Inhoud blog
  • Weekend weg moet toch kunnen!
  • "Let maar niet op de rommel"
  • Bloemen, meer dan een hobby
  • De luchthaven, een zalige plek!
  • =?utf-8?B?Zm90byB2YW4gcGM=?=
    Zoeken in blog

    Misterialistics Weblog
    Mysterieuze Thema's, links en besprekingen op mijn weblog...
    20-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samsung star

    20-09-2010 om 22:24 geschreven door  


    19-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Tijd voor het Wereldkampioenschap. Ze tonen net het volkslied van Nederland op TV (Nederland tegen Japan). Dat belooft alvast een spannende match te worden, al is Nederland natuurlijk wel de grote favoriet, laat daar geen twijfel over bestaan! Maar op dit wereldkampioenschap moet men altijd oppassen, want vorige match was Nederland toch ook niet supersterk tegen Denemarken. Nu kijk, tijd om me voor de tv te gaan zetten, een spannende wedstrijd wacht op me!

    Natuurlijk niet zo fijn, want als je als Belg onze buren uit het Noorden ziet spelen, dan word je toch wel wat jaloers. Waarom zijn onze Duivels met al hun talent er niet bij? Nuja, dan maar hopen op het Europees Kampioenschap in 2012, Georges Leekens zou onze landgenoten daar toch heen moeten loodsen. We'll see!

    19-06-2010 om 13:29 geschreven door admin  


    18-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw op bloggen
    Zo, ik had ook graag eens geweten hoe het is om een blog te hebben. Bij deze heb ik me geregistreerd bij Bloggen.be. Nu even snel alle functies ontdekken. Qua design vind ik het maar jaren 90, zolang het maar gebruiksvriendelijk is ben ik tevreden. Ik vind het ook leuk als er andere mensen berichten op mijn weblog willen schrijven, want ik weet niet of ik wel zoveel te vertellen heb. Neem dus steeds vrijblijvend contact met me op, indien u iets interessants te vertellen hebt!

    Verder zijn alle reacties welkom! Maar nu is het dringend tijd om weer verder naar het WK voetbal (Zuid-Afrika) te gaan kijken. En dan vanavond een toertje gaan lopen om de conditie te onderhouden. Als het niet begint te regenen natuurlijk. Groeten en aan allen die binnenkort vakantie hebben: geniet ervan met volle teugen!

    Misterialistics

    18-06-2010 om 15:16 geschreven door admin  




    Archief per week
  • 09/04-15/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/12-11/12 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 01/11-07/11 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 14/06-20/06 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs