Over mijzelf
Ik ben sofyan zekri
Ik ben een man en woon in ronse (belgie) en mijn beroep is niks.
Ik ben geboren op 07/04/1994 en ben nu dus 30 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: voetbal en jumpen.
Zoeken in blog

my jump gastenboek
  • Je gezicht?

    jullie mogen altijd een bericht achterlaten voor mij,ik lees ze toch

    Foto
    Een interessant adres?
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    jumpstyle4ever
    door sofyan
    28-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.yordi goede vriend
    yordi is een goeie vriend alhoewel we soms ruzie kunnen hebben.ik heb dit speciaal gedaan dat jullie zijn blog ook eens kunnen bekijken

     

                   veel kijkplezier

    28-06-2007 om 16:37 geschreven door jumper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)


    Foto

    Zoeken met Google




    Hoofdpunten blog vindevogelyordi

  • Rondvraag / Poll
    wat vind je van mij?
    een mooie gast
    een goede jumper
    een goede voetballer
    gewoon een mooi gezicht
    Bekijk resultaat




    Foto

    Blog als favoriet !

    een paar linken en sponsors
  • bloggen.be
  • skyblog
  • netlog

  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs