Leertaak geschiedenis vakdidactiek
Internationale instellingen/vakdidactiek
Inhoud blog
  • Post 4
  • Post 3
  • Post 2
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    30-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Na lange brainstorm heb ik besloten om een observatie opdracht te maken voor het vak geschiedenis. In de Brusselse context zijn er veel taalzwakke leerlingen. Zeker nu met het M-decreet gaan er nog meer leerlingen met taalproblemen in de klas komen. De leerkrachten moeten in de toekomst vaker differentiëren. Daarom is het belangrijk om de studenten in de lerarenopleiding aan te leren om differentiatie toe te passen  in hun lessen. Het is noodzakelijk dat de studenten stil staan op differentiatie en proberen na te gaan hoe de ervaren leerkrachten omgaan met differentiatie.

    Nadat ik besloten heb om een observatie opdracht te maken, heb ik verschillende differentiatie oefeningen onderzocht om te zien wat ik zou kunnen doen als observatie opdracht. Om eerlijk te zijn, weet ik nog niet goed hoe ik de opbservatie opdracht zal aanpakken. Ik zal nu verder na denken over wat ik zou kunnen doen. Om mij te helpen bij het denkproces zal ik nog informatie opzoeken over differentiatie.


    Normaal gezien komt het wel in orde  :) :D



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    30-11-2015, 10:39 geschreven door M. Pehlivan  
    Reacties (1)
    Archief per week
  • 04/01-10/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs