Foto
Welkom op mijn blog . Regelmatig wordt er een werk bijgevoegd ..Klik op de foto's om te vergroten .
Over mijzelf
Ik ben Walter De Bock
Ik ben een man en woon in Oudenaarde (België) en mijn beroep is brugpensieon.
Ik ben geboren op 16/01/1949 en ben nu dus 75 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Schilderen - tekenen - boetseren .
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Hoofdpunten blog bok
  • Terracottabeelden
  • BEZOEK OOK EENS MIJN ANDER BLOG MET WERKEN OVER DE RONDE VAN VLAANDEREN
  • DE ONSCHULD
  • MEISJE MET POES
  • DE ADVOCAAT
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Blog als favoriet !
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • andre2
  • Vlaanderen - Steden & Gemeenten .
  • Peter Visser Alles over sport
  • Voetje's wielerverzameling
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    qkoorts
    www.bloggen.be/qkoorts
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    broedereverard
    www.bloggen.be/broeder
    WALTER DE BOCK
    Schilderijen Beelden Reliëfs
    02-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Potloodtekening : IJZEREN BRIEK


    IJZEREN BRIEK

    potloodtekening
    plexiglas
    ijzeren kader
    terracottasokkel






    >> Reageer (0)
    31-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schilderijen : winnaars van de Ronde van Vlaanderen RIK VAN STEENBERGEN

    RIK VAN STEENBERGEN

    Een schilderij van een winnaar uit vervlogen tijden van de Ronde .
    Hij won 2 maal de Ronde van Vlaanderen :
    - in 1944 op 19-jarige leeftijd en in 1946

    Olieverf op paneel 84 cm op 59 cm .





    >> Reageer (0)
    29-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schilderijen : winnaars van de Ronde van Vlaanderen EDWIG VAN HOOYDONCK

    EDWIG VAN HOOYDONCK

    werd in deze Wasco-en kleurpotloodtekening in " DE SCHREEUW " van MUNCH gezet .





    >> Reageer (0)
    27-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PETER VAN PETEGEM

    Al vlug kwam PETER VAN PETEGEM

    Olieverf op paneel 84 cm op 59 cm .






    >> Reageer (0)
    26-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOM BOONEN

    TOM BOONEN

    Olieverf op paneel 84 cm op 59 cm .

    Dit schilderij heb ik gemaakt kort na zijn eerste overwinning in de Ronde van Vlaanderen .





    >> Reageer (1)
    24-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WELKOM OP MIJN BLOG


    Welkom op mijn blog met

     Schilderijen
    Terracottabeelden
    &
    Bas-reliëfs in terracotta
    over
    De Ronde van Vlaanderen

    Veel kijkgenot
    Walter De Bock


    >> Reageer (4)


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs