Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Zoeken in blog

Categorieën
Inhoud blog
  • Om te makeuhn!!! ;D
  • Om te makeuhn!!! ;D
  • Vakantie!!!
  • weekend!!!
  • mijn cavia
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Luna
    Ik ben een vrouw en woon in ??? (België) en mijn beroep is heb ik nog niet!.
    Ik ben geboren op 30/05/1999 en ben nu dus 24 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: My little dog: Gizmo!!!!!.
    Ik lach te veel!!!!!!!!!!!x
    Archief per week
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 22/11-28/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
    The Girlsblog!!!
    only for GIRLS!!!
    21-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag
    Vandaag was ik super moe!
    Vooral door de toets van Frans!!!
    Ik was al klaar, de andere nog niet ( sommigen wel al hé! )
    En we moesten wachten tot dat iedereen klaar was... geeuw, geeuw!
    En, daar lag ik dan! Bijna in slaap, constant geeuwen...
    Als de mevr.(Odeurs) niet constant roepte zou ik vast in slaap gevallen zijn!!!
    Daar verzeker ik je van!
    Voor de rest is het wel cool in het middelbaar!
    Kheb een nieuwe vriendin die de max is en nog andere meisjes waar ik vaak bij ben...
    Volgende week woensdag ga ik meedoen met 1SPW en 1LOS(ik zit in 1SPW) meedoen aan het Provinciaal Kampioenschap Veldlopen!
    Cool hé? Maar, ik moest zobiezo meedoen omdat ik in een sportriching zit ma bon!
    Hopelijk winnen we...Of......Hopelijk win ik!!!
    Ik schrijf jullie wel hoeveelste ik geworden ben!Oké?
    Nu moet ik gaan!
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag,

    Luna
    xxx

    21-10-2011 om 16:42 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    19-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Justin Bibber, haha grapje=Justin Bieber

    Heb je het al gehoord?
    Justin Bieber
    jaja,
    Justin Bieber
    is
    veroordeeld
    tot
    de
    DOOD

    Ja, tot de dood!!!!
    Eng hé?...
    Ah ja,
    ''Door wie dan?'',
    zullen
    jullie
    je
    afvragen
    !
    Maar
    het
    antwoord
    is
    heel
    simpel
    :
    Door
    zijn
    Haters!!!
    Inderdaad,
    als
    populaire
    tienderster
    kun
    je
    blijkbaar
    niet
    altijd
    geliefd
    zijn
    hé?!?!?!

    Luf u girlz,

    Luna

    19-10-2011 om 16:04 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Middelbaar!

    Hallo allemaal,
    Ik zit ondertussen in het middelbaar,
    dat weten jullie vast al?
    Het is daar super, het alleen naar school gaan en terug is super!
    Ik heb me nog nooit zo...zo...zo 12jaar gevoeld!
    Ik hoop dat ik ook alleen met mijn vrienden op halloween-tocht mag!
    Dat zou supergaaf zijn! Vorig jaar ben ik ook met een vriend geweest,
    maar toen hield mijn papa mij telkens in de gaten. So boring!!!!
    Zoals nu! Ik kan niet eens meer deftig naar huis gaan en mijn papa moet mij al in de gaten houden!
    SO BORING! AND SO SUCKS!
    Ach ja, ''Ik moet mijn vertrouwen terug winnen''
    Hoe dom....
    Ach...
    Daaaag!

    Luna

    19-10-2011 om 15:33 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Help mij!

    Hey allemaal,

    Dit bericht zet ik erop omdat ik graag wil vragen hoe jullie mijn blog vinden en hoe ik hem dan kan verbeteren!
    Willen jullie mij aub helpen!?!?!
    Bedankt,

    Luna
    xxx
     

    02-10-2011 om 18:44 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk!
    Eindelijk zit ik in de middelbare school en vertrouwd mijn mama mij nog altijd niet!Bah!!!
    Maar, het is er wel super!Wel spijtig dat Adriana, Amber, Sen en nog andere vrienden niet meer zie...
    Ach ja, ik amuseer me daar goed en we zwemmen eindelijk meer dan 1 keer per maand! (1 keer om de 2 weken)
    Ik heb ook al nieuwe vriendinnen ontmoet, en nieuw vriendje  en nieuwe vrienden!
    Dus het is wel oké!!!
    Hoe is het bij jullie op school???

    Luna

    01-10-2011 om 12:14 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sneeuwschool!

    Sneeuwschool was fantastisch!
    De berglucht deed me goed!
    En...daar schijnde het zonnetje tenminste!
    Hier niet!
    Het is hier zo donker en vol met huizen en ...lelijk!
    Ik heb toch liever het uitzicht van Oostenrijk!
    Ach ja, hier heb ik Gizmo toch!
    En mijn trampoline(waar ik nog lang niet op kan)
    Het is hier saai!
    Ik kan hier niks doen!
    Ach ja, ik zal terug moeten wennen zeker!
    Oooh, mijn mama is terug aan het roepen naar mijn zus!
    Mijn hoofd barst nog eens, waarom luistert die gewoon niet is?!
    Wennen, serieus moeten wennen!
    Daaaaaaaaaaag,
    Luna
    xoxo

    05-03-2011 om 13:21 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEZOCHT!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    GEZOCHT!!!

    Wij zoeken een naam voor onze nieuwe guppy!
    Wij vinden er maar geen en het moet toch ook een goede naam zijn voor een klein visje!
    Kijk maar!


    Niet?
    Als jullie een leuke naam weten voor onze guppy, klik dan zo snel mogelijk op reageer !!!!!
    Oké?!
    Dan kunnen we onze guppy met naam benoemen!

    Dank u!

    Luna

    27-01-2011 om 16:54 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    15-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soooooooooooooooooooooooooooooooory!
    Hi girls!

    Soooooooooooooooooooooooory,

    dat ik zolang geen berichten meer heb geschreven!

    Ik had het zo druk!

    Gelukkig moesten we voor school die internettaak maken anders had ik nog niet de kans gekregen!!!

    Ik heb ook een superleuk idee!

    Maar dat is voor het volgend berichtje!

    Kom dus maar vlug eens op mijn blog!

    Luna

    xxx



    P.S.:Ik ga toch al iets verklappen!Ik ga een ........ maken!

    15-01-2011 om 13:37 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkig nieuwjaar!
    Ik ben heel heel heel laat!

    Maar ik zeg het toch nog eens!

    Een GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

    Vooor mijn beste vriendennen ever!

    Ik vind jullie fantastisch,ik wil jullie ook dit jaar niet kwijt!!!

    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag,

    Luna

    xxx

    15-01-2011 om 13:32 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Danza 2!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik wou even meedelen dat ik meegedaan heb aan Danza 2 en dat ik daar een foto van heb!
    Hier is ze dan:

    23-11-2010 om 20:51 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twilight-fans!

    Voor de fans van twilight is dit wel erg interresant!!!
    Namelijk gaat Kristen Stewart meedoen met de film 'Welcome to the rileys' waar ze de strippende Mallory speelt!
    (Nog niet voor ons dus!)
    Alvast weten we ook al dat Kristen en Robert Pattinson heel bijna zeker gaan...trouwen!
    Fantastisch,niet?!
    We weten alvast dat ze kunnen oefenen in de (misschien) laatste film van 'the twilight saga':Breaking Dawn I
    Zo dit is het zowat!

    23-11-2010 om 20:48 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.No...no....nog een niewtje!
    Weet je nog dat Katy Perry ging trouwen met Russell Brand?
    Wel  dat trouwfeest werd gevierd ergens in India!
    In een prachtig paleis!!!
    Maar....dat trouwfeest werd bijna verpest door een onverwachtse.....................tijger!!!!
    Maar het trouwfeest is gelukkig wel kunnen door gaan!
    Het was prachtig!

    23-11-2010 om 20:41 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuwtje!!!
    Hey iedereen,

    er komt nog een berichtje aan!

    Eline De Munck had zin in een ander kapsel!
    Dat zie je want nu heeft ze bruine lokken en extensions!
    Ze ziet er naar mijn mening beter uit!
    Tot een volgende keer!
    Luna
    xxx
    :)
    ;)
    x)
    !

    23-11-2010 om 20:34 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een mopje van de week........
    Hier komt een mopje van de week!
    (Hoewel ikzelf het niet zo leuk vind!)
    Justin Bieber wordt het gezicht van Proactiv,
    een middel tegen puistjes.
    Weten we meteen wat hij verstopt achter die frou!

    Zo dat was het mopje!
    Vonden jullie het leuk of niet leuk?!
    Laat het me weten via 'reageren!'
    De groeten van:
    Luna
    xxx

    23-11-2010 om 20:22 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een toffe website voor meisjes?Gevonden!
    Hallo meisjes,

    Ik heb een supersite gevonden!
    Eentje die over boeken gaat!
    namelijk:www.For-Girls-Only.be
    Echt waar je moet er eens op gaan kijken!

    13-11-2010 om 10:58 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hey meiden!

    Hey meiden,

    Ik heb nu al twee nieuwtjes gegeven!
    Niet veel,zul je zeggen maar,ik heb dan ook niet zo veel tijd!
    Ik hoop dat jullie mijn de nieuwe kleur van mijn blog mooi vinden!
    Nu,ik moet afsluiten!
    Daaaaaaaaaaaaaaag,
    Luna
    xxx
    :) :) :)
    ;) ;) ;)

    09-11-2010 om 20:04 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oh My God!!!
    Heb je het al gehoord?
    Er zijn twilight-fans die nog erger geïnterresseerd in vampiers dan ik!!!
    (maar dan wel negatief!)
    Wel,ik zal je het is vertellen!
    Er zijn koppels in de VS die elkaar bijten tot ze bloeden om dan dat bloed op te zuigen!Toch walgelijk!Dus,daardoor wordt er een hivvirus verspreidt!Ze kunnen er dus door sterven!!!
    Nog meer!!!
    Dan heb je ook nog Aaron Homer en Amanda Williamson uit de Amerikaanse staat Arizona waar de vampiertrend nog gevaarlijker is!
    Die hebben een huisgenoot neergestoken om zijn bloed te drinken!
    Diegene dat neergestoken is had blijkbaar al meer van zijn bloed laten drinken door Aaron en Amanda!Deze keer wou hij niet en vonden zij niet zo leuk!
    Ze hebben hem dus neergestoken en leeggezogen!!!Vatsig hé?!!!!!
    Dat was dus walgelijk vampiernieuws dat ik even wou meedelen!
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag,
    Luna
    xxx

    24-10-2010 om 12:11 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    15-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuwtje!!!!

    Meisjes ik heb een nieuwtje!

    denk je soms dat je lief er niet omgeeft dat je relatie kapot gaat!
    Wel dan heb ik iets voor je:
    Dat is eigenlijk gewoon voor stoer te doen!!!
    Tuurlijk geeft erom!
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag,
    Luna
    xxx

    15-10-2010 om 19:41 geschreven door Lusha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)




    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Rondvraag / Poll
    Zijn jullie verliefd?! ;)
    Ja, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!!
    Nee! Wat denk jij wel?
    Ja hoor, wij zijn zelfs al samen!! :)
    Pff, bij mij is het net uit! ;(
    Ik ben verliefd maar hij is onmogelijk..!
    Nope, ik ben happy single!! :D
    Bekijk resultaat


    Dropbox

    Heb je een probleem of wil je gewoon iets leuks meedelen?!Het kan via deze Dropbox!


    Startpagina !

    Een interessant adres?

    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    leon10
    www.bloggen.be/leon10

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs