2006
Vitalski Blogt 2006
2007
Vitalski Blogt 2007
Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • NIEVE BLOG: http://vitalskiblog.blogspot.com/
  • voor jimmy
  • kim van de week
  • stuff
  • studio vitalski
    09-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cc merskem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen zo zie je hoe eerlyk:
    vant weekend géén staande ovatie -behalve
    één man die rechtop staat!!!!!!

    09-03-2008 om 22:14 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.diane broeckhoven en haar beroemde coiffeur van de ossenmarkt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen uit de ever-continuing correspondentie talski-broeckhoven...

    Dag Vitalski,

    Ik laaf me iedere keer weer aan je kritiek en betrokkenheid over mijn boek. Laat me gauw eens horen wat dat te weinig subtiele zinnetje was? Ik ben al ongerust. En die theorie van Kundera wil ik wel eens opzoeken en lezen. Ik vind zelf juist, doordat het einde zo voorspelbaar is, dat het happy mocht zijn. Tenminste: dat het boek op een gelukkig moment mocht eindigen.
    Want of het na dat feestje allemaal koek en ei is en blijft, is nog maar de vraag.

    Ik zie de personnages wel voor mijn geestesoog, maar meer hun energie dan hoe ze er echt uit zien. Natuurlijk is Julienne een beetje dik en Melba lijkt vaag op de Poolse werkster van mijn buren, maar ik heb niet echt een beeld dat ik zou kunnen uittekenen. Wel gebeurt het soms dat ik een man op straat zie en dat ik denk: dat lijkt verdorie Sylvain wel.
    Zoals ik al eerder zei: ik had daar een absolute loser van willen maken, maar al na een paar bladzijden hield ik van 'm en zwakte dat losers-imago vanzelf af.

    Ik kan me zo voorstellen dat je een familie Gebroken Hartenfamilie wordt en je geborgen weet in de schaduw van het Decap-orgel. Ik was ontroerd toen die twee keurige meneren op het podium stapten.
    Vanmiddag heb ik uitgebreid aan een vriendin zitten vertellen wat de avond van gisteren bij me opriep. Kun je geloven dat we wel eens een uitstapje maakten met ons gezin (pa, ma, zus, broer en ons Diane), zo tussen mijn 12e en 15e, want toen hadden we onze eerste auto, een Fiat 1400- zo'n omgekeerde badkuip. We stopten dan in de 14 Billekens of een ander baancafé, waar onze pa een danske deed met ons ma terwijl ik me dood zat te schamen. Daarna deed hij een danske met mij, waarbij ik trots en schaamte tegelijk voelde. Toen die mensen gisteren gingen dansen op het podium kreeg ik bijna de tranen in mijn ogen van nostalgie.
    Destijds keek ik er op neer, nu is het kunst. En heb ik een beetje heimwee naar de eenvoud van leven en vermaak.

    Trouwens, dat gedicht over God als transseksueel vond ik ook meesterlijk. Heb jij dat geschreven? Ik geloof dat ik even iets miste. Of zei je nu dat Guido het geschreven heeft?

    Ik ben dankbaar met een vriend als jij, echt waar, en ik ben
    altijd zo trots op je.

    Diane xx

    09-03-2008 om 22:12 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uch
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik lyk wel een schoft maar
    ze vroeg zelf mag ik niet
    met knopjes open op de photo
    zo
    goed als het kan zyn

    09-03-2008 om 22:08 geschreven door vitalski  


    08-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schetsen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen http://nl.youtube.com/results?search_query=vitalski+deel&search_type=

    we gaan het nog allemaal ordenen en inpakken maar in progress zie je hier al flink wat fragmenten van het marathoninterview...
    er zit rommel by en er zitten briljante dingen by.
    zelf vind ik het interview van sammy deburggraeve fenomenaal...
    als ik dat terugzie herinner ik my ineens die spreekroes (toen was ik al achttien uur bezig) en by
    nader inzien is dat publiek precies ook onder hypnose...

    08-03-2008 om 01:57 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.agenda
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag, vrydag, "de gebroken balzaal' live in merksem...

    08-03-2008 om 01:44 geschreven door vitalski  


    07-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrydagbunnie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dira
    in de thalamus

    07-03-2008 om 04:14 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.linkies
    Klik op de afbeelding om de link te volgen let's johnny thunders!!
    http://nl.youtube.com/watch?v=D7oRbsbLSMQ&feature=related

    07-03-2008 om 03:52 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Some Product
    Klik op de afbeelding om de link te volgen There Will Be Blood
    as seen by SRG

    07-03-2008 om 03:49 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.today (gisteren, donderdag)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen pas zaterdag weêr on the road met de inimitabele belcanto;
    derhalve gaat dit tempo nog even door:
    overdag schryven aan mn conference ("delaatste belg"), 'snachts schryven aan "de fetisj.
    overdag kwam echter den charles maria nelson langs.
    en snachts werd ik weggeroepen door iemand onder afdwingende omstandigheden...

    photo: de Zus van het lief van bert lezywe hadden een vergadering, ons stripverhaal gaat wel door Maar Nu moet alles weêr naar zwartwit... o nee...aanstaande dinsdag eindelyk nog eens studio vitalski-day...(you're reading, janbart? dimitri sakerdopoulos?)

    07-03-2008 om 03:36 geschreven door vitalski  


    06-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.donderdagbunnie 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vlucht 714

    06-03-2008 om 03:58 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.donderdagbunnie 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen AMARA - in aanwezigheid van dominique osier...

    06-03-2008 om 03:52 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gebeurtenis
    Klik op de afbeelding om de link te volgen als ik niet mag optreden deze dagen
    schryf ik overdag aan mn nieuwe conference
    en snachts aan 'de fetisj';
    ik moet daarom aldoor al het bezoek zien buiten te houden maar
    eve belde om te vragen of ze mocht langskomen met een lesbische vriendin...

    by nader inzien bleek het een valstrik en was die 'vriendin' jo van de muziekgroep 'meneer zee'...

    dat vond ik erg maar toen ik hem nader bekeek overviel my toch een idee;
    ik plakte wat kranten tegen de muur en vroeg: ga daar eens staan!

    achteraan op de photo zyn an en serge myn draadloze internetverbinding aant installeren...)

    06-03-2008 om 03:51 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.photo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen deze photo was meteen gemaakt en getuigt zowel van jo zyn uitstraling als van myn inzicht
    wat betreft de spontane overeenkomst met het origineel...

    06-03-2008 om 03:47 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dus deze...

    06-03-2008 om 03:46 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.some product
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Iron man
    as seen by SRG

    06-03-2008 om 03:45 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.linkies
    Klik op de afbeelding om de link te volgen goldface bezorgde ons een nieuwe uitzending van het marathon-interview: http://nl.youtube.com/watch?v=ypIIloAYJxU
    "eddy" bezorgde ons een nieuw fragmentje uit balzaal: http://nl.youtube.com/watch?v=N2Jb-YkZTFc

    daarstraks was ik by baby olifant op bezoek voor dit "zelfportret als zelfmoordenaar". af en toe aan zelfmoord denken is zeer goed voor de gezondheid!!

    06-03-2008 om 03:45 geschreven door vitalski  


    05-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.woensdagbunnie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen charlotte de keersmaecker

    05-03-2008 om 04:22 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.marsraker versus de antistresspoeëet
    Klik op de afbeelding om de link te volgen









    hy is reeds aan zyn teruGreis begonnen.
    wat hy beleefde, weten we niet.
    alleen heeft hy ons via zyn transmitteervenster te kennen GeGeven:
    de teruGweg gaat véél, véél langzamer dan verwacht.

    van saturnus tot de maan alleen al
    duurde meer dan zevenenveertig jaar.

    en nu gaat hy zelfs noG traGer,
    zeven kilometer per uur misschien.

    misschien is het door die traaGheid juist
    dat marsraker van dat vervelende universum
    wil teruggggkomen voor ons feestje...

    05-03-2008 om 04:20 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.family life
    Klik op de afbeelding om de link te volgen de vader van filip marsboom

    05-03-2008 om 03:50 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.family life
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een nicht van guido belcanto

    05-03-2008 om 03:50 geschreven door vitalski  







    bestel Vitalski's romans online

    Archief per week
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Vitalski-links
  • MySpace Vitalski
  • sergeBaekenBlog
  • Quintfilm
  • Floor Media Watch
  • Jimmy


  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kris
    www.bloggen.be/kris
    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs