Inhoud blog
  • SKS-Herenthout
  • gewonnen
  • raadsel 6
  • gewonnen
  • gewonnen
    Foto
    games
  • miniclip
  • spele
  • speeleiland
  • gamie
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Hoofdpunten blog zesdeleerjaarevenaar
  • Hoge Rielen
  • Melissa is jarig!
  • Nieuwe foto's!
  • De week van Rob en Jorne
  • Doedag VDAB
    warres blog
    nieuws van warre
    21-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.raadsel 4
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wie is deze wielrenner?

    21-10-2008 om 18:32 geschreven door warre  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WO:Ichuna
    Ik denk dat het een makkelijke toets word.
    Want ik ken heel mijn schema vanbuiten.
    Ik ga alleen nog voor Frans leren.
    En jullie?

    21-10-2008 om 16:42 geschreven door warre  


    19-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wandeling school
    We zijn vandaag met Jul & lowie en de Cristian gaan wandelen.
    We waren heel de tijd in het bos in plaats van op het padje.
    En onderweg moest je ook de vragen oplossen en de stappen tellen.
    Na de wandeling hebben we nog gevoetbald en op de trampoline gesprongen.
    Dan hebben we nog frietjes gegeten lekker!!!

    19-10-2008 om 20:51 geschreven door warre  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eten
    We zijn vanmorgen gaan eten in de Burchtstraat.
    Omdat de school van ons moeke dat organiseerde.
    En ik heb 1 sandwich met kaas en hesp gegeten en ook nog een koffiekoek met krieken.

    19-10-2008 om 20:50 geschreven door warre  


    18-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gewonnen
    Eigenlijk speelden we niet zo'n goede wedstrijd tegen Meer b.
    Maar toch wonnen we met 4-2.

    18-10-2008 om 16:27 geschreven door warre  


    16-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moeilijker
    Dit was zeker wat moeilijker want alleen de yannick heeft geantwoord.
    En dat was juist. Dus het was Mbokani.

    16-10-2008 om 18:19 geschreven door warre  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.regenboog
    We hebben juist een kei grote regenboog gezien.
    Hebben jullie hem ook gezien?

    16-10-2008 om 18:15 geschreven door warre  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.raadsel 3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen wie is dan deze wielrenner in zijn geel pakje

    16-10-2008 om 18:12 geschreven door warre  


    15-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.scholencross 3de
    Ik nam een goede start en was direct bij de eerste 5.
    En dan was het een strijd tussen mij en een grotere jongen.
    Ik won die strijd om de 3de plaats en dan werd ik 3de.

    15-10-2008 om 15:54 geschreven door warre  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oplossing Wie is het ?
    het was veel zeker te gemakkeljk.
    Want jullie hebben het allemaal juist.
    Het andere raadsel is zeker te moeilijk.
    Maar ik zeg de oplossing nog niet.

    15-10-2008 om 15:53 geschreven door warre  


    12-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.blotevoetenpad
    We gingen vandaag naar het blote voetenpad in Zutendaal.
    We moesten op blote voeten op stenen, zand en slijk lopen en nog andere dingen.
    Ook door diepe waterplassen. En in het begin ben ik gevallen.
    Hier zijn een paar foto's.





    12-10-2008 om 20:56 geschreven door warre  


    11-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.olé olé olé
    We zijn gewonnen met 8-0 van Vosselaar a.
    Hier zijn een paar foto's






    11-10-2008 om 18:18 geschreven door warre  


    10-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.raadsel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen wie is deze voetballer?

    10-10-2008 om 16:30 geschreven door warre  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oppas
    Straks komt de zus van de Simon en Pieterjan op ons passen. En dat vind ik niet zo leuk maar soms wel. Omdat ik dan laat mag opblijven.

    10-10-2008 om 16:02 geschreven door warre  


    08-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lima
    Ik ben gisteren met de klas naar Peru geweest. Ik ben naar Lima geweest.De andere van onze klas zijn naar ichuna of kalasaya gegaan. Ik heette daar Julio en werkte in de schoenmaker. Dan kwam er Familie van Fien en die moesten ergens een huisje vinden. We hebben dat met heel ons staatje en de familie gedaan. Maar eerst moesten we een baricade maken voor dat de politie kwam. Als de politie kwam moesten we ons verrstoppen. En dan gingen we offeren aan moeder aarde met de rest. Daar boven hebben we ook nog gefeest. Maar spijtig dan moesten we dan opruimen.

    08-10-2008 om 00:00 geschreven door warre  


    06-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.training
    We moesten beginnen met 2 toertjes rond het plein te lopen. Dan moesten we zoveel mogelijk keer de bal hooghouden. Ik kon dat zo'n 20 keer. Daarna gingen we in een ronde staan en moesten we naar elkaar passen geven. We deden ook nog een match.En die won mijn ploeg.

    06-10-2008 om 20:24 geschreven door warre  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Peru
    Joepi morgen met de klas naar Peru.

    06-10-2008 om 17:34 geschreven door warre  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wie is dit
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wie is dit?

    06-10-2008 om 16:29 geschreven door warre  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vampiermanieren
    Ik vind het een kei leuk boek. Je moet het zeker is lezen.

    06-10-2008 om 16:06 geschreven door warre  


    05-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn voetbalploeg
    Mijn voetbalploeg heet sks herentals. Ik voetbal bij de miniemen. En onze kleuren zijn blauw en wit.

    05-10-2008 om 20:15 geschreven door warre  




    Archief per maand
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008

    Blog als favoriet !

    andere blogs
  • blog klas
  • blog Jari
  • blog Kato
  • blog yake
  • blog nathalie
  • blog mit


    Mijn favorieten
  • de stand van onze competitie
  • mijn voetbalploeg
  • anderlecht
  • club brugge
  • standard

  • Hoofdpunten blog yma
  • Sinterklaas!
  • raadsel5
  • verjaardag 2!
  • Enver!
  • verjaardag

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs