Welkom fashion Lovers! Welkom op mijn blog!
Inhoud blog
  • Nieuw blog!!!!!
  • Volg me op Twitter!!
  • Gsm hoesjes
  • I love Liv
  • Even niet geblogd
  • de nieuwe trend: LOOM bands!
  • uitslag poll: wat is jou favo trend?
  • horloges: handig en mooi
  • Vraag: "Hoe kan je oranje combineren?"
  • Test: Welke haarband past bij jou?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Andere leuke blogs:
  • beautygloss
  • girlscene
  • Hallo!!!!
    Wil je met me chatten op hangouts?
    Zet dan je Gmail adres in het gastenboek of mail het me.
    Mijn hangouts account is:
    pandaatyleblog@gmail.com
    Zie je op hangouts!
    Volg me op twitter!!!
    @PandaStyleBlog
    pandastyle
    De beste looks voor pandalovers.
    16-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even niet geblogd
    Hey pandalovertjes!
    Ik heb al een tijdje niet meer geblogd, dus ik ga nu lekker veel posten.
    Hoop dat jullie het leuk vinden!
    Groetjes van de grootste pandalover op aarde!


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Gastenboek
  • HIP
  • cool
  • blijven gaan!
  • je blog is geweldig!
  • Je blog is cool!

    Wil je iets achterlaten in mijn gastenboek???? Schrijf het dan! Ik wil het graag weten!


    Categorieën
  • ander (2)
  • Fashion nieuws (6)
  • Jij vraagt, ik antwoord! (2)
  • Testjes (1)
  • Wat ik vandaag aan heb. (2)

  • Foto

    E-mail mij

    Wil je me een E-mail sturen? Xxxjes


    Foto

    Hey fashion Lovers!
    Heb je nog een idee voor blogpost?
    Zeg het me via het gastenboek of via de mail.
    Ik hoor graag jullie ideeën!
    Xxxjes
    Pandalover

    Foto

    Rondvraag / Poll
    Welke soort zonnebril heb jij?
    pilotenbril
    met ronde glazen
    zwarte Hollywood bril
    met rechthoekige glazen
    met vierkante glazen
    ander...
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs