Rudy
Over mijzelf
Ik ben Rudy Geerts, en gebruik soms ook wel de schuilnaam snake.
Ik ben een man en woon in Zwijndrecht (Belgie) en mijn beroep is Operator.
Ik ben geboren op 19/10/1966 en ben nu dus 58 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Vissen, fietsen en Voetbal (passief).

Inhoud blog
  • Laatste trip naar Fos Sur Mer.
  • Belevenissen van trip 2.
  • Vuurwerk in Martigues
  • Hoe doe ik een bierflesje open.
  • weken met dag zijn voorbij.

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Rudyke1966
    29-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werken in Fos Sur Mer
    Ja we zijn er weeral tegenaan gegaan en de eerste 2 weken zitten er bijna op. Wij hebben vorige zaterdag op zondag onze overshiften gedaan en 18 uur aan een stuk gewerkt. Dat viel wel een beetje tegen maar nu kunnen we ons goed uitrusten en de Martigues eens gaan verkennen en met de ploeg eens wat gaan eten.  Het baggeren valt hier mee het is van de stront zand dat onder water beenhard is maar eens los precies moor is. De ploeg waar ik in werk is een goede klik en komen goed overeen. Wij hebben gisteren onze eerste broks gehad een zijdraad af en dat was het. Nog 2 weken en dan 4 weken rust die wel verdiend zijn. Wij gaan morgen in de dagshift en dit voor 2 weken en dat is vroeg opstaan en aftellen naar de volgende 18 uren. Het eten aan boord is lekker en dat hebben we te danken aan onze kok Steve die ons goed verwend met gewone gerechten.


    14-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug aan de slag in Frankrijk.
    Na een weekje economische werkloosheid omdat de cutterzuiger op transport was naar Fos Sur Mer en we eerst een week recup hadden zijn we een dag eerder op vrijdag 13/3/09 naar Marseille gevlogen. Alles is goed verlopen en het is prachtig weer momenteel hier en zo'n 18°C. Wij hebben gisteren onze eerste nacht gedaan en die was zwaar omdat we natuurlijk al van vrijdag moregen 5:45 wakker zijn en dan die vlucht om 9:35 en nog wat inkopen gedaan om onze doode tijd wat te kunnen doorbrengen. Ik ga mij regelmatig wel eens laten horen en normaal vandaag gaat de cutterzuiger van het transportschip af. Er stond al 1 paal recht en morgen gaat de volgende paal recht. Het is wel aanpassen de eerste dagen maar het gaat wel. De sfeer in de ploeg is goed en hopelijk blijft dit de volledige trip zo.


    28-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 8 van de reparatie.
    Ja week 8 van de reparatie zit erop en dit was de laatste week. We zijn van de hof naar het Deurganck dok gegaan maandag en daar hebben we alles verder in orde gebracht om hem zeeklaar te maken. We hebben nog wat werkjes uitgevoerd en vrijdag is hij op het de Eide Trade M V om de Rubens, Alligator, drijvende leiding en anker poton naar Frankrijk te transporteren.
    Gisteren de laastte nacht gedaan en nu een weekje Recup.


    24-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verplaatsing naar Deurganckdok.
    Gisteren is de cutterzuiger van de haven Krankeloon betr bekent bij ons als den hof naar deurganck dok voor klaar maken verscheeping naar zuid Frankrijk.

    Bedankt voor de foto's van tugspotters.


    21-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 7 van de reparatie.

    We zijn deze week terug in 2 shiften beginnen werke en ik stond met de nacht.
    Maandag hebben we dan die stuurboordperspomp afegwerkt en zijn we begonnen hebbben de motoren overdg gedraaid en hebben we de motoren afgekuisd en de motoren afgewassen en de vloer in de machinekamer er terug deftig laten uitzien.
    Dinsdag hebben we de oude turbo huizen opgekuisd en op een plaats gelegd en zeevast gemaakt en dan nog wat op kuis werk. We zijn dan begonnen met de jacks te controleren maar daar zijn we nog steeds mee bezig omdat ander werk voorrang krijgt.
    Woensdag voor bereidings werken omdat de paallier donderdag wordt terug gezet en nog wat opkuiswerk en ondertussen ook een vidange gedaan van de reparatiemotor.
    Donderdag hebbben we de paalleir verder afgewerkt en door gesmeerd en alles afgeplakt met vetband. We hebben dan ook wa problemen gehad met de hoofdmotor en wa kolewaterlekken maar ze gebruikten de verkeerde dichtingen op hun warmkoelwater gebruikte ze zachte rubberedichtingen en we hebben nu harde dichting gestoken en potdicht. Nog wa opkuiswerk gedaan.
    Vrijdag hebbben we paallier afgesteld en nog wa deftig opgeruimd en opkuisen van de werkplaats en de machinekamer en dan hebben we het eens wa rustig gedaan. De boog kan nie altijd gespannen staan en zeker nie na 7 weken en volgende week naar deurganckdok om de palen plaat te leggen, zeeklaar te maken en op het potton te zetten en dan naar Frankrijk en een weekje rust.


    16-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 6 van de reparatie
    Ja we zijn weeral aan week 6 begonnen en het begint wel stilaan in de kleren te kruipen en dit bij iedereen zelfs de mannen die er al jaren werken. We zijn maandag begonnn-en aan de bakbaaordperspomp met deze terug te monteren. Deze werken zijn redelijk goed verlopen en donderdagmiddag zijn we dan reeds begonnen met de met de  bakboordperspomp. We hebben eerst ons materiaal naar beneden gebracht met de onderdelen en zijn we begonnen. Deze is ook goed verlopen en ze zijn ook komen vragen om zaterdag en zondeg te komen werken en zondag was de pomp zo goe als af. Ik moest nog enkel de olieleidingen aan sluiten en de waterspoelleidingen naar de waterkamer. Alles opruimen en naar huis. Ja we zijn dan ook nog eens vanaf dinsdag 12 uur beginnen werken ipv 8 uur. Er begint nu zicht in te komen en maar goe ook.


    07-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 5 van Reparatie.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ja, de vijfde week van de reapratie zit er weeral op. Maandag hebben we het pattent terug gezet van de onderwaterpomp en begonnen met de vet smeer pompjes te testen op een test filter. Dinsdag hebben de mannen van dek de waaier gemonteerd en wij hebben dan de spanbus gemonteerd en dit is wel een nauwkerig werkje. Want als je dit niet goed doet dan kan je problemen krijgen bij het demonteren. Deze klus was tegen 14:00 klaar en dan heb ik nog de vetpompjes verder getest en de woensdag gemonteerd en dan ben ik de inlaatkanalen van de bakboordpompmotor kan kuisen en dit was een vettig zotje. Wel zo zat de dag er weeral op. Donderdag gingen we ons verleggen maar daar is weinig van in huis gekomen maar zo waren we weeral in de weer om de wal aansluitingen eerst af te breken en daarna tegen de avond terug te leggen. Wij zijn dan begonnen met de luchtkoeler (intercooler) van de stuurboordpompmotor uit te wisssel eerst alles afbouwen en dan vrijdag hebben we de oude eerst naar de pompenkamer gebracht en de nieuwe okkazie gedraaid en naar de machinekamer gebracht. De zittingen proper gemaakt en op de motor gezet en zo zat de dag er weeral op na opruimingswerken. Ja dan kwamen ze af om nog wat motor onderdelen te lossen en overwerk dus. Ik ben gebleven tot 19:30 en heb dan nog wat opkuiswerk gedaan aan de gaten van de bakboordpesrpomp.
    Deze week kwamen ze met het nieuws dat we naar Frankrijk zouden gaan en het zou Fos Sur Mer zijn en dit is tegen Marseille. We zouden snel moeten gaan en eventueel daar alles verder ineen steken.

     


    01-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 3 en 4.
    Ja de weken vliegen voorbij en we zijn nog steeds aan het repareren op den hof. De pomp van stuurboord is er ook uit en deze onderdelen beginnen op kuisen en tevens die ook van de bakboord pomp. We zijn ook begonnen om de lier van de stutpaal (hulppaal) los te maken zodat deze er ook uit kan om de lagersbussen te herstellen. We hebben tevens ook van de onderwaterpomp de liquidring patent er uitgehaald en de afdichtingen vervangen. Maandag gaan we deze terug inbouwen. Ze zijn ook begonnen met de stuurboordmotor te overhalen door een externe firma maar dat zijn een hoop cowboys. Ja het zijn wel dagen van 8 uur maar vermoeiende dagen. Ik werk liever 12 uren en dan na 2 weken eens een weekje thuis. Er wacht ons nog een hoop werk om alles terug in elkaar te steken. Wij beginnen wel te verlangen allemaal naar een baggeropdracht en er zijn al een paar landen genoemd India, Qatar en Frankrijk maar niets concreet. Wij hopen zosnel mogelijk iets te weten.


    16-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2de week van de reparatie.
    Ja de waterkamer van de pomp wilde ermaar niet uit maar dinsdag hebben we ze met brut geweld eruit gekregen door een ram en 2 hydraulische jeks te gebruiken. We hebben dan de bouten verwijderd van de pompas op de koppeling. De volgende dag hebben ze de pompas eruit gehaald en ik ben dan begonnen met alles proper te maken van lagers en bouten maar ik moest telkens iets anders gaan doen zodat er daar weinig van in huis is gekomen. Enkel de lagers zijn gedaan. Gisteren heb ik de lager proper gemaakt op de pompas en ingespoten met Tyktyl om te conserveren tegen roest en vandaag heb ik de ringen verwijderd waar liquidafdichtingen op zitten en ook geconserveerd en de draad waar de waaier opzit prpoer gemaakt en ingevet. Ik heb ondertussen mijne collega enkelen malen moeten gaan helpen om hem assisteren. Wel nu is het weekend na een vermoeiende week en hop naar de volgende week. Ze zijn nu de baggerpomp van Bakboord bezig en volgende week aan die van stuurboord.


    IK HEB NU AL VEEL BIJGELEERD EN WEET TENMINSTE HOE ALLES INEEN ZIT EN HOE HET WERKT. WEL ALS SOMMIGE DENKEN HET ZIJN MAAR BAGGERBOEREN VERGEET HET MAAR, ALLES IS VEEL GROTER EN MOET MET VERSTAND EN BELEID WORDEN UITEEN EN INEEN GESTOKEN WORDEN. ALLES MOET GOED UITEEN WORDEN GENOMEN EN PROPER GEMAAKT WORDEN EN INEEN WANT BIJ EEN KLEIN FOUTJE KUNNEN GROTE EN DURE GEVOLGEN ZIJN EN ALS JE IETS NIET LOSKRIJGT MOET JE JE PLAN MAAR TREKKEN EN SOMS MET BRUT MAAR GECONTROLEERD GEWELD.


    10-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste werkweek in 2009.
    Ja het zit er weeral op ons verlof. Ik ben gestart op den hof waar de Rubens nu binnen ligt. Wij zijn maandagmorgen gestart met de reparatiewerken op de Rubens. De eerste dag hebben we aan de hoofdmotor gewerkt aan de koeling van de cilinders. Er waren enkelen lekken en hebben deze hesrteld. Dinsdag zijn we dan met het grote geweld gestart aan de baggerpompen in de pompen kamer waar de slijtlaag moet worden weg gekutterd wordt door een firma. Wij zijn begonnen met waaier te laetn verwijderen door dek en de bouten van de lagers te demonteren van de pompas en alles begonnen voor te bereideren om de bouten van de koppeling tussen pomp en motor te verwijderen. Er komt meer bij kijken dan je denkt en het is geen vergelijk met een pomp zoals bij Lanxess deze zijn veeeeeeeeeeeeeeeeel groter en speciaal gebout. Bij het minste dat er moeten worden verwijderd moet je een kraan of een takel hebben. De week was snel voorbij en dan hebben we ook nog verschillende onderdelen proper gemaakt.


    01-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tewaterlating sleephopperzuiger Artevelde


    Op vrijdag 19 december 2008 hebben de doop en tewaterlating van de 5.600 m³
    sleephopperzuiger ARTEVELDE plaatsgevonden op de werf van IHC Beaver Dredgers in
    Sliedrecht. Het schip wordt in opdracht van de Belgische aannemer DEME N.V. (Dredging,
    Environmental and Marine Engineering N.V.) gebouwd. De doop en tewaterlating van de
    ARTEVELDE werd verricht door mevrouw C. Hecquet, echtgenote van de heer Y. Windelincx,
    directeur-generaal van de Nationale Delcrederedienst, België.
    IHC Dredgers en DEME hebben het contract voor de bouw van de ARTEVELDE in
    december 2007 getekend. De bouw is aan IHC Beaver Dredgers uitbesteed en de kiellegging
    vond plaats op 24 april 2008. De ARTEVELDE is een zusterschip van de zeer succesvolle
    REYNAERT, eerder gebouwd in Kinderdijk.

    http://www.ihcmerwede.com/about-ihc-merwede/news/video/artevelde/

    http://nl.youtube.com/watch?v=EslWVvNRlus






    26-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prettige Feestdagen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik wens iederen een prettige Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar.


    19-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2de Week op Stort Prosperpolder.
    Deze week heb ik met de late gestaan op het stort in Prosperploder. Het was weeral een week om snel te vergeten want mijne collega die er zijn voeten aan veegde en ik die altijd maar de zot uithangde en alles maar zo goed mogelijk doet. De laatste dag moesten we alles afbreken omdat we voor 2 weken thuis zijn met de hout en bouw. We hebben nog een pijp gestoken om het water af te laten als het te hoog moest komen in de opvangbekken war het water van het stort dat meekomt als het zand wordt opgespoten. Daar zijn we rond 14:15 aan begonnen en waren er mee rond 18:30 mee klaar en waren precies een bende mollen omdat het donker werd. Ja als je een uitvoerder hebt die liever de lichtgroepen laat weghalen als er nog werk aan de winkel is krijg je dat en dan komt hij je nog eens van het werk houden en het stopt er nog nie mee. Ik moest de pomp aflaten en had hem in de week nog gezegd dat ik bijna geen sleutels had en nu moest ik de pomlp falaten en had niet de passensde sleutels zelfs nog gene engelsman of waterpomptang. Wel het is voorbij en begin aan een 2 weken rust.


    13-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prosperpolder.
    Na een weekje rust kreeg ik te horen dat ik naar het Stort moest in Prosperpolder als pompist. Ik ben dan mijn kleren gaan halen op de Rubens. Het is maar tijdelijk omdat er te veel personen hun overuren moesten opnemen en na de 2 weken verlof in bouw ga ik terug naar naar de Rubens. Het was mij wel een weekje wij werken daar in 2 shiften van 6 tot 14 en van 14 tot 22. Ze brengen daar bakken met zand uit de Schelde vanuit Sint Amands en wordt daar op een stort opgespoten en dit zand moet gaan dienen voor het plaatsen van de nieuwe dijken. Ik moet daar 1 pomp in het oog houden die het water dat meekomt terug te verpompen naar de schelde. Ik stond deze week met de vroege en moest telkens de pomp gaan starten en de nodige controle uit voeren en de elektrischegroep bijvullen met mazout. Ik had wel een collega die mij goed heeft opgevangen en de nodige uitleg gekregen van hem maar van mijne andere collega die mij afloste kan ik geen goe wordt zeggen en enkel dat hij binnen kwam en zegde dat hij er niets van kende en gene machinist was. Hij heeft mij wel eens goe zitten gehad toen in donderdag de eletrische groep opstartte bij de pomp voor licht en na een half uur naar daar keek waren de lampen uit zichzelf uitgevallend door dat de mazout op was. Tozn hij opkwam was het kot te klein en heb het tegen de uitvoerder gezegd dat ik graag werk maar met zone gast ik nie overweg kan. Er waren nog van die kleine opmerkingen en vrijdag kwam hij plots af waar moet ik opletten volgende week want dan moet ik alles doen en zei hem waarom nu en van de week niets. Vrijdag heb ik de grote mazouttank opgevuld voor de motor van de pomp en zei hem dat hij da volgende week da ook moet doen.Het was mij wel weer weekje en de ganse dag in de modder lopen en helpen op het stport zodat de dag toch goe voorbij ging.


    01-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week met de dag zit erop.

    De week met de dag zit erop en alles dat deze week kon tegengaan is tegen gegaan. Begin deze week was er geen vuiltje aan de lucht maar woensdag gegon het er was een vetpot die niet meer wilde geven omdat de tandwielkast van de overbrenging kapot was. Donderdag hebben we deze dan hersteld en alles was terug in orde en omdat hiervoor de zuiger moest stillliggen is er voor de mannen van dek ook onverwachts werk aan de winkel. Er was een drijvende leiding gesprongen en er moest het stuk ervan tussen worden gehaald. Zaterdag was er een sluiting van de neuringdraad opengegaan en moest deze ook vervangen worden. Normaal zouden we zaterdag nacht klaar zijn in het kluizendok maar door omstandigheden was dit zondag morgen want ze waren juist water aan het draaien en tegen 8 uur was alles klaar en konden we de zuiger beginnen klaar maken voor transport naar Antwerpen. Wij zijn dan beginnen repareren en oliewissels beginnen doen en de dekkraan 2 keer hersteld omdat de heren van dek ze 2 keer hebben verkracht deze week en zondag ook nog eens. Ze is voorlopig gemaakt maar moet wel dringend worden nagezien voor we naar England vertrekken.

    Met deze link zien we onze drijvende leiding van Zelzate naar Antwerpen transporteren:

    http://www.tugspotters.com/dev/index.php?itemid=9857


    19-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekje met de nacht zit er weeral op.
    Na een korte week met de dag vorige week moest ik deze week met de nacht maar die is weeral voorbij. Ik heb wel afgezien omdat ik de ganse nacht nie goe was ik heb een zware verkoudheid en daar betaal ik nu nog de tol van. Ik heb dan ook nog eens 2 van een stel sukkelaars bij mij staan gehad en hoop dat de volgende termijn er toch een weg zal zijn naar een andere ploeg. Je mag daar iets tegen uitleggen en 10 minuten nadien zijn ze het al vergeten en da begint serieus op uw systeem werken. ALs dit nog zo is met dag dan ga ik toch eens klappen met mijne chef amchinist dat dit nie verder kan. Mijn werk blijft staal voor zo'n stel sukkelaars. Ik begrip dat je van school komt dat nie alles weet maar doe dan toch een inspanning.


    08-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kort weekje met de dag en volgende week met de nacht.
    Ja ik dacht een week met de dag maar door verschuivingen moest ik maar 5 dagen met de dag en ben ik een weekand vrij en maandag met de nacht beginnen en dit voor 7 dagen. Deze week is er niets speciaals gebeurd enkel dat we gebunkerd hebben en dit viel heel goed mee.Deze week zijn er 2 nieuwe begonnen in het machien en er is een bij waar ik grijs haar van ga krijgen of alles gaat uitvallen. Je mag daar iets 7 keer tegen uitleggen maar 5 minuten nadien weet hij het niet meer. Nog 3 tal weken in het kluizendok in Gent en dan terug naar Churchildok in Antwerpen en na nieuwjaar naar England. Ik heb nog altijd geen enkel moment spijt gehad dat ik veranderd ban van werk en die 12 uren werken die vliegen voorbij.


    29-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's Rubens
    Slide show van Cutterzuiger Rubens in het Kluizendok.


    27-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekje nachtshift
    Ja mijn week met de nacht zit erop. Hij begon op maandag met een neuringdraad die af was rond 20:00 en nadat de dekmannen een nieuwe hadden gestoken gingen we er terug tegen aan rond 1:00. Voor de rest was het dan een rustige nacht en wij hebben dan wat opgeruimd en gekuist. Dinsdag hebben we een pomp overhaald. Nadat we het lagerhuis hebben gereinigd en alles hebben gemonteerd hebben we de pomp geschilderd zodat wij ze woensdag terug hebben geplaatst. Voor de rest doen we met de nacht niets speciaal enkel de bilges leeg trekken en dan de vuilwatertanks en om de 2 à 3 dagen de sludgetanks waarin er olie komt met water. Wij zijn momenteel alles al goed aan het opruimen en aanvullen voor we naar England gaan begin volgend jaar. Op vrijdag hebben we zeewaterfilter gereingd en deze zat vol met kleislib en takken van in de bovengrond te baggeren, door de reiniging en trillingen is de vlotter kwijt geraakt maar normaal moesten er nog op stock zijn maar niets gevonden. Zaterdag hebben ze met de dag een paaldraad gestoken en wij hebben alles wat opgeruimde en ze hebben dan ook  de LT- koeler nagezien op vervuiling en de kleppen afgesteld van de Generatormotor.  Wij hebben met de dan 's nachts de oliefilters van de generatormotor maar bij de derde had mijne collega pech en spoot de olie in het rond en natuulijk alles vol. Wij hebben dan alles afgespoten met de hogedruk reiniger en alles al begonnen op kuisen en de mannen met de dag hebben tegen hun goesting verder gedaan. Zondag hebben ze rond 15:00 de zijdraad afgetrokken en ton wij opkwamen waren ze goed als klaar maar daar moeten wij ons niet van aantrekken omdat dit voor de mannen van dek is. Ik heb wat kleine jobkens gedaan en tegen 21:00 waren weeral aan het baggeren. De zondag hebben we kalm gehouden en naar een filmpje op de computer gezien. Je zit het dat wij ons niet moeten doodwerken. Zo het zit er weeral op en nu een weekje rust en dan waarschijnlijk met de dag en ook de laate trip naar het kluizendok en dan terug naar het Churchildok en dan naar England voor 1 jaar of iets langer vanaf  in januari. Het leven met nacht kan rustig zijn als alles goed wordt onderhouden maar het kan ook wel eens volledig tegenslagen en de ene na de andere tegenslag te verwerken krijgen. Zo was dat ook op mijn vorig werk daar kon weken rustig zijn en als het eens begon van de ene miserie naar de andere miserie gaan en met je handen in het haar zitten. Wel dit komt overal wel eens voor en ik geef daar geen slag om want als je moet werken dan moet je werken en als het rustig is moet je daarvan profiteren en indien mogelijk al wat preventief onderhoud doen.


    18-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.musical DAENS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisteren zijn we naar de musical Daens gaan zien en het was volledig af en zeker een aanrader voor iedereen. Wij zijn thuis vertrokken om 18:45 en wij zijn er aan gekomen om 19:15. Wij hebben onze auto daar in de parking van het postsorteercenter geparkeerd en het was 6 euro beter dan een afgebroken auto of een boete van 75 euro. daarna zijn we naar Foyer gegaan en een drankje genuttigd en dan naar onze plaatsen gegaan. De voor stelling duurde 2h25min met een pauze van 25min. . De acteurs krgen een verdiende staande ovatie van het publiek en dit was zeker niet overdreven. Nadien zijn we dan nog iets gaan drinken in Foyer en dan huiswaarts. Zoals gezegd dit is zeker een aanrader en in de toekomst gaan we zeker nog naar musicals of theater.


    Foto



    Archief per week
  • 27/07-02/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    LINKS
  • Zwijndrecht
  • DEME
  • ACV Bouw
  • Het Laatse Nieuws
  • Schip Hunters
  • Foto's Schepen
  • Het Weer
  • KSK Beveren
  • Land Van Beveren vzw
  • SV De Snijrs

    Zoeken in blog


    Zoeken met Google




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs