Inhoud blog
  • afsluiten project
  • aangepaste versie van het liedje
  • try-out voorstelling
  • workshops en ateliers verdeeld (vervolg)
  • afgewerkt liedje
    Categorieën
  • algemeen (7)
  • de kijkdoos (3)
  • de voorstelling (project) (10)
  • de workshops (project) (4)
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    portfolio keuzemodule muzische
    KHBO 2011
    26-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aangepaste versie van het liedje
    In bijlage de laatste bewerking van het lied.
    Iedereen zingt zijn/haar stukje zelf (terwijl de gitaar blijft spelen)
    Het refrein zingt iedereen.

    Bijlagen:
    lied muzische dagen.docx (11.3 KB)   

    26-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de voorstelling (project)
    25-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.try-out voorstelling
    Vandaag hadden we try-out van onze voorstelling.
    In lokaal D300 gaven we het beste van onszelf en luisterden aandachtig wat het commentaar was van ons publiek
    (bestaande uit de andere 5 studenten en onze docenten meneer Crul en meneer Dewitte).

    De algemene commentaren waren zeker positief, met enkele tips.
    Zoals in het liedje, waarmee we afsluiten, daar moeten we het woordje 'knutselen' zien te vervangen.
    Ook ons ritme was nog niet wat het zou moeten zijn.

    Het grootste compliment vond ik toch dat het gezond 'prettig gestoord' is.

    25-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de voorstelling (project)
    24-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.workshops en ateliers verdeeld (vervolg)
    in bijlage ook de uitgewerkte versie van de workshop drama (Sharon)
    en het atelier en de workshop van woord (Lies).

    Bijlagen:
    atelier woord uitgeschreven (1).docx (17.5 KB)   
    workshop woord uitgeschreven (1).docx (15.7 KB)   
    workshop_drama_uitgeschreven[1].doc (24.5 KB)   

    24-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:algemeen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.afgewerkt liedje
    Het einde van onze voorstelling is een liedje, gezongen door ons, waarin we de workshops en onszelf nog wat extra voorstellen.
    De tekst is volledig uitgeschreven en de gitaar akkoorden zijn bijgevoegd.
    Enkel onze namen worden nog gewisseld wie welke workshop doet.

    Bijlagen:
    lied muzische dagen (1) (1).docx (11.2 KB)   

    24-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de voorstelling (project)
    23-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.workshops en ateliers verdeeld
    De workshops en de ateliers zijn verdeeld.
    Ik neem het domein 'muziek' voor mijn rekening.
    Tess zorgt voor beeld, Lies voor woord, Lien voor dans en Sharon tenslotte voor drama.

    In de bijlage vindt u de uitgewerkte workshop en het atelier.
    Klaar om uitgevoerd te worden!

    Bijlagen:
    muziek atelier.docx (13.9 KB)   
    muziek workshop.docx (16.6 KB)   

    23-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de workshops (project)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.script afgewerkt
    Vandaag hebben we het script van de voorstelling afgewerkt en voor het eerst eens gespeeld.
    Het verliep nog wat moeizaam, met onze tekst in de handen.
    Maar zo ontdekten we wel nog enkele details wie wat kan doen van bewegingen en dergelijke.

    Het script, zoals het uiteindelijk zal uitgevoerd worden zit in de bijlage.

    Het liedje is nog verder in de maak en het opruim-ritme wordt ook nog verder uitgeschreven.

    Bijlagen:
    Script voorstelling.docx (24 KB)   

    23-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de voorstelling (project)
    22-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kijkkast (vervolg)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag heb ik mijn kijkkast eens in het klein gemaakt.
    Het resultaat is toch niet wat ik verwacht had. (foto's volgen later nog)

    Ik ben dan maar beginnen nadenken over een volledig nieuw idee.
    Het concept met water blijft, maar ik zal nu 3 kleine kastjes gebruiken
    en ipv een vis te gebruiken zal ik zoeken naar een drijvend materiaal. 
    Het waterniveau verschilt per kastje en de hoeveelheid drijvend materiaal ook.
    een schets is te vinden in de bijlage.
    (ontbreekt op de schets: het materiaal dat drijft, daar moet ik namelijk nog mee experimenteren)

    Bijlagen:
    schets kijkkast.jpg (42.1 KB)   

    22-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de kijkdoos
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg workshops en ateliers
    Vandaag werkten we verder aan de workshops en de ateliers.
    Die zijn zo goed als klaar.
    Morgen verdelen we wie welke workshop leidt en die persoon werkt dan de workshop volledig uit op papier.

    In bijlage de bijna afgewerkte voorbereidingen

    Bijlagen:
    ateliers.docx (15.7 KB)   
    workshops.docx (16.5 KB)   

    22-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de workshops (project)
    16-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fluotheater (contacturen)
    Vandaag hadden we contacturen drama en beeld (integratie). We werkten rond fluotheater, een zeer plezante, leuke activiteit!

    Eerst hebben we een blackbox moeten opbouwen. Dit bestond uit een metalen skelet en zwarte doeken.
    Daarin werd dan een blacklight (of fluolamp) gehangen. binnenin was het dus volledig donker, en witte- en fluovoorwerpen lichten op.

    Daarna hebben we wat geëxperimenteerd met witte handschoenen, een fluopet,...
    Na het experimenteren hebben we geprobeerd met poppetjes, of zelf figuurtjes gemaakt met fluopapier op een (zwart) rietje.

    Het filmpje van ons kortverhaaltje met de fluopoppetjes vind je door op onderstaande link te klikken.
    De kwaliteit is niet optimaal, maar het geeft je een voorsmaakje...

    Veel kijkplezier!



    16-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:algemeen
    14-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg voorstelling en workshops
    Vandaag hebben we ons opgesplitst. Ikzelf heb samen met Lien de voorstelling gedetailleerder uitgeschreven, nu is die repeteerbaar.
    De anderen hebben de workshops en ateliers voor hun rekening genomen. 

    Voor de voorstelling moeten we nu enkel inoefenen (en al doende eventueel nog aanpassen) en materiaal verzamelen. Voor de workshops en ateliers zijn de ideeën er, nu enkel nog structureren en uitwerken.

    Van beide onderdelen vind je het documentje in de bijlages

    Bijlagen:
    14 februari 2011.doc (96.5 KB)   
    voorstelling definitief.docx (17.6 KB)   

    14-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de workshops (project)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg voorstelling en workshops
    Vandaag hebben we ons opgesplitst. Ikzelf heb samen met Lien de voorstelling gedetailleerder uitgeschreven, nu is die repeteerbaar.
    De anderen hebben de workshops en ateliers voor hun rekening genomen. 

    Voor de voorstelling moeten we nu enkel inoefenen (en al doende eventueel nog aanpassen) en materiaal verzamelen. Voor de workshops en ateliers zijn de ideeën er, nu enkel nog structureren en uitwerken.

    Van beide onderdelen vind je het documentje in de bijlages

    Bijlagen:
    14 februari 2011.doc (96.5 KB)   
    voorstelling definitief.docx (17.6 KB)   

    14-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de voorstelling (project)
    11-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.workshops en ateliers
    Vandaag hebben we voor het eerst ook over de workshops en ateliers nagedacht. Een soort van losse brainstorm. Er is nog veel werk aan, maar we hebben reeds de start.
    Wij hebben er alvast een goed gevoel bij, hopelijk kunnen we zo verder werken en vinden de leerlingen het dan ook zo plezant.

    De ideetjes die we verzamelden vind je in de bijlage

    Bijlagen:
    ideetjes voor ateliers (1).docx (11.6 KB)   
    ideetjes voor workshops (1).docx (13.6 KB)   

    11-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de workshops (project)
    09-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.decor en to do voorstelling
    in de bijlage zit een voorlopig to do-lijstje en een voorlopige lijst van het decor, wat we nog allemaal nodig hebben voor de voorstelling.
    verzamelen maar!

    Bijlagen:
    Decor.doc (20 KB)   

    09-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de voorstelling (project)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg voorstelling
    vandaag werkten we een groot deel verder aan de voorstelling. Het algemeen concept is klaar. Het verslag staat hieronder, verdeeld in 6 scènes:

    scène 1
    we komen aan in het clubhuis. Dat clubhuis is een oud gebouw met een paar stoelen en rommel.  Er wordt tijdens deze scène duidelijk gezegd dat deze ruimte al jaren leeg staat. Niemand wil ze gebruiken. We zijn natuurlijk  heel enthousiast. We zoeken een paswoord, leden, een clubnaam,…
    Maar…  het clubhuis is behoorlijk saai ingericht. We spreken af om de volgende dag terug te komen met allerlei materiaal om het clubhuis in te richten (verf, zetel, …)

     

    scène 2

    De vrienden verlaten het pand, want het wordt al laat, ze gaan slapen.
    ondertussen komen er enkele doosjesmensen opdagen.  Ze doen een soort van rituele dans.  Deze dans is zeer mysterieus doch vrolijk. Daarna verdwijnen de doosjesmannekes en -vrouwkes terug . Ze gebruiken hiervoor de mysterieuze doos die als ingang dient.

     

    scène 3

     De vrienden komen terug in het clubhuis met materiaal om het clubhuis te renoveren.  ( zonder  woorden maar met zang, dans,ritme, humor,….)

    -          de muur wordt geschilderd (muur = wit doek)

    -          de doos wordt ontdekt. en kan niet worden weggenomen (op geen duizend verschillende manieren). dus wordt ze maar vermomd.

    -          ze doen wat onnozel en proberen met verf elkaar te kleuren.

    De vijf gaan terug op hun zit-toestel zitten en bekijken het resultaat. Ze drinken samen een flesje coca cola, sprite, Fanta, ice tea, limonade… Er heerst een beetje concurrentie wie de grootste fles heeft. (elk om beurt een grotere fles uithalen).

     

    scène 4

    De vijf vriendjes gaan terug naar huis. Het is laat en ze hebben de hele dag goed gewerkt.

    Een van hen is echter iets vergeten en keer terug om het te halen. Terwijl hij daar is, valt hij over een bal die daar toevallig even ligt. Hij valt door het papier recht in de mysterieuze doos en verdwijnt.

    Omdat het zo lang duurt  komen de vier andere vrienden eens kijken. Ze merken dat het tafellakenpapier gescheurd is, maar ze denken dat het een grapje is. Een van de vrienden draait zich om en duwt zo per ongeluk nog iemand in de doos. Ze merken echter niets en gaan ervandoor.

     

    scène 5

    ’S nachts komen de doosjesmensen terug hun gekke ritueeldansje doen. Maar door de verbouwingen van de vijf vrienden loopt alles in het honderd. Hierdoor moeten ze hun ritueel onderbreken.

    Chaos alom! Nadat de doosjesmensen gekalmeerd zijn,  gaan ze op verkenning en praten ook voor het eerst. Er is een korte kennismaking met de dozen.

    Ze ontdekken vanalles

    -          de flessen

    -          verf

    -          kranten

    -          gedichtje

     

    eerst zijn er twee doosmannekes en ze doen het  flessendink. daarna halen ze nog doosmensen en spelen met verf en met kranten. Daarna is het tijd om terug te keren naar hun eigen wereld en blijft er 1 iemand over. Die vertelt een gedichtje.

     

    Als de laatste doosvent verdwenen is, komt plots de tweede van de vijf vrienden terug. Hij verteld over wat hij daar allemaal zag en hoe bang hij was. terwijl hij dat vertelt komt de eerste vriend die erin sukkelde ook terug. ze vertellen een beetje samen over hun belevenissen.

    Even later komen de andere 3 ook terug  ze ontdekken het kunstwerk, dat ontstaan was door de ontdekkingen van de doosbewoners.

    Het kunstwerk bevat een massa aan verscheiden texturen.

     

    scène 6

    Ze zingen nog een liedje over het kunstwerk, wat hen overkwam, over het clubhuis…

     

    09-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de voorstelling (project)
    08-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg kijkkast
    Vandaag hadden we contacturen beeld en heb ik mijn eerste ingeving voor de kijkdoos eens voorgelegd aan de docente.
    De eerste reactie was positief, maar de angst zat erin dat ik teveel zou willen doen, dat het te druk zal zijn.
    Misschien is het beter om 1 voorwerp in te steken, als textuur, in plaats van meerdere.

