Foto
agenda

28 januarie: Vertrek Skistage

Gastenboek
  • Welkom, en veel plezier met je nieuwe blog
  • een mooie donderdagavond

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    adventure
    /
    14-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Activiteit

    Adventureactitviteiten tijdens het jaar

    Iedere week word er een bepaalde buitensport geoefend. Hier al degen die aan bod zijn gekomen:
    - zielwagenreiden
    - kiting
    - rafting
    - klimmen
    - mountainbiken

    14-01-2010 om 00:00 geschreven door riekert  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag allemaal,

    Ik ben een student Lichamelijke opvoeding. Als optievak volg ik adventure coaching. Daarom deze blog. Hier vind je wat dit allemaal inhoud en wat we allemaal uitsteken

    Bijlagen:
    http://www.howest.be   

    09-01-2010 om 00:00 geschreven door riekert  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)


    Foto



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • www.myspace.com/linnband
  • www.lpm.be
  • www.howest.be

  • Welkom op mijn blog!
    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs