Welkom fashion Lovers! Welkom op mijn blog!
Inhoud blog
  • Nieuw blog!!!!!
  • Volg me op Twitter!!
  • Gsm hoesjes
  • I love Liv
  • Even niet geblogd
  • de nieuwe trend: LOOM bands!
  • uitslag poll: wat is jou favo trend?
  • horloges: handig en mooi
  • Vraag: "Hoe kan je oranje combineren?"
  • Test: Welke haarband past bij jou?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Andere leuke blogs:
  • beautygloss
  • girlscene
  • Hallo!!!!
    Wil je met me chatten op hangouts?
    Zet dan je Gmail adres in het gastenboek of mail het me.
    Mijn hangouts account is:
    pandaatyleblog@gmail.com
    Zie je op hangouts!
    Volg me op twitter!!!
    @PandaStyleBlog
    pandastyle
    De beste looks voor pandalovers.
    28-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Test: Welke haarband past bij jou?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey iedereeen! Hier heb je een test voor welk haarband of diadeem er bij je past.

    1) Je mag een nieuwe gsm voor je verjaardag. Hij mag maar €150 zijn. Welk neem je?

    a)
    Ik koop een Nokia. Dan heb ik nog geld over voor andere dingen.
    b)
    €150???? Sorry mama en pap, maar een échte gsm kost minstens €300.
    c)
    Hmmmm, dat is niet veel geld. Ik koop wel een Samsung in de aanbieding.

    2)Het is schoolfeest, welk jurkje heb je aan?
    a) Jurkje? Ik draag een leuk shirt met een skinny jeans.
    b) Een heel bling-bling model. Het is een mini jurkje in het roze. Zooooo chil!
    c)Een liddel black dress. Ik heb hem wel wat opgevrolijkt door er een blauwe riem bij te dragen.

    3) Je moet een spreekbeurt houden en je mag kiezen waarover het gaat. Wat kies je?
    a)Over mijn favo sport natuurlijk!
    b)Daar hoef ik geen seconde over te nadenken. Over mijzelf! Duh!
    c)Over Coco Chanel. I love her!

    4) Je gaat shoppen en hebt nog maar €10 op zak. Wat koop je eerst?
    a)Ik heb al heel lang een nieuwe jeans nodig.
    b)
    OMG, €10? Het eerste wat ik ga doen is meer geld innen bij mijn ouders.
    c)Ik heb echt geen idee! Alles is zo leuk...

    5) Je lippenbalsem is op en nu net wanneer het heel koud is buiten. Wat doe je?
    a)Dan maar geen lippenbalsem
    b)Ik pak een andere. Ik heb er toch nog 10 op voorraad!
    c)Met een kwastje haal ik zo het bodempje er nog uit.

    Uitslag:


    Meestal a?
    Jij bent meer een stoer en sportief type. Haarbanden draag jij niet zo vaak. Maar tijdens het sporten kan het ook heel handig zijn! Draag op een feestje een diadeem met studs.

    Meestal b?
    Jij bent een echt glamour meisje. Je draagt veel Make-up en wil vaak in de belangstelling staan. Ga voor opvallend!

    Meestal c?
    Jij bent heel meisjesachtig. Strikjes zijn perfect voor jou. De schattige look is jou type. Ga voor een lichtroze kleur.

    28-05-2014 om 00:00 geschreven door pandalover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Testjes
    >> Reageer (3)
    03-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.diadeem
    Hey pandalovertjes!
    Weet je wat ik leuk vind?
    Diademen!
    Je hebt ze stoer, netjes en schattig en alle drie vind ik leuk.
    Als je een super coole outfit aan hebt, maar je haar is saai,
    dan is een diadeem perfect!
    Ik vind die met studs het leukst, maar je hebt ze ook met strikjes, bloemetjes enz.
    Ze maken je look helemaal af!

    Xxxjes Pandalover



















    03-05-2014 om 20:05 geschreven door pandalover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Fashion nieuws
    >> Reageer (0)
    01-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.panda kleding is zoooo in!
    Hey!!!!
    Panda kleding is zo leuk!
    Het is schattig en ook heel mooi.
    Dieren printen op je broek of shirt zijn de laatste tijd helemaal in!
    Ik heb er zelf ook heel veel natuurlijk!
    Groetjes,
    Pandalover










    01-05-2014 om 20:20 geschreven door pandalover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Fashion nieuws
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fashion vragen? Stel ze!
    Hey fashion Lovers!
    Heb je een fashion vraag?
    Bijvoorbeeld: weet je niet hoe je iets moet combineren,
    of welke sieraden er bij je outfit staan?
    Stel ze aan me en ik antwoord!

    Xxxjes
    Pandalover









    01-05-2014 om 10:12 geschreven door pandalover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Jij vraagt, ik antwoord!
    >> Reageer (2)
    30-04-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kraagjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Kraagjes zijn niet alleen lief, maar ook stoer.
    Met studs bijvoorbeeld.
    Ze zijn ook heel netjes, als je ze op de goede manier combineerd tenminste.
    Met een printbroek en sneakers heb je zo een coole outfit.
    Ik vind bloesjes met een kraagje het mooist in zachte kleuren zoals lichtroze. Zo een heb ik er zelf ook! 






    Bijlagen:
    2395558-72dfeddcd8fb10aa877b1c095d882349.jpg (5.7 KB)   

    30-04-2014 om 19:31 geschreven door pandalover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Fashion nieuws
    >> Reageer (0)
    27-04-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn grote voorbeeld
    Mijn grote voorbeeld bestaat niet echt.
    Het is namelijk Coco uit het boek:
    "100% Coco" van Niki Smit.
    Zij heeft ook een blog en een suuuuuper volle kledingsmaak.
    Al de kleding die zij draagt zou ik nooit durven dragen.
    Maar zij waagt het erop!
    "100% Coco" is een aanrader!







    27-04-2014 om 00:00 geschreven door pandalover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:ander
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hey panda en fashion Lovers!
    Hey iedereen!
    Als je dit leest ben je zeker een fashion en panda lover.
    Ik zelf ben er ook een!
    Al van toen ik ieniemienie was droomde ik van een blog waar ik mijn style en pandaliefde op kon vertellen.
    En taddaa!!!
    Eindelijk heb ik een blog!

    Ik zal zo vaak mogelijk een nieuwe outfit plaatsen.
    Ik heb veel panda kleding:
    4 T-shirts, een vest met panda oortjes, pandasloffen en nog veel meer.
    Dat ga ik allemaal laten zien, aan jullie!

    Bye bye!

    27-04-2014 om 00:00 geschreven door pandalover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:ander
    >> Reageer (0)


    Gastenboek
  • HIP
  • cool
  • blijven gaan!
  • je blog is geweldig!
  • Je blog is cool!

    Wil je iets achterlaten in mijn gastenboek???? Schrijf het dan! Ik wil het graag weten!


    Categorieën
  • ander (2)
  • Fashion nieuws (6)
  • Jij vraagt, ik antwoord! (2)
  • Testjes (1)
  • Wat ik vandaag aan heb. (2)

  • Foto

    E-mail mij

    Wil je me een E-mail sturen? Xxxjes


    Foto

    Hey fashion Lovers!
    Heb je nog een idee voor blogpost?
    Zeg het me via het gastenboek of via de mail.
    Ik hoor graag jullie ideeën!
    Xxxjes
    Pandalover

    Foto

    Rondvraag / Poll
    Welke soort zonnebril heb jij?
    pilotenbril
    met ronde glazen
    zwarte Hollywood bril
    met rechthoekige glazen
    met vierkante glazen
    ander...
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs