Inhoud blog
  • terrein
  • Welkom
    Categorieën
  • Algemeen (2)
  • mijn Eldar (1)
  • mijn Tyranids (1)
  • Mijn zoon zijn space marines (1)
  • Zoeken in blog

    Archief per maand
  • 08-2012
    Nid Attack
    My WH40K story
    25-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Door het feit dat mijn zoon mij bezig ziet met het plakken, schilderen en spelen met peeties wil hij dat ook doen. Hij wordt volgende week 7 jaar. Toen we in de winkel waren zag hij een moto van de space marines liggen en hij wilde die. Gelukkig voor hem had ik nog wat space marines liggen van verschillende starterboxen. Hij was dan ook meteen enthousiast en heeft al zijn eerste space marine geschilderd. foto's volgen de eerstdaags. Ik help hem met het opkuisen van de modellen en undercoaten met de spray. Het schilderen is voor hem al help ik hier en daar wat met de grote fouten te corrigeren. Het zal een werk van lange adem worden maar ik houd jullie op de hoogte.

    25-08-2012 om 23:26 geschreven door Kimster  


    Categorie:Mijn zoon zijn space marines


    agenda

    data ivm WH40K in mijn agenda


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Websites met betrekking tot mijn hobby
  • Blackborder gaming store


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs