Foto
Inhoud blog
  • Rubii aan het puzzelen
  • Foto update : uitstap Zoutelande
  • Foto update Kayakken Kleine Nete
  • Foto's Hondenweiden Nieuwenhoven
  • Foto's : Sneeuwpret
    Archief per maand
  • 10-2013
  • 08-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 03-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 09-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
    Zoeken in blog

    Rubii's Logje

    12-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto update 1
    Hey allemaal,

    Met mij gaat alles ondertussen goed en ik heb de afgelopen dagen al heel wat uitstapjes gemaakt.
    Hier enkele fotootjes :

     - Op bezoek in Tongeren bij de ouders van een van mijn baasjes:


    - Bezoekje aan de kinderboerderij in Kiewit:




    en zondag mag ik de voor de eerste keer naar de puppyklas,
    dan volgen er weer nieuwe fotootjes  Smile 

    Tot gauw Wink

    12-07-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    10-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een woordje van dank ...
    Nu ik enkele dagen heb kunnen wennen aan mijn nieuwe woonst zou ik Myriam, Walter, mama Bluey en de rest van de roedel graag bedanken voor het warme nest waarin ik geboren ben.
    Ook dank voor de goede zorgen en al de tijd die jullie hebben gestoken in de voorbereiding op mijn opvoeding.
    Ik ben echt trots om Kerselereveldje te mogen zijn en zal jullie voor altijd in mijn hartje meedragen !

    Voor al je goede zorgen,
    Voor je steun en je kracht,
    Wil ik jullie graag bedanken
    vanuit het diepst van mijn hart !
    Wink

    De baasjes zitten me hier de oren van de kop te zagen om ook eens iets te mogen zeggen dat zal ik dan voor een keer maar eens toelaten op mijn blogje. Smile

    Dank je wel Rubii ... Maar vooral bedankt Myriam en Walter. 
    Wij zijn heel blij dat we onze Rubii vanaf de geboorte hebben kunnen volgen.
    De afgelopen weken zijn wij zwaar onder de indruk geraakt van de tijd, energie en toewijding die jullie in de opvoeding van de pups steken.
    Wij zijn ontzettend trots op ons Kerselereveldje, het was het wachten meer dan waard.
    Ook keken wij steeds uit naar de bezoekjes, om onze pup te zien, om de roedel te zien maar ook hebben we het gevoel dat we er 2 vrienden bij hebben. Dank jullie we voor de steeds vriendelijke en goede ontvangst. 
    Wij gaan ons uiterste best doen om Laijirubii tot en geweldige dame op te voeden.
    In de toekomst hopen wij dit leuke contact met jullie te kunnen onderhouden.
    Nogmaals bedankt voor alles, doe zo verder, jullie doen dit echt geweldig !

    Ellen & Koen 




    10-07-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    06-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En toen was het zover ...
    Niet geheel volgens de planning was het vrijdag zo ver. Mijn baasjes kwamen mij ophalen voor mijn verhuis naar het verre Limburg Very Happy.
    Gisteren was mijn ravotmaatje Lars vertrokken en omdat ik mij nu toch wel wat verveelde en er helemaal klaar voor was besliste mijn baasjes en Myriam dat ik 3 dagen vroeger kon vertrekken als gepland.

    Alles werd met spoed maar toch nauwkeurig voorbereid en zo vertrok ik vrijdagavond op een groot avontuur ...

    Tijdens de autorit mocht ik bij het baasje op de schoot en ik ben heel flink geweest Smile
    Na aankomst ben ik eerst een plasje gaan maken en toen was ik klaar voor de ontdekkingsreis in m'n nieuwe woonst.
    Ik heb mij vriendelijk voorgesteld aan Phoenix de kat maar deze heeft nog wat tijd nodig want ze ontwijkt mij nog.
    Ook tijdens de eerste nacht was ik heel flink ... 

    Hier enkele fotootjes van mij in mijn nieuwe woonst:



    Vreemd ... een tuin zonder gras ???



    Heb ook een nieuw tuigje voor tijdens de autoritjes, leuk hé Cool

    Spoedig meer nieuwtjes . Wink

    06-07-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    03-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13de bezoekje
    Vandaag is het een speciaal dagje ... het is de laatste dag dat ik samen met mijn broertjes kan ravotten want vanaf morgen verlaten we een voor een huize Kerselereveld en trekken we samen met onze baasjes naar onze nieuwe woonst. 
    Sinds onze geboorte zijn we door Myriam en Walter klaargestoomd voor dit grote avontuur en nu 8 weken later zijn we er klaar voor.
    Morgen vertrekt Lars , zaterdag volgt Luka en ten slotte maandag is het mijn beurt .







    03-07-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    30-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12de bezoekje
    Vandaag op uitstap geweest naar de Intratuin in Olen samen met mijn broertjes. 
    Dat was dus weer een hele ervaring met tal van nieuwe dingen.
    En als bijkomende verrassing waren ook halfzusjes Tsuyoki en Voske van de partij  Surprised ...


    Mijn baasjes hebben mij ook een konijntje laten zien want binnenkort krijg ik er eentje als buur Smile ... 


    Af en toe wat poseren voor de baasjes ...


    Shiba-slang Laughing


    Na het rusten keerden we weer richting huiswaarts (ik mocht mee in de wagen van mijn toekomstige baasjes die apetrots waren)
    En eens aangekomen in Berlaar hadden we weer genoeg energie om onze halfzusjes onze zandbak te laten zien .



    Het was weer een leuke dag !

    30-06-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    27-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11de bezoekje
    Hey allemaal,

    Vandaag heb ik mijn baasjes laten zien hoe goed ik al aan het lijntje kan lopen. 
    Ze konden hun ogen niet geloven !!! 
    Ondertussen heb ik ook een chip gekregen en heet ik nu officieel ' LaijiRubii van de Kerselereveld ' .
    Bij de dierenarts ben ik ook heel flink geweest ook al deed het prikje even pijn.

    Nog wat fotootjes:

    Geheimpjes vertellen in het oor van tante Jidai ...


    Amaai wat kan die Kimi toch hard blaffen , weet die dan niet dat mijn oortjes nu toch al even open zijn ? Very Happy


    Buiten in het zonnetje wat knabbelen .... Zaaaaaalig Cool


    Tot gauw

    27-06-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    22-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10de bezoekje
    Vandaag weer een nieuwe ervaring in mijn leven. 
    We zijn op bezoek geweest aan de gemeentelijk basisschool in Berlaar. 
    Wat een leven met die kleine pagadders. Even rustig wakker worden was er vandaag niet bij Smile
    Allemaal wilden ze ons even komen aaien. Mijn broertjes en ik vonden het super !



    En al die drukte had natuurlijk ook weer het gekende gevolg ...  



    22-06-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    17-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9de bezoekje
    Wat was dat een drukke ochtend vandaag ... we vertrokken al vroeg met de auto naar een onbekende bestemming.
    Het was alleszinds een hele rit Shocked en mama Bluey was er niet bij.
    Bij aankomst bleek dat we op bezoek waren in de hondenschool 'Hondenvrienden der Netevallei' in Herselt.
    Hier traint mijn halfbroer Kobe. 


    Veel, heel veel onbekende en nieuwe geurtjes hier. Maar meteen bij het opengaan van de autodeur kwam er mij al een bekende geur tegemoet.
    Mijn baasjes stonden mij al op te wachten en ontfermden zich de rest van de voormiddag over mij.
    Ook de baasjes van Luca stonden al vol ongeduld te wachten.



    En toen werd het me weer even allemaal teveel Very Happy



    17-06-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    12-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8ste Bezoekje
    Vandaag scheen de zon weer lekker en was het weer tijd om buiten te gaan spelen.
    Ondertussen ben ik het buiten al goed gewoon en ga ik samen met broertjes Lars en Luca op onderzoek uit.
    Geen putje of takje ontsnapt aan onze speurende oogjes 



    Ik kan nu ook al langer wakker blijven maar af en toe moet ik toch wel even gaan zitten om wat te rusten.
    Het moment voor mijn baasjes om een leuk plaatje te schieten Smile

    12-06-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    08-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7de Bezoek
    Hey allemaal, ondertussen ben ik 25 dagen oud en alles gaat super met mijn broertjes en mij. Very Happy
    Als ik wat geslapen heb ga ik steeds op onderzoek in mijn speelterrein want telkens kom ik hier wel wat nieuws tegen.


    Als ik hiermee klaar ben is het tijd om even met broertje te stoeien Twisted Evil


    En kijk een wat een bijtertjes ik al heb ...Razz



    08-06-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    05-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6de Bezoekje
    Nu mijn oogjes enkele dagen open zijn was het tijd om op verkenning te gaan.
    Vandaag mochten we voor de eerste keer naar buiten. Wat een ervaring ! Shocked
    Zoveel kleuren en geuren tegelijk ... mijn neusje en oogjes werkten op volle toeren.
    Ik was er toch niet heel gerust in, zeker niet toen mijn mama binnen even iets ging eten. 


    Toen ik terug in mijn vertrouwde speelhoekje kwam viel er plots een enorme vermoeidheid over mij ... 
    Ik geraakte zelfs niet meer tot in mijn slaapbakje ! 
    Genoeg nieuwe ervaringen voor vandaag en nu een zalig dutje doen. Wink


    05-06-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    30-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5de Bezoekje
    Ik ben nu 16 dagen oud en vandaag zijn mijn oogjes open gegaan.



    30-05-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    27-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4de bezoekje
    Vandaag heb ik een nieuw halsbandje aan gekregen, knap hé



    Mijn mama moest dit natuurlijk even inspecteren ... kietelen dat dat deed


    27-05-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    23-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3de Bezoekje
    Hey allemaal, 
    Ondertussen ben ik 9 dagen oud en ik ben weer heel wat bijgekomen.
    Ze zeggen altijd van mij dat ik zo een rustige ben maar ik kan ook een grote mond opzetten hoor Surprised .


    En blijkbaar moet ik toch wel goed ruiken want telkens mijn bazinnetje op bezoek komt snuift ze me bijna de huid van mijn lijf Shocked

    23-05-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    18-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2de bezoekje
    Vandaag waren mijn baasjes weer op bezoek.
    Volgens hun was ik al merkbaar veranderd ... ik zou het niet weten want ik zie nog niets.
    Ik was er wel al meer gerust in als ze mij uit mijn nestje haalden en
    terwijl ze mij bewonderden heb ik dan maar weer een dutje gedaan



    Dat is trouwens een van mijn favoriete bezigheden ... dat en samen met mijn broertjes
    naar de melkbar gaan  om dan vervolgens weer een dutje te doen


    18-05-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    15-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek
    Op 15 mei kreeg ik al bezoek van mijn nieuwe baasjes die al maanden vol ongeduld op mij aan het wachten waren.
    Ik mocht bij hun gaan liggen en heb een heerlijk dutje gedaan in hun warme handen.




    15-05-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    14-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom

    Hallo allemaal,

    Welkom op mijn logje.

    Ik zal mij even voorstellen:
    Ik ben een Shiba Inu pupje en heb de naam Rubii gekregen.
    Op 14 mei ben ik geboren in de warme en liefdevolle omgeving van het Kerselereveld.

    Hier op dit blogje kan je mijn ontdekkingsreis in het leven volgen

    14-05-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  




    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • Gelukkige verjaardag Rubii
  • groetjes uit overmere
  • Bezoekje aan jullie blog
  • Wat leuk

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favoriete Links
  • Kerselereveld Shiba's
  • Wikipedia - Shiba inu
  • Tsuyoki's blogje
  • Shiba Inu Kaiji

  • Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs