Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Inhoud blog
  • Battle of Britain. (1969)
  • Papillon. (1973)
  • Glory. (1989)
  • Midway. (2019)
  • War collection (Black Hawk Down + The patriot + Tears of the sun) (2001 + 2000 + 2003)
    Mijn lectuur verzameling
  • Comic Books
  • Stripalbums
  • Leesboeken
  • Stripbeurzen en Stripfestivals
    Oorlog op Blu-Ray / DVD !
    Mijn verzameling oorlog films.
    Uw beoordeling is opgeslagen
    De waardering die u gegeven heeft aan dit blog werd correct opgeslagen.

    U kan hieronder de tussenstand bekijken:


    Heel goed 0 %
    Goed 0 %
    Voldoende 0 %
    Nog wat bijwerken 0 %
    Nog veel werk aan 0 %

    Totaal aantal stemmen: 0



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn blogs:
  • Homepage
  • Tekenfilms
  • Horror
  • Science-Fiction & Fantasy
  • Aktie
  • Comic Book verfilmingen
  • Music


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs