Het werken met 'alledaagse dingen' vonden we uiteindelijk misschien iets 'te gewoon', omdat er al zeer veel rond wordt gewerkt. Om het verhaal iets interessanter te maken, dachten we om te werken rond bijvoorbeeld een oorlogsveteraan. Op die manier kunnen we werken met flashbacks e.d. Hij maakt allerlei vreemde/erge dingen mee, telkens op een andere plaats. Op het einde blijkt echter dat dit alles niet echt is en zich bijvoorbeeld gewoon afspeelt in zijn eigen living (de psychose).
Een voorbeeld: Een vriend van de man sterft in zijn armen door een schotwonde in de buik. Je ziet dit dramatische beeld en op het einde vloeit dit beeld over in de realiteit: de man zit in zijn keuken met potten op zijn hoofd en een bezemsteel in zijn armen.
Om het verhaal iets interessanter te maken, dachten we om te werken rond bijvoorbeeld een oorlogsveteraan. Op die manier kunnen we werken met flashbacks e.d. Hij maakt allerlei vreemde/erge dingen mee, telkens op een andere plaats. Op het einde blijkt echter dat dit alles niet echt is en zich bijvoorbeeld gewoon afspeelt in zijn eigen living (de psychose).
Een voorbeeld:
Een vriend van de man sterft in zijn armen door een schotwonde in de buik. Je ziet dit dramatische beeld en op het einde vloeit dit beeld over in de realiteit: de man zit in zijn keuken met potten op zijn hoofd en een bezemsteel in zijn armen.