Inhoud blog
  • Korte omschrijving van het o-shamo ras
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nieuwsmedia
    www.bloggen.be/nieuwsm
    Zoeken met Altavista


    Zoeken in blog

    o-shamo

    07-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Korte omschrijving van het o-shamo ras
    In de toekomst zal ik een uitgebreide omschrijving geven van deze kippensoort.

    De O-shamo is een japans kippenras dat in Azie gebruikt word voor vechtkampen. Hier in Belgie, net als ik dit doe voor mijn hobby word hij gebruikt voor tentoonstellingen op schoonheid en bouw. De haan is fel opgericht met een arendssnavel, hij loopt fier en elegant rond. ( Zie Foto )

    Men vind ze in verschillende kleurslagen van patrijs tot zwart, wildkleur, tarwekleur noem maar op. Zoals ik al aangaf zal ik binnenkort een detail omschrijving geven zodat iedereen kan kennismaken met dit prachtige dier.

    07-11-2005 om 16:01 geschreven door oshamo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (19 Stemmen)

    Archief per week
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    o-shamo

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs