Inhoud blog
  • Mijn site
  • Dit suckt volledig.
  • Wat er mis is met mij deel 2
  • Wat is er in godsnaam mis met mij?
  • Afscheid nemen bestaat niet...
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Rani
    Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is parttime blogger.
    Ik ben geboren op 31/03/1999 en ben nu dus 25 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: zingen, dansen,muziek spelen, schrijven,....
    Ik ben gek!!! Niks anders te melden!!!!xx
    forum
  • bloggen

    Druk op deze knop om een vraag te stellen die andere bezoekers kunnen beantwoorden of om gewoon iets te schrijven buiten de blogs zelf!!xxx

    Categorieën
  • applausje waard!!!! (3)
  • Beauty (2)
  • creatief bezig zijn (5)
  • dingen die ik echt niet kan begrijpen (6)
  • Dramatisch!!!! (3)
  • Gewoon omdat het kan (10)
  • Liefde (7)
  • Liefste dagboek :D (4)
  • Mezelf (7)
  • Niet echt een categorie (6)
  • Pijnlijk (3)
  • Raar/Eng (2)
  • School (5)
  • Shoppen!! (1)
  • Vrienden/Vriendinnen (9)
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    Wat moet ik bijwerken aan mijn blog
    De kleur teksten
    De teksten
    Het uitzicht van de blog
    Het aantal blogs.
    De lengte van de teksten
    Het taalgebruik
    andere...
    niets!!! Het is perfect!!!!
    Bekijk resultaat

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    liefdenetwerk
    www.bloggen.be/liefden
    RanE-book
    My Crazy Life
    Wel hallo!! Welkom op mijn blog RanE-book!!! Enjoy!!!xx
    22-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Smeagol eerste klas/Clochard eerste klas!!!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We hadden vandaag zwemmen. Jeej! Wel eigenlijk niet. En dat kent 4 redenen:
    1. Het was zwemmen met kleren, oftewel verdrinken met kleren.
    2. Steffi wou mij verzuipen. (lang verhaal:Ze zei op facebook:" Keep calm and be Steffi Schmeitz. Waarop Rinor reageerde: ah, ok, dus elke keer als het regent moeten wij beginnen zagen over ons haar? En ik heb da geliked dus wou ze mij verzuipen als wraak, niet bepaald realistisch )
    3. Na het zwemmen kom ik naar de spiegel met mijn borstel, ik keek in de spiegel en alweer krijste ik. Ik was een smeagol eerste klas!!!! Mijn haar ontploft, mijn ogen rood van de eczeem, mijn wangen rood van de inspanning en ik kreeg uitslag aan mijn wangen!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!
    4. En of dat nog niet genoeg was, had ik 3 gaten in mijn panty( stom uniform!!!!) en kwamen 3 van de 10 afgrijselijk lange tenen van mij piepen!!!! Maar echt uitdagend zo van: "Wel hallo, Rani, We zijn jouw ergste nachtmerrie!!!!!" En dit verdient nogmaals een WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!

    Dus zo werd ik een smeagol en een clochard op 1 dag!! En dan is mijn ketting nog kapot, ik ben een deel van mijn oorbel kwijt en mijn leuke strik-clip is stuk!!!! PAPAAAAA!!!!!! Help mij!!!!!
    Maar om af te sluiten wil ik "Ontplofte kiwi" bedanken, make-up helpt echt!!!! Dank u!!!! Ik heb er gisteren in mijn paniek niet aan gedacht!!! En hier heb ik buiten de foto van smeagol, nog een filmpje geplaatst met zijn enge lach. Die lijkt op die van mij!!!!

    kusjes,Rani

    Bijlagen:
    https://www.youtube.com/watch?v=E-ONuGfoDLg   

    22-04-2013 om 17:27 geschreven door Rani  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Beauty
    13-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mylène
    Hey hey hey!!!! Ik ging vanmorgen naar de mylène-fabriek. Mylène is een cosmetica en een huis-en interieurmerk. Dus, ik ging daar vanmorgen naartoe en het was de hemel op aarde!!! Overal make-up waaah!!! en dan nog het toppunt, ik ben naar huis gegaan met haarmaskertjes, body lotion, shampoo en 2 chocoladefondues!!!!! CHOCOLADEFONDUES!!!!!!!!!!!! Vanavond proberen. Zeker weten. Het script van Laura en mij is zo goed geworden. We zijn bijna klaar en mixen vanalles door elkaar. Pirates of the carribean, titanic en alice in wonderland. Ik wil de kat spelen. Die is creepy en leuk tegelijkertijd!!! En dan is Laura Jack Sparrow. Die doet dat dus echt goed he!!!! Ik moet nu de honden gaan eten geven dus daag!!!!

    kusjes, Rani

    13-04-2013 om 00:00 geschreven door Rani  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Beauty

    Archief per week
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013

    Zeker eens bezoeken:
  • MCA (my creations of art- Michael
  • prachtige creaties (Marie Karok)
  • voor de chihuahualiefhebbers

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mailinglijst

    Schrijf je in en elke maand stuur ik je een nieuwsbrief!!! Met onder andere blogs, leuke reacties, nieuwtjes die je moet ontdekken en nog veel meer. Typ gewoon je e-mail adres in en je zal snel van me horen!!!xxx Rani



    Rondvraag / Poll
    Vind je dit uitzicht mooi?
    Ja
    Nee
    Bekijk resultaat


    Blog als favoriet !

    Foto

    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • zonnige zondag groetjes
  • Hallo bezige bij
  • Hallo Rani
  • prettig weekend

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs