Beste Murphy
Wat fijn dat je ons weer een bezoekje hebt gebracht!
Het gaat ons weer handenvol geld kosten... Meer dan drie weken geleden crashte onze net geen tweejarige Siemens wasmachine, maar geen paniek! Snel even de technieker bellen en het zou wel weer in orde komen. Meneer de technicus maakte er werk van en maakte talloze foto's voor ons dossier want dit was "du jamais vu". De glazen deur was tijdens het zwieren in duizend stukjes uiteen gevlogen en beschadigde ook de trommel en al de rest. Gelukkig hebben we vijf jaar garantie op het toestel en zelfs 10 jaar op de motor!
Je voelt het al aankomen, nietwaar? Het cynisme druipt eraf... Gisteren eindelijk mail van ... Siemens! Hoera! Het bleek om een tevredenheidsenquête te gaan. Echt waar!
Vanmorgen nogmaals met een van die tweetalige, lieftallige secretaresses gebeld. Aanvankelijk kalm en beleefd, maar ik ben toch een beetje mijn geduld en zelfbeheersing verloren. Ze zetten ons wekenlang zonder wasmachine om dan vriendelijk mee te delen dat we geen beroep kunnen doen op de garantie. Kleine tegemoetkoming: we krijgen 20 percent korting op een nieuw exemplaar, maar de interventie van de technicus wordt ons wel lekker aangerekend.
Wat een service!! Dan sta je met je rug tegen een muur want je wil natuurlijk zo snel mogelijk al die achterstallige bergen vuile was wegwerken en dit 'incidentje' zo snel mogelijk vergeten.
Lieve Murphy, kan je er (please) volgende keer rekening mee houden dat het geld niet op onze rug groeit? Bij voorkeur verdwijn je nu weer voor een heel heel lange tijd uit onze buurt. Ik vraag straatverbod aan, hoor!
Geen haar op mijn hoofd dat er momenteel aan denkt om mijn nieuwe 3 Suisses beddengoed in een nieuwe Siemens wasmachine te wassen! En wat dat bedlinnen betreft... dat verhaal krijgt misschien ook nog een staartje! Wordt heel waarschijnlijk vervolgd...
Ciao
|