Aardstralen en Schoolresultaten
Het ligt zeer voor de hand dat schoolkinderen van wie de nachtrust wordt verstoord door stralingsinvloeden moe, inactief en ongeconcentreerd op school zitten en zo de schijn wekken dat ze lui zijn en vaak presteren ze ook slecht.
Onderzoek door Kathe Bachler (een onderwijzeres aan de lagere school) bij meer dan 3000 leerlingen heeft aangetoond dat kinderen die angstig waren, die traag waren en die voortdurend moe waren, die kinderen zijn die door invloed van aardstralen �beschadigd� waren. Net zoals �de luiaards�, �de vergeetachtigen� en �de spijbelaars� van de klas.
Succes op school hangt van veel factoren af: de begaafdheid, het lichamelijk en psychisch welzijn, de karakterologische opvoeding, de vlijt en de rust die van de omgeving uitgaat. Slechte schoolprestaties hangen natuurlijk van even zoveel factoren af, maar de diepere oorzaak ligt zeer vaak in de invloed van stoorvelden. Als intelligente en weetgierige kinderen plots niet meer graag naar school gaan of op school plots veel slechtere resultaten behalen, verbazen ouders zich en leerkrachten vinden zoiets vaak onverklaarbaar. Meestal kan dat een reactie zijn van stoorvelden, aardstralen, waar het kind plots aan blootgesteld wordt. Dit kan zowel thuis zijn, als het kind plots een andere kamer toegewezen krijgt, of zijn bed of bureau heeft verplaatst, maar dat kan evengoed op school zelf zijn, wanneer het kind plots op een ander bank is gaan zitten. Leerkrachten kennen natuurlijk niet, of toch niet altijd, de juiste locatie van de stralingszones en het is bovendien niet altijd mogelijk om in de klas alle stralingszones te ontwijken (door gebrek aan plaats bijvoorbeeld), maar een rotatie systeem, waarbij de kinderen om de 3 weken een andere plaats toegewezen krijgen in de klas, kan hier wel voor een gedeeltelijk oplossing zorgen. Geen enkel kind wordt dan een heel schooljaar lang blootgesteld aan aardstralen.
Ouders van een kind met leerproblemen zullen zien dat de schoolprestaties al heel vlug beter worden als het bed van het kind op een stralingsvrije plaats komt te staan, en als ze de leerkracht ervan kunnen overtuigen het kind ook in de klas �uit de stralingen� te houden.
Angst voor school en ziekteverzuim zouden een pak dalen mocht elke school hier oog voor hebben. Het vergt maar een kleine inspanning van de ouders of van de school, maar het maakt een wereld van verschil voor de leerling.
Leerkrachten die met dergelijke leerlingen te maken hebben, hoeven hen niet langer lui en ongemotiveerd te noemen, maar moeten ouders doorverwijzen naar een wichelroedeloper die de situatie thuis kan analyseren en eventueel een bedverplaatsing aanraden. Tevens zou het ook goed zijn mochten de leerkrachten binnen hun eigen klas weten welke plaatsen onderhevig zijn aan aardstralen. Het is maar een kleine inspanning om dit eenmalig in kaart te brengen en zo weet elke leerkracht welke plaatsen er best gemeden kunnen worden of op welke plaatsen dezelfde leerling best niet het hele jaar door blijft zitten.
|