    Ik zal nog eens goed moeten nadenken wat ik kan doen om met 1 voorwerp zoveel mogelijk texturen weer te geven.

    wordt vervolgd...

    08-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de kijkdoos
    07-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brainstorm kijkkast
    Na het bezoek aan het SMAK heb ik al wat zitten nadenken over de opdracht rond de kijkdoos.
    Ik heb een eerste idee, maar weet nog niet onmiddellijk welke materialen ik allemaal zou gebruiken.

    Morgen hebben we contacturen beeld, dan leg ik mijn eerste ideeën eens voor.

    het concept vind je in de bijlage

    Bijlagen:
    Kijkdoos. concept aquarium.docx (12.3 KB)   

    07-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de kijkdoos
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag bezoek SMAK
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    op vrijdag 04/02 gingen we met onze groepje van de keuzemodule naar 't SMAK in Gent. Daar loopt de tentoonstelling Hareng Saur, Ensor en de hedendaagse kunst.

    In bijlage het verslag van deze dag, voor enkele sfeerfoto’s van ons bezoek, klik op de foto links.

    Bijlagen:
    Verslag SMAK.pdf (298.1 KB)   

    07-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:algemeen
    05-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kinderliedjesmedley
    Een korte medley van enkele kinderliedjes, die we eventueel kunnen zingen op de voorstelling.

    Eventuele inleiding:
    Iemand zingt een lied, maar geen kinderlied.
    Er ontstaat wat onenigheid, want voor kinderen, moet je kinderliedjes zingen, geen moeilijke 'grotemensenmuziek'
    de persoon die zong, kan dan dan iets zeggen dat hij/zij maar stukjes van kinderliedjes kent.
    Dan moet hij/zij ook slechts stukjes van liedjes zingen (en zo dus de medley)

    voor de tekst, zie bijlage.

    Bijlagen:
    kinderliedjesmedley.docx (12.9 KB)   

    05-02-2011 om 10:30 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de voorstelling (project)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brainstorm voorstelling
    een eerste ideetje om als materiaal in de koffer te steken, is verschillende lege flessen:
    De liedjesteksten van het bierlied en de niet-alcoholische versie vind je in bijlage

    Benodigdheden:

    -          Glazen flessen van verschillende grote, dikte, hoogte uitgestald op een tafel.

    -          Sharon aan keyboard

    -          Twee blazers

    Concept:

    -          De verschillende flessen staan uitgestald op een tafel. De twee blazers staan achter de tafel en een doen alsof ze blazen op de flessen. Ondertussen speelt Sharon op het Keyboard met een geluidje dat een beetje op flessenblazen lijkt. Eerst allerlei korte nootjes, terwijl ze blazen, ze blazen als maar sneller en eens tegelijk ook (Sharon speelt in akkoorden). Uiteindelijk blazen de flessenblazers zogezegd een liedje, maar Sharon speelt het op het keyboard.

                Clue: het liedje is echt onmogelijk om met 2 te blazen op flessen

          -          Extra’tje. Na het liedje komt iemand anders, met een enorm grote fles en krijgen we diepe basnoot.

     

    Aanvulling of vervolg:

    -          Het bierlied zingen, er ontstaat wat commotie, want bier en alcohol horen niet thuis op een lagere school, we moeten het goede voorbeeld geven. Daarna wordt de niet-alcoholische versie gezongen.

    Dit kan ingeleid worden met de persoon op de grote fles, die doet alsof hij/zij zat is. Dit personage begint dan het bierlied te zingen. Na de opstandigheid van de anderen wordt (al dan niet samen) de niet-alcoholische versie gezongen.

    Bijlagen:
    bierlied + niet-alcoholische versie.docx (13.2 KB)   

    05-02-2011 om 10:23 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de voorstelling (project)
    04-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kaartspel
    Een van de opdrachten is om bij alle domeinen van het muzische documentatie te zoeken rond textuur en ze te verwerken in een kaartspel, zoals het spel dat we gebruikt hebben tijdens ons eerste contactuur.

    In bijlage vind je het resultaat.

    Bijlagen:
    spel kaarten.docx (285.3 KB)   

    04-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:algemeen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.documentatie over textuur
    in de bijlage wat documentatie die we vonden in de muzische handleiding: mikado.

    Bijlagen:
    SCAN0001.PDF (448.4 KB)   
    SCAN0002.PDF (363.1 KB)   

    04-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:algemeen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag dinsdag 01/02
    dit is het verslag van de eerste vergadering voor de voorstelling. We kwamen tot een besluit rond het algemeen concept, maar dit is nog maar het begin.

    aanwezig: Lien Paermentier, Sharon Slabbinck, Tess Desitter, Lies Vanhee en Thomas Baekelandt
    verontschuldigd: niemand

    Algemeen:
    Textuur is bij een voorstelling aanwezig in:
         - de kostuums
         - het decor
         - het karakter van de personages
         - ...

    concept van de voorstelling:

    We zijn in een school. Ieder is een ander personage met zijn eigen karakterkenmerken. Deze worden uitvergroot. We komen aan in de school en het decor wordt opgezet. Plots ontdekken we een grote doos. Niemand weet waar hij vandaan komt, wat erin zit. We proberen de doos te openen. Uiteindelijk lukt dit. In de doos zit vanalles (wat met textuur te maken heeft.) Rond ieder voorwerp wordt iets gedaan. bv stukje poëzie, liedje, stukje muziek, ...

    extra: Tijdens  het stuk wordt een ritmisch stukje herhaald. We beginnen met iets eenvoudigs. Dit wordt doorheen het stuk dan opgebouwd.

    scènes:

    Het stuk kan zich in vier grote delen afspelen:

         - intro + opbouwen decor
         - ontdekken van de doos
         - openen en leegmaken van de doos
         - slot

    personages:
    iedere student speelt een bepaald personage, het zijn alledaagse personages, maar met uitvergrote karaktertrekken.
    Zo heeft ieder zijn eigen 'gekke trek' en daarin kan worden overdreven.

    de koffer:
    Er moeten enkele tevergeefse pogingen worden gedaan om de mysterieuze koffer te kunnen openen.
    De manier waarop een personage poging doet om beweging in de koffer te krijgen, hangt af van zijn karaktereigenschappen.
    Alle pogingen zijn tevergeefs en baten niet. Uiteindelijk gaat de koffer open per toeval, of uit zichzelf.

    Als de koffer open is, zitten daar allemaal verschillende materialen in. Met die materialen wordt vanalles en nog wat gedaan. Hierbij proberen we zoveel mogelijk effecten te betrekken. bv. iemand valt in de koffer bij het uithalen van een voorwerp, zo komen we opnieuw in een andere situatie, een andere manier van doen, een andere sketch,...

    Met al dat materiaal wordt uiteindelijk, bij wijze van toeval, een kunstwerk gemaakt. Dit kan achteraf in de school blijven staan, als herinnering.

    De bedoeling is om vooral veel humor in de voorstelling te brengen. Er zal spanning in zitten, en het verhaal wordt opgebouwd naar een clue, een leuk einde.

    04-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:de voorstelling (project)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerste berichtje
    De eerste contacturen en vergadermomenten voor de keuzemodule zijn reeds achter de rug en het moet gezegd zijn, het is een gezellige boel.
    Zo werden we opgesplitst in twee groepen en kregen we een bouwsteen aangewezen om rond te werken.
    De bedoeling?
    - een voorstelling van om en bij het half uur in elkaar boksen, om dan ook uit te voeren voor een groep leerlingen.
    - een aantal workshops organiseren om met leerlingen van de lagere school uit te voeren, gedurende twee dagen.

    de bouwsteen die wij kregen, is TEXTUUR en de voorstelling en de workshops zullen telkens 2 maal worden uitgevoerd.
    1 keer voor 1e, 2e en 3e leerjaar, een tweede keer voor 4e, 5e en 6e  leerjaar.

    Later komt nog het verslag van de eerste bijeenkomsten, waar we het basisidee van de voorstelling beslisten.
    Ook de brainstorm rond diezelfde voorstelling komt nog op de blog.

    04-02-2011 om 00:00 geschreven door Thomas  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:algemeen

    Archief per maand
  • 03-2011
  • 02-2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs