Inhoud blog
  • karnaval
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Inhoud blog
  • karnaval
  • Foto
    Foto
    supercoole vrienden zoeken
    ik ben cool
    03-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.karnaval
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik was me aan het klaarmaken voor karnaval op school

    03-06-2008 om 21:43 geschreven door sunneke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (15 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    hallo

     ik ben een meisje van bijna 12 jaar en langs deze weg hoop ik veel vrienden te leren kennen.
    ik hoop dat mijn blog mooi is en dat jullie er van zullen genieten
    vele groetjes sunneke

    03-06-2008 om 21:27 geschreven door sunneke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (20 Stemmen)

    Archief per week
  • 02/06-08/06 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Inhoud blog
  • karnaval

  • Foto

    Inhoud blog
  • karnaval

  • Een interessant adres?


    Vrienden zijn er om je te steunen,
    om jou te troosten en tegen ze aan te leunen.
    Vrienden zijn er om jou te helpen,
    die jou pijn voor even doet verhelpen.

    Vrienden zijn er om jou blij te maken,
    om jou kwaadheid weg te kraken.
    Vrienden zijn er om jou lief te hebben,
    en zullen alles voor jou overhebben.

    Vrienden zijn er om jou niet te bedriegen,
    vrienden zullen ook nooit tegen jou liegen.
    Vrienden zijn er om jou tips te geven,
    en zullen jou alles wat je gedaan hebt vergeven.

    Ware vrienden leer je kennen met de tijd,
    ook al doe je iets verkeerd,
    ze willen je niet kwijt.


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs