in Frankrijk). Tip: zij zijn met 30 fietsers gegaan (+ een aantal supporters/vrouwen) en hadden dagelijks de keuze uit een A-, B- of C-trip met verschillende moeilijkheidsgraad. Voordeel: voor de mindere klimmers of iemand die zich nog wat vermoeid voelt kan een dagje "afzakken" naar een lagere catergorie. Nadeel: a) min. zoveel GPS'en nodig als er groepen worden gevormd; b) geen volgwagen, wel stand-by depannagewagen.
Als dit verhaal jullie aanspreekt, geef maar een seintje. Ik bezorg dan wel meer informatie.