Inhoud blog
  • Back to school
  • Back to school
  • Zow das lang geleden.
  • Daar ben ik weer.
  • Mijn zusje is al een maand.
    Foto
    Archief per maand
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Sandy, en gebruik soms ook wel de schuilnaam kwebbel.
    Ik ben een vrouw en woon in venlo (nederland) en mijn beroep is Peuterpuber en grote zus in spe.
    Ik ben geboren op 28/10/2004 en ben nu dus 19 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Tekenfilms, kleuren, kleinen, niet luisteren mama pesten, de katten en hond, DORA.
    Foto
    Sandy's Gastenboek
  • dag mijn prinsesje
  • Allo nichjee
  • Sandy en haar brOertje Of susjje
  • Hoi,
  • ik gok op een broertje van 3.257 kg

    Hier kun je berichten achter laten voor het gastenboek. Vooral doen he!!!!

    Foto
    Foto
    Rondvraag / Poll
    Krijg ik een broertje of een zusje?
    Broertje
    Zusje
    Geen idee
    Bekijk resultaat

    Papa, Mama
    De diertjes
    Cool Slideshows

     

    test foto
    Thanx pepe!!!!

    B.I.B
    (baby in buik)
    11-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ze is er.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hoi lieve mensen.

    Ik kreeg een snoezig zusje met handjes teer en klein.
    Ik wil graag met haar spelen maar ze is nog veel te klein.
    Als ik haar lieve oogjes zie denk ik keer op keer.
    Mijn zusje is vast gekomen van onze lieve heer.

    Afgelopen zondag 08-04-2007 was het dan eindelijk zover.
    Mijn zusje is geboren.
    Ze heet Sya-Caitlyn en woog 2695 gram. om 18:44 was ze er.
    Ze hebben haar niet gemeten in het ziekenhuis.
    Haha en dat op 1e paasdag, terwijl mama niet met pasen wou bevallen.
    Hihi mijn zusje is dus al net zo eigenwijs als ik.
    Mama en Sya zijn even in het ziekenhuis moeten blijven maar inmiddels is alles goed en zijn ze sinds gisteren weer thuis.

    Ook Sya heeft haar eigen sie.
    Te vinden via:
    http://sya.punt.nl
    Gaan jullie daar ook eens kijken?
    Natuurlijk staat Sya's site ook bij de links!!

    Veel liefs
    Grote zus sandy

    11-04-2007 om 17:06 geschreven door vallandil  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    31-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stem op mijn vriendinnetje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hoi lieve mensen.
    Vanaf vandaag is er via
    www.babyplaats.nl
    (dan linksboven bij fotohoek)
    Te stemmen op mijn lieve kleine vriendinnetje Tyrona.
    Willen jullie ook helpen om Tyrona meer stemmen te laten krijgen?
    Dat zouden mijn lieve vriendinntejeen haar papa en mama heel tof vinden.
    Voor de mensen die tyrona niet kennen heb ik een foto van haar erbij gezet.
    Het is dezelfde foto als die voor het stemmen dus dan is het makkelijker zoeken.

    Verder is er vanuit hier weinig nieuws te melden.
    Mijn brusje ziot goed geloof ik.
    Maar mama denkt dat het niet meer lang duurt voor brusje op de wereld komt.
    Dus ik zou zeggen kom regelmatig even kijken of er nieuws is!!!!!

    Liefs sandy
    XXX

    p.s. vergeet niet te stemmen op tyrona he!!!!!!

    31-03-2007 om 14:00 geschreven door vallandil  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    08-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kaartjes klaar

    Hey lieve mensen.
     Zo eindelijk is het laatste beetje voor mijn brusje klaar.
    Andre em Franka hebben voor mama de binnenkant van de kaartjes uitgeprint die mama en tante linda ontworpen hadden.
    Vandaag kwam dan ook de buitenkant aan.
    Mama heeft een uur zitten knippen en plakken, maar het resultaat mag er zijn.
    In elk geval heb ik als grote zus de kaartjes goed gekeurd.
    Ik hoop dat mijn brusje ze strax net zo mooi vind.
    Vanavond gaat mama de laatste paar enveloppen schrijen en dan kan het grote aftellen beginnen.
    Oei over ongeveer een weekje of 7 word ik al grote zus, spannend.
    Hihi mama is nu net een kamerolifnt volgens een van mijn tantes. en ik?
    ik verdenk mama er nog steeds van datal mijn snoepes in die dikke buik verdwijnen. hihi
    Ik blijf mama wel lekker pesten, want als mama mij een kusje vraagt zeg ik lekker nee mama geen kusje.
    Ik geef veel liever de baby in de buik een ksje.
    Die krijgt er dan ook volop. doen jullie mee met aftellen?
    Liefs xxx sandy

    08-03-2007 om 00:00 geschreven door vallandil  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.babypool geopend.

    hoi lieve mensen
    Hier weer een kleine update van mij.
    Papa en mama hebben een babypool geopend.
    Via deze pool kunnen jullie meedoen aan een wedstrijdje om te gokken wat wanneer etc.
    Klinkt dit vaag?
    Goed ik zal het uitleggen:
    Jullie kunnen gokken of:
    1) mijn brusje een broertje of zusje word
    2) wanneer en hoe laat mijn brusje komt.
    3) hoe lang en hoe zwaar mijn bruje zal worden
    4) Wat de naam van mijn brusje word.
    Degene die het goed heeft of het dichts bij de waarheid zit zal op de babysite van mijn brusje een eervolle vermelding krijgen. Ik heb wel 1 verzoek, een paar van jullie weten meer ivm de hulp aan de kaatjes etc.
    Please hou het ook leuk voor de mensen die van niks weten
    Zet bv bij de velden die je weet een kruisje. voor jullie gelden toch alleen de vragen die jullie en ons niet bekend zijn.
    Deelnemen kun je via deze link: http://baby.the-pool.nl/vallandil
    Veel liefs Sandy xxx

    05-03-2007 om 00:00 geschreven door vallandil  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    26-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groot bed.

    Hoi lieve mensen.

    Vandaag was het zover, mama heeft toch de knoop doorgehakt.
    Toen heeft ze mijn oude bed uit elkaar gehaald en een groot bed in elkaar.
    Ik heb nu een groot bed.
    Maar mam noemt het een peuterbed maar ik vind van niet.
    Dit grote bed zitten geen tralies en hoge zijkanten meer in, alleen een klein randje tegen het vallen.  
    Ik kan nu dus zelf mijn bedje in en uit.
    Hoewel mij dat met mijn oude bedje soms ook lukte met veel geklim
    Mama vind dat toch makkelijker met haar dikke buik.
    Ze was wel bang dat ik eruit zou vallen maar er ligt een matrasje op de grond dus als ik val land ik zacht

    Mama hoeft mij dus niet meer te tillen en ik vind het wel lekker.
    Die kleine strax in een bedje met tralies en ik, de grote zus mag lekker een groot bed.
    Mama vond dat ik nog nooit zo makkelijk naar bed ben gegaan als vandaag.
    Maar wat wil je ik heb nu een groot bed, das stoer joh .
    Verder heb ik niet veel te melden.

    Nou dat was het voor vandaag.
    Tot snel


    Liefs Sandy
    =XXX=

    26-02-2007 om 21:40 geschreven door vallandil  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    25-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tellers

    Zo lieve mensen.
    Hier een klein stukje weblog met twee tellers  de ene zodat jullie kunnen zien hoelang het nog duurt voordat brusje er moet zijn.
    De andere is zodat jullie presies kunnen zien hoe oud ik nu ben.
     
    Liefs sandy
    XXX

    9 maanden banner 9 maanden banner

    25-02-2007 om 00:00 geschreven door vallandil  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleine probleempjes met de blog.

    Hey lieve mensen,

    Mijn mama hoorde van jullie dat de foto's niet werken.
    En doet er nu alles aan om dit te verhelpen.
    Helaas weet mama ook niet presies hoe dat dat moet maar...
    Dat komt wel weer goed.
    Mama heeft contact gehad met een lieve persoon die ons wel een handje wou helpen.
    Het probleem ligt niet bij mijn mama.
    Het zal wel zo snel mogelijk opgelost worden.
    Helaas kunnen jullie zolang dus nog geen foto's zien.

    Verder heb ik vandaag een forum aangemaakt.
    Voor iedereen die gezellig mee wilt kletsen.
    Het forum staat bij de links.
    Ik hoop dat jullie snel komen kletsen.
    Je moet je wel even registreren op het forum, daarna kun je gezellig meedoen.
    Registreren doe je door rechtsboven op rgister te klikken.
    Mijn forum link:
    http://sandysbrusje.yourbb.nl

    Liefs sandy
    xxx

    p.s. Foto's werken weer.

    Pepe bedankt voor alle hulp aan mama.

    25-02-2007 om 00:00 geschreven door vallandil  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    24-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.start blog
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hey lieve mensen
    Vandaag ben ik met deze blog gestart, dit om al onze dierbare en andere belangstellende op de hoogte te houden van de ontwikkelingen rondom mijn brusje.

    Omdat ik zelf nog maar 2 ben zal mama mij helpen deze blog bij te houden.

    Mama is nu 31 weken en 3 dagen zwanger van mijn brusje  Ja mijn brusje want we weten zelf wel wat het word maar wij laten jullie liever in spanning
    Nog ongeveer 9 weekjes dan weet de hele wereld het.

    Zoals jullie bij de foto's kunnen zien is mama's buik heel dik, (zouden daar mijn snoepjes bljven?)
    Ook de babykamer is al klaar, al zijn de foto's wel veel donkerder uitgevallen als in het echt maar ach.
    Ook de naam is al gekozen en de kaartjes zijn gemaakt.
    Dit speciaal door mijn tante linda enmijn mama samen.
    Alles is dus klaar voor mijn brusje al moet het brusje wel nog even groeien.

    Wij vinden het leuk als jullie reageren en voorspellen of mijn brusje een broertje of zusje word.
    Hihi ben wel benieuwd hoeveel het goed gaan hebben.

    Veel liefs (bijna grote zus) Sandy
    XXX

    24-02-2007 om 00:00 geschreven door vallandil  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    23-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bedankt.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hey lieve mensen
    Mijn mama wil graag een paar mensen bedanken die mama hebben geholpen om alles voor mijn brusje in orde te maken.
    Echt enorm bedankt.

    Wilma, Tante Linda & Ome Ron, Andre & Franca, Melinda & Will En last but not least Mark(nrg).

    Jullie weten zelf wel waarvoor
    Bedankt!!!!

    Veel liefs
    Sandy & Brusje
    Papa & Mama

    XXX

    23-02-2007 om 00:00 geschreven door vallandil  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)



    Foto

    E-mail mij

    via de knop hieronder kunnen jullie mij een mail sturen. Vind ik leuk


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine
    Mijn favorieten
  • Sya's site
  • Tyrona, mijn lieve kleine vriendinnetje
  • Mams space
  • NRG (bedankt mark voor je bijdrage aan het kaartje!!!)
  • ons forum, voor iedereen die gezellig mee wilt kletsen
  • bloggen.be

  • Aftellen naar mijn brusje!!!!!
    Foto


    Laatste commentaren
  • gefeliciteerd (Sabina)
        op Ze is er.
  • lieve sandy (tyrona)
        op Kaartjes klaar
  • grote meid (kievitje)
        op Groot bed.
  • bedankje (melinda en will)
        op Bedankt.
  • grootbed (jesse)
        op Groot bed.
  • Foto

    Cool Slideshows

    Bitter Sweet Memories,
    days thatwill never return


    Cool Slideshows


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs