Inhoud blog
  • Enthousiaste medewerkers gezocht!
  • Wil u ook uw leven veranderen in de positieve zin?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Changing peoples lives

    Uw beoordeling is opgeslagen
    De waardering die u gegeven heeft aan dit blog werd correct opgeslagen.

    U kan hieronder de tussenstand bekijken:


    Heel goed 0 %
    Goed 0 %
    Voldoende 0 %
    Nog wat bijwerken 0 %
    Nog veel werk aan 0 %

    Totaal aantal stemmen: 0



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...



    Archief per week
  • 15/12-21/12 2008

    Vrijblijvend meer informatie

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben Nancy Liesenborghs
    Ik ben een vrouw en woon in Hasselt (Belgiƫ) en mijn beroep is Consulente in de netwerkmarketing.
    Ik ben geboren op 18/06/1983 en ben nu dus 40 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lezen, persoonlijke ontwikkeling, reizen, plezier maken.
    Mijn beroep is eigenlijk gestart als een hobby en is nu mijn fulltime bezigheid en bestaat er in mensen te informeren, a
    Rondvraag / Poll
    Wat zou u doen indien geld geen probeem is?
    Reizen
    Sponsoren van een goed doel
    Een villa kopen
    Auto's kopen
    Geld is een probleem, ik wil een oplossing
    Andere
    Bekijk resultaat


    CHANGING PEOPLES LIVES

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs