Sit down! shut up and ride! -->MX
Inhoud blog
  • James"bubba"stewart
  • Travis Pastrana dubble backflip
  • Mijn nieuwe blog!
    Foto
    Foto
    MX 4 life

    05-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Travis Pastrana dubble backflip
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Travis Pastrana is de eerste die al zijn moed bijeen raapte om een dubbele backflip te landen.Hij probeerde dit op the x-games en won daarmee de wedstrijd.

    Bijlagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=pzcyKsthUcY   
    http://www.youtube.com/watch?v=sf4698CiMfQ   

    05-06-2009 om 12:01 geschreven door raeske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn nieuwe blog!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen kijk gerust eens rond
       Have fun!

    29-05-2009 om 20:28 geschreven door raeske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)


    Gastenboek

    laat ma iets achter.



    forum

    alles over mx


    Over mijzelf
    Ik ben arno, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Raeske.
    Ik ben een man en woon in Herzele (Belgiƫ) en mijn beroep is Student.
    Ik ben geboren op 07/11/1994 en ben nu dus 29 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: MX! en bmx.
    Kijk maar is rond op mijnen blog. mx no risc= no fun!
    Foto



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs