Starlight
Foto
Foto
Pagina Zoom
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
..

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

een ster
deel van
het heelal

maar toch
zo apart

net zoals de mens
lid van
de mensheid

maar toch
vaak alleen

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Ik reik niet
meer naar de sterren
brand me er steeds aan

Ik kijk ernaar
van verre
Hoe zij me lonken
met hun kristallen
schittering

Laat mij
niet meer verleiden
ik kom
er niet meer aan

 

Foto

 Iedere Ster
geeft met zijn
licht

Voor ons

 alle hoop

 

En voor

 iedere mens

De gedachten 
aan een wens
...

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Kleine sterretjes
als lichtpuntjes
tussen
donkere
wolken
in
werden
overschaduwd
door wanhoop
niet wetend
hier mee om te gaan
Ze blijven
gewoon
kleine sterretjes

Foto
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto

Foto
..

Wist je dat ...???



..
Foto

Een hemel
vol sterren

In een donkere lucht

Ze schitteren
van verre

Je wilt ze
 plukken
heel vlug

 

Dan maak je
 een boeketje

Voor de mensen
van wie je houdt

Wil daarmee vertellen,

Dat je op hun
 liefde en vriendschap
bouwt

 

Je wilt ze
 omarmen

Met dat
schitterend licht

Hun harten
verwarmen

Vertellen
dat alles op
liefde en vriendschap
is gericht

 

Het zijn
mooie dromen

Die sterren,
ik kan er niet bij

Maar in gedachten

Krijgt
eenieder
 een heel groot boeket
van mij


Henny Doest

Foto

Wandelend,

wij,

 helder de hemel,

wemelend.

Vraagt zij

 onverholen,

"mama,

heb je al

een vallende ster

gezien,

misschien,

 toen je in dit huis

kwam wonen,

 ben ik

dan de wens

 die naar

de aarde

 is toegekomen ?"

 

In het schitteren

 Van

 driekoningen

was zij,

 inderdaad,

een engel

 zonder meer

sprekend

 een kind

 

veel zachter

 dan de winter

hard is,

 veel meer

sneeuwend,

 een tapijt als

wolken

veel meer stralend

dan de winter

koud is,

veel meer

 

Foto
Foto
Foto

Voor het slapen gaan
kijk ik uit mijn raam
Ik zie ontelbare sterren staan
zo dichtbij....
Ik voel me warm en blij
Eén van die sterren dat ben jij.

Dan verstoort een wolkenpartij
onverwacht
deze nacht
Schijnbaar verder dan ik dacht
zie ik nog net
een stervende ster

Ver, heel ver
fluistert de wind je naam
Ik sluit mijn raam
Een traan...
Ik moet je laten gaan.

Nancy

 

Foto
Foto

title>


07-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zonnestraal...




Soms als de wereld heel donker lijkt,

is er opeens een zonnestraaltje dat prijkt

Pak die zonnestraal met beide handen aan,

dan kun je verder met je leven gaan.
....

 

...

06-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

















Als een zee genietend van het water,

stil verlangend naar eb en vloed.

Voel ik mij sinds die dag,

Dat ik geniet van je lach,

Zonder de pijn van wat missen ooit doet.

We zweven samen op de vleugels

van m’n dromen,

duizend wolken van geluk

voor jou en mij.

En op de mooiste wolk

Daar wil ik met je wonen,

Er zal nooit iemand

Me nog liever zijn dan jij….

Aan men echtgenoot die dit mogelijk heeft gemaakt...

 


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen












Dromen van verre landen

dromen van een lang bestaan

Blijven slecht maar dromen

als jij niet zou bestaan…
...



Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen




















Laat ons even wegdromen naar een plek

waar liefde voelbaar is, waar tijd geen zin

en geld geen waarde heeft…

Laat ons even gaan naar een wereld

Waar angst en verdriet niet bestaan,

Laat ons nu even naar onze

droomwereld gaan…..


 


04-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen



















Steel de zon

En schenk je ook de maan

Pluk een ster,

Om met je mee te gaan.

Dat je voelt,

Ik zal er steeds weer zijn.

En je beschermen zal,

Tegen je angst en pijn, hemelhoog,

Bouw ik een regenboog,

Kies mooie kleuren uit, voor jou,

Jij alleen,

Geef ik mijn dromen mee…

 


03-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

02-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wanneer
Klik op de afbeelding om de link te volgen

















Wanneer ik morgen doodga,
vertel dan aan de bomen
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan de wind,
die in de bomen klimt
of uit de takken valt,
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan een kind,
dat jong genoeg is om het te begrijpen.
Vertel het aan een dier,
misschien alleen door het aan te kijken.
Vertel het aan de huizen van steen,
vertel het aan de stad,
hoe lief ik je had.
Maar zeg het aan geen mens.
Ze zouden je niet geloven.
Ze zouden niet willen geloven dat
alleen maar een man alleen maar een vrouw,
dat een mens een mens zo liefhad ,
als ik jou .

**                                  Hans Andreus


01-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.avondgroet


klik op de foto..

Een ster is een deel
van van het heelal,
maar toch zo apart.
 *
Net zoals de mens
lid van de mensheid,
maar toch vaak alleen.
 *
Daarom een avondgroet
 van mij.

***

 


28-02-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

 












        Mag ik even bij u schuilen,
         als ‘t niet lastig is voor u.
         want het regent pijpestelen.
         en ik heb geen paraplu.

….

 


27-02-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen










Dank je voor de sterkt schouder,

waar ik zo vaak schuilen mocht.

Terwijl ik best ook klein mocht wezen,

toen mijn hand de jouwe zocht,

Want lachen door mijn tranen heen,

dat kan ik slechts met jou alleen.

Mijn steun, mijn schat en toeverlaat,

m’n allergrootste kameraad,

Er is niets op de wereld,

dat ik meer vertrouw.

Geen mooier geschenk

dan de vriendschap van jou
...
 dinneke


 


26-02-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I LOVE YOU

  


loading
 
 
Ga met de muis over het scherm
 
Met dank aan pinokio

25-02-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geld
Klik op de afbeelding om de link te volgen














Van geld dat we niet hebben,
kopen we dingen die we niet nodig hebben,
om indruk te maken op mensen die we niet mogen.

deze is niet op mij van toepassing maar er zijn mensen die zo leven
imponerende nietsdoeners en leeghoofden
die laten zien dat status niets voorstelt

weinig gegeven met het hart
is het beste wat je een vriend kunt geven dat komt groots aan

zo ga ik dus door het leven en dat bevalt me puur beter

speelster

....


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Ik zou zo blij moeten zijn,

Toffe job, mooi gezin

En toch…

Alles weegt zwaar

Er is een druk op men schouders

Die ik niet kan beschrijven…

Kvoel me moe, en rusteloos

Dat zijn de momenten dat ik
voor de kleinste dingen zou kunnen wenen

Dat zijn de momentend dat ik even alles opzij moet zetten

Heel rustig moet nadenken over het probleem?

 Ben ik triest om dit voorval? Is het een samenloop?
Kan ik het niet anders aanpakken?Ben ik nu goed bezig?

Rustig…..Nadenken….Diep ademen….
Langzaam komt het....
Ik laat me niet kennen, ik vecht
En geef niet zomaar op!
Dat is wat ze willen!Klaat men tanden zien

En ik begin

Met een glimlach….

Het lukt me….!!!!

 

 

Aan iemand speciaal die weet  dat het voor haar is!

 


24-02-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paspoort
Klik op de afbeelding om de link te volgen


Maak nu je eigen blogpaspoort

Klik op afbeelding

…


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen


Maak je eigen cover

Klik op de afbeelding

Succes

…


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Wil je ook eens

voorpagina nieuws zijn?

Druk op de krant

En maak ze zelf!!!

….


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.euro
Klik op de afbeelding om de link te volgen


Druk op het muntstuk

en

maak je eigen

euro

( kan niet mee betaald worden )

...


23-02-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weggaan

Weggaan......
weggaan maakt niet veel geluid
Niet meer dan herfstbladeren
die opstuiven in de wind.
De boom blijft verweesd achter
nu zijn/haar stem op het tuinpad ligt
en geluiden dempt
haast onhoorbaar.
Je voetstappen
die zich verwijderen
alleen wie achter blijft
weet hoe afscheid klinkt


19-02-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen....
Klik op de afbeelding om de link te volgen

18-02-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een moment
Klik op de afbeelding om de link te volgen


























Er zijn momenten van,
ach laat me maar even...
dan heb ik geen zin om te praten.
Dat is het moment dat ik alleen wil zijn.
En nog het liefst,
even voor iedereen verdwijn.
Ik wil niet dat iemand men tranen ziet,
als ik luister naar men muziek.
Maar dat zijn de momenten
dat men me niet begrijpt.
Laat me dan maar even...





Foto

ACHTERGROND MUZIEK
duw op muzieknoot


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

laat je ogen lachen en ik lach mee.....
Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto


Foto

Foto

Foto

Foto

Een sterretje
aan de hemel
is verlicht.

Het sterretje is
alleen op jou
gericht.

Heb je pijn of
verdriet,

kijk dan naar boven
want verdwijnen
doe ik niet.

Ik fonkel je
s' avonds tegemoet
en geef je voor
 het slapen gaan
een
lieve groet
...


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto





Foto



Foto

De hemel
bezaait met
gouden sterren,

Die blinken
in het licht
van de maan

Maar het mooiste
van die lichtjes

Zie ik
nog altijd
in jou ogen
staan

 ..


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Belangrijkste
droomproces
van de hemel

De zon voor de aarde
De aarde voor de zon

Lichtzinnig dromen
De sterren
geven straling
, kracht
aan de bomen
en de bomen
geven kracht
als een magneet
aan de mensen

Maar waarom
negeren wij mensen
dat zo vaak

Toenadering leeft in....

Een zielenprikkeling
word pas echt geboren
als het naturel is
of zijn wij z
elf van materie soms!!

Ivan Jacobs

 


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Twee sterren aan de
hemel
vervlochten in het
 zwart,
zo ijl en mat de
glinstering
getroffen in het
hart.

Twee donkerrode
sterren
je kijkt, je hebt
geen keus,
je voelt een vaag
verlangen
heel vreemd en
mysterieus

Twee sterren aan
de hemel
koel de weidsheid
an het land,
daar stromen tranen
in je ogen
heel plots door
liefde vermand


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Dit sterretje
schijnt helder en klaar
Dat het jullie

de weg mag wijzen,
het hele jaar.

 


Foto



Foto

Foto

Foto

Foto


Foto

Foto

Foto

Foto


Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs