vandaag hebben we voornamelijk geboord en (!)gezaagd(!) Ook mochten er sommigen al beginnen LIJMEN. Ons project begint hoe dan ook al meer en meer de vorm van een "timetable" te krijgen.. Wat zouden we de volgende les gaan doen???
we zijn nu volop bezig met ons lessenroster te schuren ! het is harde werk we waren helemaal vol met houd schilfers . We kennen nu ook al boren het is wel interessant om te weten welke boren er allemaal zijn !!
We hebben vandaag onze eerste praktijk les gedaan!! Over onze "timetable"... We begonnen met schuren en eindigde er ook mee..... we hebben ook uitleg gekregen over verschillende zagen (geen personen).....
Vandaag hebben we een kruiswoordraadsel, oefeningen, etc. gemaakt in verband met de ICT-les. Ook hebben we onze eerste punten gekregen. Punten op basis van de oefeningen die we maakten in groep. Ook hebben we onze groepsfoto gemaakt.
Vandaag hebben we onze eerste "toets" gedaan... We moesten de hele tijd werken in ons blauw boekje: Project: Bloggen, Het kruiswoordraadsel was moelijk maar de rest ging vlot, volgens mij heeft iedereen wel goede punte om dat heel heel makkelijk was! Maar ik heb het gevoel dat ik volgende week een niewe plaats krijg in mijn groep zoals verslaggever ofzo dus misschien is het de laatste leuke en kleurrijke blog dat jullie zien omdat ons eerst project er op zit... dus hopelijk: Tot de volgende keer!!!
Met veel vriendelijke groeten: Lesley, Arvid, Ines, Quinten en Seppe!
We verwachten (en hopen) dat we chocolade met/zonder nootjes gaan maken. Ook zou het leuk zijn dat we een miniatuur huis mét zonnepanelen,een vliegende auto () Ook zou een radio en telefoonhoorn voor een gsm eveneens leuk zijn om te maken.
groetjes Hannah, Mathhis, Laike, Mirthe, Inez en Luca
Dat we met leuke machines werken en met lood werken ook iets nuttig maken we leuke taken doen met de groep of alleen . dat meneer de vos grappig blijft meneer vos thuis de baas wordt dat het nog leuk blijft dat meneer minder meer uitlegt minder uitleg is meer praktijk
We hebben ons naamkaartje gemaakt dan hebben we groepjes gemaakt . In die groepjes hebben memorie gespeeld. En dan hebben we samen de klasblog aangemaakt .
We hebben naamkaartjes gemaakt en de mapjes van techniek in orde gemaakt. Ook hebben we groepen gemaakt, taken verdeeld, veel plezier gemaakt En deze klasblog aangemaakt.