|
Ik ben altijd stipt aanwezig op zijn stage bij G - snel.
Het is zeer druk bij snel omdat er nu een grote klant is bij gekomen namelijk Colruyt. Daar is er een personeelslid fulltime met bezig, waardoor de andere klanten een achterstand krijgen. De facturen stapelen zich op dus hebben we een tandje bij gestoken. Ik heb ook de kans gekregen om eens te proeven van onze klant total die meer dan 300 ritten op 1 dag doet dus er komt veel werk bij kijken. Eerst heb ik alle dossiers op datum gestoken, daarna op ordernummer zodat hij muteren daarna sneller verloopt. Alle dossiers moeten eerst 1 voor 1 nagekeken worden Anja en daarna schuiven ze door naar mij om gemuteerd te worden. Nu lijkt het allemaal wel kort maar dat is niet zo ik ben er toch een 2 tal dagen aan bezig geweest. Daarnaast mocht ik ook doen wat ik bijna elke maandag doe en dat is de andere klanten muteren, prijzen veranderen, blobben, op toinv en btw toevoegen. Het is belangrijk om alles juist in te geven anders kloppen de facturen niet. Daarna mocht ik de facturen die afgewerkt zijn controleren op europalletten en dusseldorfpalletten. Ik heb ook mogen faxen uitzoeken dat gebeurt omdat de klant niet akkoord gaat met de prijs of de levering, dus wij zoeken faxen van de opdrachten die de klant doorgegeven heeft om te bewijzen dat alles kopt en dat wij toch het juist bedrag kunnen ontvangen. Als wij de opdrachten niet bewaart hebben dan worden er een mail gestuurd naar de klanten om te zeggen dat de opdracht zo snel mogelijk zullen terug vinden.
|