Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 

Voor meer informatie:

www.moniquestam.be

Monique Stam
Dameskleding
28-01-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

De winkel is goed bereikbaar voor de leveranciers.

De geleverde goederen worden niet in het magazijn geplaatst maar vooraan in de winkel.

De klanten of passanten hebben geen last van het laden en lossen omdat dit heel vroeg in de ochtend gebeurt.

Bij de levering zit er een bundel bij waarin staat wat er geleverd is en de hoeveelheid ervan.

Sarah en ik controleren dit en duiden aan wat er fout of niet geleverd is.

De bundel wordt bijgehouden tot er later aan het eind van een periode een factuur aankomt. Dit wordt vergeleken met de controlebundel zodat er geen foute betalingen gebeuren.

De geleverde goederen komen aan in grote zakken, we nemen de kledingstukken eruit en we nemen het prijsetiket van het artikel om dit te vergelijken met de controlebundel. Wanneer er toch iets niet in orde is dan wordt dit gemeld aan het hoofdkantoor van Monique Stam via mail of telefoon. Wanneer er artikels te veel geleverd zijn, dan sturen wij die op en we kijken later na op de factuur of deze niet aangerekend zijn.

Wanneer er artikels niet geleverd zijn dan beslist Sarah ( franchisenemer ) of de winkel deze toch aanneemt of niet. In principe worden deze altijd aangenomen. Het aanvullen wordt gedaan nadat de geleverde goederen gecontroleerd zijn. Meestal is dit vrijdagvoormiddag. We nemen telkens de dubbele maten eruit en deze worden in de stock gelegd. De rest van de artikelen worden in de winkel geplaatst. Dit wordt gedaan door middel van kleuren. Elk rek heeft zijn eigen kleur. We kijken naar de kleur van het artikel en we leggen het in een rek waarbij het ‘t beste voegt.

Beschadigde artikelen worden teruggestuurd en er wordt op de verzendbon gemeld wat er fout is aan het product en of het wel of niet terug naar de winkel gestuurd moet worden. Dit hangt er vanaf of het artikel nog te maken valt. De verzendbon bestaat uit 3 A5 bladen. Een wit, een geel en een roos. Het roos blad wordt bijgehouden door Sarah en wordt in de boekhouding geplaatst. Het wit en het geel worden mee verstuurd naar het hoofdkantoor. Het belangrijkste van dit proces is dat je niets over het hoofd zien en geen fouten maakt in de controle van de producten.

28-01-2008 om 18:06 geschreven door Stage  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VIP Service

In alle Monique Stam winkels heeft men de ‘VIP’ service. Men kan na de sluitingsuren een avond boeken om met vriendinnen rustig achter gesloten deuren artikelen te passen. Het wordt georganiseerd van 14 tot 20 personen. Men voorziet een ontvangst via rode loper, champagne en hapjes, individueel kledingsadvies en professionele tips door het Monique Stam-team.

28-01-2008 om 17:53 geschreven door Stage  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)


Archief per week
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 26/09-02/10 2005

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs